Ağustos 11, 2014

4 Blogger 1 Ürün: Bebak Makyaj Temizleme Sütü

Merhaba :)
Şu projelerde olmasa yolum düşmez oldu bloga :\

Bu blogger projesi tek seferlik değil baştan söyleyim :)
4 blogger arkadaş bi araya geldik ve belirli zaman aralıklarında aynı ürünü sizler için yorumlamaya karar verdik.
Bu etkinlik için de ilk ürün olarak Bebak acı badem sütünü seçtik :)


Bebak'ın kullandıgım tek ürünü makyaj temizleme mendilleri idi. Arkadaşlarla bu ürüne karar verince cidden çok sevindim çünkü ne zamandır merak ediyordum acı badem sütünü. 
Alır almaz kullanmaya başladım ürünü çünkü Bursaya gelirken makyaj temizleme suyu falan getirmemiştim.

Bebak bu ürünü şöyle tanıtmış;
İçeriğindeki Acı Badem Yağı sayesinde suya dayanıklı makyajınızı dahi tek seferde çıkarırken aynı zamanda cildinizi besler ve nemlendirir. Süt formülasyonu ile Acı Badem’in cilt yenileme özelliği ile cildinize bakım yapar. Tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanabileceği bir üründür.

Benim gördüğüm; :)
Bebak acı badem sütü yüz makyajını çıkarmada çok iyi, benim yapıp yapacağım en ağır yüz makyajını iki pamukta çok güzel temizledi.

Ancak göz makyajını temizlemede o derece iyi değil, eyelinerı çok iyi çözüyor ancak elim yüzüm heryerim eyeliner oluyor, dağılıyor yani. Rimeli temizlediğimde ise hala kalıntılar oluyor, orda beğenmedim pek.

Benim cildim normal-karma. Yüzümü yıkamadan direk bunu kullansam da, önce yıkayıp bunu nemlendirici niyetine sürsem de ben de herhangi bir iritasyon ya da alerji yapmadı. Yüzümü çok güzel temizledi ve nemlendirdi.

Ben bu sütü vücudumu nemlendirmesi için de kullandım. Banyodan sonra bacaklarıma, dirseklerime ve kollarıma hafif masaj yaparak uyguladım. Vücut nemlendirmesinde de gayet başarılı. 
Ama kollarımda yağ butonları oluştu, bacağımda olmadı da kollarımda hala mevcut, bilemedim :)



Bebak acı badem sütünün kıvamı losyon gibi, biraz akışkan.
Kokusu bildiğiniz acı badem :D ben ilk başta çok rahatsız oldum ama alıştım sonra.
Paraben içermiyor.!! 
:)
Bebak ürünleri Türk malı ;)
Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var.
215 gramlık ambalagı 9-10 lira arası ve her yerde bulabilirsiniz :)

Uygun fiyatlı hem temizleyici hem de nemlendirici bir ürün arıyorsanız tavsiye ederim :) küçük boyu da bulunmaktaymıs ;)

Etkinlikte yer alan diğer arkadaşlarımı ziyaret etmeyi unutmayın.!
Bakalım onlar neler demiş;

My Little Mascara - Mehtap 
Miss Poine - Pınar

Umarım etkinliğimiz ve yazılarımız hoşunuza gider :)
Yorumlarınızı eksik etmeyin :*

Sevgilerimle
<3

10 yorum :

  1. ben bunu uzunca bir süre göz makyajım temizlemek için kullandım iyi temizliyordu evet biraz dagılıyordu ama bir çok markaya göre iyiydi.bende yag butonu falan yapmadı ama arkadaşımın 2 yag butonu bu üründen:) kuru ciltler daha çok seviyor bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kullanmaya devam edeceğim bakalım, belki ilerde değişir fikirlerim :) arkadaşım pamugun emmesini beklememi önerdi mesela bakalım :)
      sevgiler

      Sil
  2. Aynen aslında sen yazınca farkettim belirtmediğimi eyeliner sildiğimde acayip dağıldı ikinci sefer temiz pamukla geçtiğimde düzgünce temizlenmişti =)) Yağ butonu kollarında enterasan neden oldu acaba :/
    Ellerine sağlıkkk ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikinci sefer geçmeyi sevmiyorum ben işte ya tek seferde hallolsun diyorum :)
      ama bakalım bundan sonra pamugun emmesini bekleyip öyle kullancam, pınar önerdi :)
      senin de ellerine sağlık tatlım :*

      Sil
  3. Canım yazın ve etkinliğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. paraben icermemesi cok iyiymis :) ekip yazılarınızı bekliyorum bakalım neler yazacaksınız sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Canım ben disk pamuğa döküp bi kaç dakika bekletip yavaşça ovalayarak çıkartıyorum artık. Pamuğun ürünü iyice çekmesi gerekiyor. Ürünü önce gözlerime bulaştırıp ovaladığım zaman benim de her yerime bulaşıyordu. Şimdi bekleterek ve minik minik sağa sola ovalayarak çıkartınca hem hızlı hem daha temiz şekilde çıkarmış oluyorum. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklıma çok yattı canım deneyip göreceğim pamuğun emmesini beklemeyi :)
      teşekkürler, sevgiler :*

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link