Ekim 24, 2014

Rival de Loop Rujlarım (59,57,46,29)

Merhaba :)
Rival de Loop markası ile tanışmayan var mı aranızda? 
Rossmann mağazalarında satılıyor bu marka ve sanırım çok sınırlı yerde var Rossmann şubesi. Buradan inceleyebilirsiniz mağazaların nerede oldugunu. İstanbulda birçok alışveriş merkezinde var artık, en azından benim sıklıkla yolumun düştüğü avmlerde :) Sizinde yolunuz düşerse mutlaka ziyaret edin Rossmann'ı.



Gerçekten çok uygun fiyatlara kaliteli sayılabilecek markalar bulacaksınız. Bunlardan biri de benim severek kullandığım Rival de Loop markası. Rujlarını, kalem eyelinerını ve göz altı kapatıcısını severek kullanıyorum. Hepsini paylaşacağım zamanla ama bugün önceliği rujlara verdim, ne zamandır aklımdaydı bu yazıyı hazırlamak.


Benim elimde 59,57,46 ve 29 nolu rujlar bulunmakta. 


Rujların ambalajlarını ben beğeniyorum, çantada açılmıyor kapakları. Siyah, sert plastikten yapılmışlar, üst tarafında numarası yazıyor, alt tarafında ise rujun rengini gösteren şeffaf alan bulunmakta ki bu çekmecede doğru ruju bulmayı kolaylaştırıyor baya :)

Rahatsız edici bi kokuları yok, hatta pek kokusu yok. Hafif klasik ruj kokuyor :)
Sürümü diğer markaların rujlarına göre biraz zor geldi ilk başta bana, sertler birazcık, sürerken kaymıyor, rengini hemen vermiyor sanki ama dudak ısısıyla birleşince midir nedir bilemedim bir iki sürümden sonra kolaylaşıyor.

Kalıcılıkları idare eder, 2-3 saat götürüyor beni bişey yemezsem sanırım (ki bu nadir oluyor, bişey yememem yani!) :D

Dudağımı nemlendirmiyorlar ama kurutmuyorlar da. Çizgilere dolma ve kabuklanma sorunu da yaşamıyorum ben. 


59 nolu ruj benim en sık kullandıgım rujlarımdan. Kiremit rengi ve mat yapıda. Fotografta yoğun sürdüm belli olsun diye ama günlük hayatımda tek kat sürüp yediriyorum dudagıma, çok doğal duruyor, seviyorum yani :)

57 numaralı ruj biraz koyu kalıyor benim için, akşamları daha rahat kullanıyorum. Rengini tanımlayamadım ben ama koyu gül kurusu demiş bazı blogger arkadaşlarım :)

46 nolu ruj diğerlerine göre biraz daha parlak ve ıslak görünümlü. Işığa göre değişiyor rengi bunun ya, pembemsi, şeftalimsi değişik yani :) ama çok tatlı bir rengi var. 

29 numaralı ruj ise ışıltılı bir eflatunumsu pembe :) Tek başına kullanacağım bir renk değil kendisi, zaten çok renk vermiyor. Pembe mat rujlarıma biraz ışıltı katmak isteyip karıştırırsam iş görüyor. Lipgloss kullanmayı sevmeyen biri olarak ışıltılı rujlarımı değerlendiriyorum böyle.



Ben genel olarak memnunum Rival de Loop rujlarından. Fiyatları 6-7 lira arası ama Rossmann indirimine denk gelirseniz 3 lira gibi komik bi fiyata alabilirsiniz rujları :) 
Fiyat kalite açısından değerlendirdiğimde şahaneler gerçekten. Renk skalası da oldukça geniş, bi göz atmanı tavsiye ederim :)

Sizin bana önereceğiniz bi ruj var mı Rival de Loop'a ait?

Diğer Rossmann yazılarıma da bi göz atın isterseniz :)


Sevgilerimle
<3



5 yorum :

  1. Ayy 59 ve 46 yı çok beğendim! Ben de bi göz atayıım;)

    YanıtlaSil
  2. Seriyi toplamışsın resmen :) Benim de vardı bir ara ama diğer rujlardan sıra gelmeyince elden çıkarmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri de alınacak daha çok ruj var canım :)
      Benim elim gidiyor genelde bu rujlara ya, seviyorum renklerini.

      Sil
  3. Ne zaman indirime giriyor peki daha çok rossmann eskisehir de bi yerde var sadece cok nadir gidiyorum :/

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link