Aralık 05, 2014

4 Blogger 1 Ürün : Evinal Plasenta Özlü Göz Makyaj Temizleme Losyonu



Merhaba :)
4 Blogger 1 Ürün serisinin bu haftaki konuğu Evinal Plasenta Özlü Göz Makyaj Temizleme Losyonu..
Ürün bize SM Kozmetik tarafından denememiz için gönderildi. Projemize destek oldukları ve yorumlarımızı önemsedikleri için SM'ye teşekkür ederim :)




Sen Evinal markası ile tanışmış mıydın?
Şahsen ben ilk defa bir Evinal ürünü kullandım, hatta ilk defa plasenta özlü bir ürün kullandım. Temizleyici elime ulaştıgında büyük çekincelerim vardı plasentalı bir ürün kullanmak konusunda, çünkü hayvan deneylerine olan hassasiyetimiz göz önüne alınırsa, insan plasentası kullanılan bir ürün ne şartlarda üretiliyordur acaba diye düşünmekten kendimi alamadım şahsen.

Ancak sitelerini okudugumda gördüm ki; 
" Ürünlerimizin en temel özelliği; Biosentez yöntemiyle elde edilen, insan plasentasındaki proteinler ve amino asitlerin kullanılıyor olması. Bu proteinler insan plasentasında bulunan proteinlerin kopyasıdır. Bu biyosentetik proteinler insan üzerinde yan etki yaratmadığı gibi insan hücrelerine zarar vermezler aksine hücreleri yenileme, besleme ve eski hücrelerde yaşlanmayı geciktirici etki göstermektedirler. "




Tereddütlerimi bir kenara bırakıp kullanmaya başladım ürünü, yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Temizleme losyonunu kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor, içinde gördüğünüz baloncuklar küçülüyor ve 2 katman birleşiyor. Pamuğa yeterli miktarda döküyorum, gözümün üstünde 15-20 saniye bekletip ovalayarak siliyorum göz makyajımı. Eyelinerı ve farı güzelce temizliyor, ancak rimel için biraz uğraşmam gerekiyor.

Gözüme kaçarsa biraz yanma yapıyor ama göz çevremde herhangi bir alerjik reaksiyona ya da kurumaya yol açmadı. 
İçeriğinde alkol yok.


İÇİNDEKİLER:
Aqua,/ Cyclomethicone, Isohexadecane, Euphrasia Officinalis Extract, / Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Bromonitropropandiol, Placental Extract, Parfum.


Evinal Plasenta Özlü Göz Makyaj Temizleme Losyonu 150 ml bir ürün ve güncel fiyatı 59,0 tl. 

Evinal losyonun rengi çok tatlı bir pembe. Ambalajı şeffaf plastikten, ürünü ve ne kadar kaldıgını görmek iyi oluyor, seviyorum şeffaf ambalajları.
Ürünün kokusu rahatsız edici gelmedi bana, hatta tanıdık bir kokusu var ama tanımlayamadım tabi :)

Rusya menşeli bu losyonun raf ömrü ambalajında 30 ay yazıyor ama internet sitelerinde 24 ay diyor. Umarım ambalajdaki doğrudur, aksi halde elimdeki ürünün tarihi geçmiş :\

Hiç plasenta ürünü kullanmadıgım için ürün ve fiyat karşılaştırması yapamayacağım ancak plasenta özlü ürünleri merak ediyor ve denemek istiyorsanız Evinal'i inceleyebilirsiniz bence. 


Ekip arkadaşlarımın yazılarını okumayı unutmayın! :) 



Sen plasenta özlü ürünler hakkında ne düşünüyorsun? 
Evinal ürünlerinden "Dene!" dediklerin var mı?
Yorumlarını bekliyorum..



Sevgilerimle
<3







1 yorum :

  1. Raf ömrü ile ilgili sorun bende de var. 30 aysa bu ay tam sonu. Zaten bitti bitecek gerçi :)) Firmaya sormak lazım gene.

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link