Mart 11, 2015

EYEKO Black Magic Maskara



Merhaba :)
Geçen sene Garden Event blogger buluşmasında Seltek firmasının hediyesi olan bu rimeli geç de olsa yazmaktan gurur duyarım efendim :)

Eyeko dünya çapında ünlü bir İngiliz firması, Türkiye'de ne zamandır satışta bilmiyorum ama ben bazı eczanelerde satışta oldugunu görüyorum İstanbul'da.


Ürünün alışık olmadıgımız bir ambalajı var, tüp şeklinde. Şık bir tasarım, ben sevdim şahsen :)


Maskaranın fırçası kıvrımlı, göz şekline benziyor. Kirpiklerimi baştan sonra kavrıyor, göz içindeki en ufak kipriklerimi bile yakalayabiliyor :) Ben bir rimelden  kirpiklerimi biraz belirginleştirip hacim kazandırmasını ve azıcık kıvırmasını bekliyorum. Bu rimel de benim bu beklentilerimi karşılıyor. Benim kirpiklerim yeterince uzun, üst kirpiklerde pek farkedemiyorum ama alt kirpiklerimi fazlasıyla uzatıyor çok hafif uyguladıgım halde.


Suya dayanıklı bir maskara. Kalıcılığı gayet iyi ve benim kirpiklerimde dökülme yapmıyor. Günlük makyajlarımda kullandıgım, elimin gittiği tek maskara diyebilirim. 

Fotoğraflar için elimden geleni yaptım ama ancak bu kadar netleyebildim :\ ama anladınız siz :)



Ürünü denememiz için hediye eden Seltek Grup'a teşekkürler :)

Denemenizi önerdiğim bir maskara bu, ben memnun kaldım, umarım siz de beğenirsiniz.


Sevgilerimle
<3


Mail: gizem.aramizda@gmail.com

2 yorum :

  1. ben Eyeko'nun skınny brush maskarasını kullanıyorum çok memnunum ama black magic'te çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  2. Severek kullanıyorum. Anladık biz anladık sen merak etme :))

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link