Mayıs 03, 2014

İstanbul Forum Rossmann Ziyaretimiz ve Alışveriş :) İndirim ve Ötesi! :D


Merhaba :)
Rossmann sosyal hesaplarında günler öncesinde duyurmuştu İstanbul Forum'da yeni bi mağaza açacağını. Forum benim İstanbuldaki sevdiğim sayılı alışveriş merkezlerinden olduğu için epey sevinmiştim. Sevgili Pollyannam gidelim diyince hevesle tamam dedim. Açılışa özel onlarca markada %50, kalan markalarda da hatrı sayılır indirimler vardı, kaçırmayalım da dedik Anneler Gününden önce :) Dün saat 14:00'da buluştuk ve Rossmann'a adımımızı attık :)
Mağaza o kadar büyük ki saatler nasıl geçti anlamadım, üst sağ fotoğraftaki uçsuz bucaksızlığı görebilirsiniz :) Yeni açılmış olmasına rağmen, herşey o kadar düzenliydi ki şaşırdım. Her Rossmann mağazası gibi ferah ve temiz bir ortam vardı, kocaman stand ve stand önlerinde neye bakmak istediysem kalabalığa takılmadan inceleyebildim :)


Kalabalığı görüyorsunuz, tarife gerek yok :) 
İnsanlar akın etmişler resmen :) Fotograftaki yoğunluk Rival de Loop ve Pastel standlarının önünde. 
RDL ürünlerinde %50 indirim vardı :) Pastel ve Garnier'de %40, Diadermine ve gliss'te %50 indirimi de duymadık demeyin.! :) Tüm standlar doluydu. NYX markası da vardı, ilk defa inceleme fırsatı buldum, sevindim :) Maybelline'de %30 indirim vardı. Ben zamanımın çoğunu Rival de Loop önünde geçirdim :)
Çalışanların enerjisi muhteşemdi, hepsi güleryüzlü ve yardımcı olmaya çalışan insanlardı, bayıldım :)


Ya şu çok önemli birşey ya, o kadar ürünü inceleyip, elimiz kolumuz rengarenk olmuşken mağazada ıslak mendil avına çıkmak eziyet bana göre :) Rossmann'ın yaptıgı normal olanı, olması gereken bu yani. Ama bazı firmaların ilgisizliği ve cimriliği yanında Rossmann'ın cömertliğini tebrik ediyorum cidden.. 
Fotoğraftaki benim, hiihihii :)

Günün ganimetleri ise bunlar oldu :) Aldığım hersey zaten kampanyada ya da indirimdeydi artı bir de kasada %10 indirim yaptılar :) Alışverişin keyfine vardım ya :D
Her zaman kullandığım Gliss 700 ml şampuan ve sıvı saç kremini 8.5 liraya aldım :) şaka gibi ya :D sadece sıvı saç kremi zaten her yerde 10-12 lira :)
Garnier Göz makyaj temizleyicisini Pollyanna'nın önerisi ile 7 liraya geldi :)

Ecotools 6lı Göz Fırça seti :) ben burda ölüyorum işte, yok böyle bir alışveriş :D ne kadara aldım :) 19,30 lira, evet :D ben daha da bişey demem yani :D zevkten 4 köşeyim şu an bilemezsin :D

Rival de Loop kahve rimeli yaklaşık 5 liraya, ruju yaklaşık 3 liraya, dudak kalemlerimin tanesini 2 liraya, kaş kalemimi ise 2,7 liraya aldım :) Nivea maskelerde %50 indirim vardı sanırım, 4 lira verdim. Şu yüz yıkama süngerini de çalışan hanım çok övdü, 2 liraydı alayım dedim :D
Ayak peelingini de merak ettim şahsen, denemek istedim, o da 2 lira idi :) 

%10 indirimsiz 73,5 tutan alışverişe, kasada +%10 indirimle 66 lira ödedim, yanında da bir sürü hediye :)


Alışveriş çıkışında Rossmann görevlileri ile fotograf çektirdiğinde Gliss şampuan ya da Uniwipes ıslak mendil hediyeydi :)
Her alışveriş yapana, zemindeki kırmızı çanta içinde gördüğünüz diğer sample ürünler hediyeydi. Yılbaşında yaptıgım alışverişte Rossmann'ın bu cömert yüzü ile tanışamamıştım ama bu sefer, açılış diye sanırım, çok çok cömertti :)

Mağaza fotoğraflarını çekmeme izin veren Polat Beye ve bizimle ilgilenen bütün Rossmann ekibine çok teşekkür ederim, şahaneydiniz :)

Edacım, beni evden çıkarıp gitmeme vesile oldugun için sana da kucak dolusu sevgiler, öpücükler :)

Bu arada %50 indirimler 11'ine kadar; kasalarda ekstra %10 indirimler ise 4'üne kadar devam ediyor, kaçırmayın ;)

Sevgilerimle
<3


20 yorum :

  1. indirim ne zamana kadar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım indirimler konusunda kafam karışıktı, Rossmann'dan cevap bekliyodum, ekledim posta :)
      %50 indirimler 11'ine kadar; kasalarda ekstra %10 indirimler ise 4'üne kadar devam ediyormuş :)
      sevgiler

      Sil
  2. eco tools fırçalarına bende çook sevindim güle güle kullan canımmm

    YanıtlaSil
  3. haha canım benim bende seni çok çok öptüm :)

    YanıtlaSil
  4. Ben ecotools'u yine rossmann'dan kaça aldım? 28 lira! İndirimleri hediyeleri gerçekten harikaymış. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      sen yine iyi almışın, orda çalışan bayan gecen hafta 40 liraya almış, delilik :D

      Sil
  5. Gule gule kullan tatlimm :) Ecotools alisverisin cookk kârlı olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de canım, ayh çok mesudum :D
      Teşekkürler :*

      Sil
  6. Ohh ohh harika karlı bir alışveriş inanamıyorum :) Gerçekten oldukça cömert davranmışlar. Hepsini güzel günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
  7. Sırf sen ve Pollyanna sayesinde geldim ve her şey harika indirimli :) Hele maybelline in yeni maskarasını 9 tl ye almak paha biçilemez. Ama battım o ayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Cansucum :) aldıklarını iyi günlerde kullan :)
      Blogunu yeni keşfettim, sen de yazarsan okumak isterim :)
      Sevgiler

      Sil
    2. Yazımı yazdım canım :) Linki burada.
      http://cansudandunyaya.blogspot.com.tr/2014/05/alsveris-rossmann-oriflame-ve-digerleri.html
      Sevgiler :)

      Sil
    3. Teşekkürler canım :)
      İyi günlerde kullan :*

      Sil
  8. güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  9. İndirimler harikaymış yalnız ben de mi gitsem :) Zaten Ikea'ya da gitmem lazımdı sanırım uğrasam iyi olur. Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Alice :)
      Ben de uğramak istiyorum bitmeden :)

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link