Nisan 03, 2014

Alix Avien Rimel - Mascara Volumatic



Merhaba :)
Süslü Kutumda sevgili Kozmetik&Kitap tarafından gönderilen bu rimel Mart ayı favori rimelimdir.

Ambalajı ben çok beğeniyorum, plastik ama şık ve parlak :)
Bir de bi ağırlığı var, yani ben diğer rimelleri elime aldıgımda çok hafif geliyor bana. Ama bu bildiğiniz " benim şişem ürün dolu.!" hissi uyandırıyor ben de. İçi dolu dolu rimel, hatta o kadar dolu ki fırçada çok fazla ürün oluyor. Bir de kıvamı sıvıya yakın olunca, düşünün. Fazla ürünü bırakmakta sorun yaşıyorum biraz.


Fırçası kıl yapıda ve kılları çok sık. Kipriklerin hepsine tek tek ulaşabiliyor.
Fırçadaki ürün miktarını umarım farkedebiliyorsunuzdur :)


Benim kipriklerim zaten uzun oldugu için, bir rimelden uzatmasını beklemiyorum. Sadece hacim versin ve biraz kıvırsın istiyorum. Bu rimelde benim beklentilerimi tamamıyla karsılıyor :) İlk katta sürdüğümde tam günlük kullanım için istediğim hacim ve görüntüye ulaşıyorum :) ama 2. katı sürmeye kalkarsam kipriklerimi yapıştırıyor. O yüzden hiç bulaşmıyorum 2. kata.


Ürün sıvı ve fazla olunca kuruması zor oluyor tabi, bu da benim basıma sık sık geliyor. Far sürdüğümde bu rimeli kullanmamaya özen gösteriyorum, aksi halde batırıyorum makyajı :)
Ama gün içinde dökülme falan yapmıyor, kalıcılıgı iyi, temizlenmesi de gayet kolay.


Alix Avien standlarında 18-20 liraya bulabilirsiniz, indirimle daha hoş olur tabi :)
Kirpiklerinde hacim ve hafif kıvrıklık istiyorsan tavsiye edebilirim sana.

Sevgilerimle
<3

14 yorum :

  1. bu ürünü hiç denemedim. Ne güzel anlatmışsın. yeni lancome hypnose star almasaydım, alır hemen denerdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bitirince ya da sıkılınca denersin canım :) ben de hiç lancome kullanmadım, güzel günlerde kullan :)

      Sil
  2. süslü ne ki hemen bakacam şimdi : )))

    YanıtlaSil
  3. Bende bunu kullanıyorum,ilk aldığımda benimde sıvıydı ancak şimdi baya yoğunlaştı :) Çok fazla kullanmama rağmen hala dolu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki de biraz katılaşsa iyi olur :) her yerim simsiyah oluyor :D
      Bitmemesi de iyi, çoğu rimel bir iki kullanımdan sonra hemen kuruyo mu bitiyo mu noluyosa kullanılmıyo :\
      Teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  4. Bir kaç sene önce kullanmistim bu rimeli. O zaman alix avien bu kadar bilinmiyordu. Memnun kalmistim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyodum yıllardır var olan bi ürün oldugunu, hiç kaldırmasınlar, hep kullanırım ben :)

      Sil
  5. Bende bu maskarayı kullanıyorum başka maskarada kullanmam gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo çok iddialı :D
      ben de severek kullanıyorum, dediğin gibi sürekli elimin altında olsun isteyeceğim bi maskara bu :)

      Sil
  6. Elimdeki rimel stoğunu bitirice deneyeceklerim arasında güle güle kullan gizemim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Stoklar da bitmiyo ki bitsin :D

      Sil
  7. Gizem ben bu rimeli severek kullanırken bir gün elimden düşürüp paramparça ettim:( ama yine alınacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız Pou'yu öldürüp, su sağlam şişeyi kırıyosun,
      valla korkmaya basladım senden :D

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link