Şubat 21, 2014

Duyduk Duymadık Demeyin.! 1. Çekilişimin Kazananııı.. :)

Merhaba :)

Yaklaşık 2 ay önce başlattığım çekilişim dün akşam sonlandı, ben de kontrollerimi yaptım hemencik.. Zaten yaklaşık ilk 170-180 yorumu kontrol etmiştim, tekrar gözden geçirdim, geri kalanını tek tek inceledim, verilmeyen ya da verilen yanlış linkler, silinen postlar gibi gibilerini çıkardım ve toplamda 741 katılım hakkı kaldı..

Katılan ve destek veren herkese, benimle beraber aynı heyecanı yaşayan sana teşekkür ederim :)

Artık talihlimizi görelim;



Random.org ile çekilişimi gerçekleştirdim ve excel dosyamda 503. sırada bulunan şanslı kişi;


Makyaj Hanesi :) 


Toplam 8 hakla katıldı çekilişime ve kazanan talihlim oldu, çok tebrik ediyorum Makyaj Hanesi..
İyi günlerde kullanman dileğiyle..

Mail atacağım kendisine, 2 gün içinde dönüt alamazsam çekilişi tekrarlayacağım..

Sevgilerimle
<3


4 yorum :

  1. Günaydın canım..
    Güle güle kullansın kazanan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın tatlım :)
      Mailimi attım, umarım döner hemen de iyi günlerde kullanır..

      Sil
  2. Güle güle kullansın :) Saksılı ablamın bir dahaki çekilişi bana çıkar umarım :)):)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link