Ekim 18, 2014

Sana Bunları Hiç Bilmediğin Bir Yerden Yazıyorum.

Merhaba :)
Yıllardır bıkmadan dinlediğim tek sesin Cem Adrian oldugunu söylemiştim. Hem sesine ki 4,5 oktava sahiptir (ayık olalım!), hem karakterine ve düşüncelerine saygı duydugum bi sanatcıdır. Özgürlükçü kişiliğiyle kendimi çok yakın bulurum ona :*

Çocuklugum, gençliğimdir, 
hayal kırıklıklarım,
ayrılıklarımdır.
Tercümanımdır şarkıları çoğu zaman.

Bu hafta içinde yeni albümünü çıkardı, bayılarak her şarkısını dinledim, bir kaç tanesini de burada sizinle paylaşmak, kendime de saklamak istedim.

Albüme adını veren şarkı



Şebnem Ferah ile sesleri çok yakışmış bence birbirine, 

Bir rüya içinde, ağır ve sessizce, ince buz üstünde yürüyorum.


Kalbim Daha Kaç Kere Çarpıp
Kaç Kere Duracak Kaç Kere inanıp
Kaç Kere Unutacak




Sanki ilk Kez Seven Bir Çocuk Gibi Seni Sevdim

Her yanım yarım yarım,
Kalbim yine darmadağın.




Bir Gaz Fişeğidir Hayat 
Bir Annenin Kalbinde






Seninle uçacaktım, bulutları aşacaktım..




Her şey çok sevmekten canlarım..
Sevin, sevilin, sevişin :)


Sevgilerimle
<3

4 yorum :

  1. Cem adrianı dinlerim ama :D biraz fazla doz aştım mı kendime gelemiyorum uzun süre. Paylaşım için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir paylaşım, tamamen aynı fikirdeyim Cem Adrian konusunda! çok teşekkürler :3

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link