Nisan 06, 2014

İxora Dream Fantasy Set - Çiçeksi ve Meyveli Koku severlere :)



Merhaba :)
İxora Parfüm tarafından gönderilen Dream Fantasy Seti yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve genel olarak çok memnunum.
Set parfüm, duş jeli ve vücut losyonundan oluşuyor.
Dream Fantasy setin koku ailesi floral- fruity yani çiçeksi ve meyvemsi :)


Parfümün koku notaları sitede yazana göre Kivi, Böğürtlen, Mandalina Çiçeği, Nilüfer, Musk, Sandal Ağacı ve Frezya.
Gerçekten de meyve, çiçeksi, birazda şekerli kokuyor. Ben şekerli kokuları pek sevmem, kullanmayı tercih de etmem. Ama bu parfümün şekerliliği bi ferah, bi hoş böyle :) Hoşuma gidiyor. Nasıl da kalıcı bi parfüm. Genelde kıyafetlerime ve bileklerime sıkarım parfümleri, uçup giderler ama bunun kokusu saatlerce kalıyor ve gün sonunda az da olsa kalmış oluyor.


Sette gelen diğer ürün duş jeli. Simli simli, nasıl güzel duruyor :)
Kokusu, köpürmesi, verdiği temizlik hissi gayet iyi..
Bu üründe en sevdiğim şey ise, gördüğünüz gibi ağzı jelatinle kapalı gelmesi. Herhangi bi ürün böyle geldiği zaman içim çok rahat ediyor, "hiç açılmamış, kullanılmamış, evet tamam" diyorum :)
İnternet sitelerinde diyor ki; " Zeytinyağı özleri ile Fantasy duş jelleri duşta kuruyan cildinizi rahatlatır ve besler."


Setin son ürünü el ve vücut losyonu ki severek kullanıyorum kendilerini :)

Kokusu parfümle aynı sayılır, parfümle kullandıgımda kokuyu ve kalıcılıgını pekiştiriyor, parfümsüz kullandığımda kokusu ve verdiği yumuşaklık ve nemlilik ile cildimi canlandırıyor. Tatlı badem yağı ve keratin içeriyormuş.


Genel olarak kokularını sevdiğim ve işlevlerini yerine getiren ürünlerle dolu bu Dream Fantasy Set.
Yorumlarıma değer verip bana bu seti gönderen İxora Parfüm'e teşekkür ederim :)

Sevgilerimle

<3

7 yorum :

  1. çok sevdiğim aromaların birleşimi bir koku güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Çiçeksi kokuları ben de severim, yanına meyveler de eklenince şahane olmuş, deneme fırsatın olur umarım :)
      sevgiler

      Sil
    2. İşallah canım hafif ve hoş kokuyor yaz aylarında :) güzel tercihetmişsin

      Sil
  2. güle güle kullan yorumların bizim için değerli canımbiliyorsun. merak ettim ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım, teşekkür ederim :)
      Deneme fırsatı bulursun umarım, ben çok begendim şahsen :)

      Sil
  3. Pembiş pembiş ambalajı çok şükela :) http://esralounge.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link