Ağustos 25, 2014

4 Blogger 1 Ürün: Flormar Nail Art Fırçaları



Merhaba :)
4 blogger 1 ürün projemize bu hafta Flormar'ın geçen aylarda çıkardıgı nail art fırçaları misafir oldu :)
Sizin için güzel nail artlar yapmaya çalıştım, bakalım beğenecek misiniz?





Biz 4 blogger dotting pen yani noktalama kalemi ve fırça setinden edindik.
Setin içinde de bir dotting aleti var, en küçük boyutta. Ayrı aldıgımız dotting pen ise iki uçlu. Böylece 3 farklı boyutta noktalama aletimiz var :)



Fırça seti ise 6 farklı fırçadan oluşmakta. 

İlk fırça ile kalın çizgiler çektim ben.
 Yelpaze gibi olan ikinci fırça ile ombre çalışmasını çok kolay yaptım. Bu fırçayı nail artçılar minik fırça darbeleri için çok sık kullanıyor.
3. fırça ile çizgiler ve desenler çok kolay yapılıyor. 
4. ve 6. fırçayı kullanmadım henüz ben :) ne yapacağımı bilemedim şahsen :)
5. fırça da yukarda bahsettiğim dotting pen.



Nail arta başlayalım artık :)
Önce Alix Avien krem rengi ojemi sürdüm zemin olsun diye.



Bu çalışmayı sildim sonradan ama yine de göstermek istedim. Benim tırnaklarım çok uzun olmadıgı için güzel durmadı ama uzun tırnaklarda çok hoş duran bir model bu.




Nail art uğruna 2 büklüm olmuşsam :)












Ben renklerle ve tırnaklarımla uğraşmayı seven biri olarak çok memnun kaldım bu fırçalardan, ihtiyacım da vardı şahsen. Tel toka ve kürdanla bi yere kadardı yani :)

Bu fırçaları Flormar mağaza ve kiokslarından 10 lira civarı bi fiyata edinebilirsiniz.
Eğer siz de seviyorsanız, ilginiz varsa tavsiye ederim canlar.

Diğer arkadaşlarımı ziyaret etmeyi unutmayın he!



Sevgilerimle
<3

4 yorum :

  1. Ellerine sağlık Gizemcim, çok çok çok güzel olmuş =) Ben püskürtme fırçasını tam anlamı ile kullanamamıştım. deneye deneye alışacağım sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendimki bayıldımm nail artlarına :)

    YanıtlaSil
  3. Sanat eseri gibi .. çok keyifli birşey bunlarla uğraşmak..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşşşşş yeni blog açtım beklerim http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link