Aralık 19, 2013

Mimlendim #2 En Sevdiğin?


Bayan Vertigo tarafından mimlendim yine, hehehee :) Anladığım kadarıyla blogger dünyasında da bir ben kalmışım bu mimi yapmayan, hemen başlayalım..

1.En sevdiğin renk?
Mavi ve açık tonlarını pek çok severim.


2.En sevdiğin çiçek?
Papatya, tabi ki en beyazından..  






3. En sevdiğin yemek/sebze/içecek?
Yemek: Anneannemin yaprak sarması, olsa da yesek ya :D
Sebze: Patlıcan ama közlenmişi,
İçecek: Sıcak çikolata, ama marshmallowlu kendi yaptığımdan ( tarifi burada!) :)



4. En sevdiğin yerli/yabancı müzik?
Hmm, seçmesi zor oldu ama Tanju Okan - Ah bir zengin olsam ve Elvis Presley - It's Now Or Never her zaman favorim olacaktır.

5. En sevdiğin komedyen?
Jim Carrey :)

6. En sevdiğin kız/erkek ismi?
Şimdi buraya yazdım diye ilerde çocuğuma koymak zorunda kalmayacağım değil mi? :)
Yaren ismine bayılırım kızlarda, erkekte ise Mert sanırım, Murat da bi tanedir şimdi :D

7. En sevdiğin kitap?
Küçük Prens'e aşığım :) ama Empati - Adam Fawer'ı da severim, aklıma gelmişken bir daha okuyayım..




8. En sevdiğin yerli/yabancı oyuncu?
Yerli: Mehmet Günsür
Yabancı: Johnny Deep candır :)


9. En sevdiğin yerli/yabancı filmler?
Yerli: Aşk Tesadüfleri Sever deyim madem Mehmet Günsür demişken
Yabancı: Bulut Atlası, The Man From Earth( kesinlikle izlemelisin),

10. En sevdiğin yerli/yabancı dizi?
Yerli: Doktorlar :D
Yabancı: Two Broke Girls, Suits, Atlantis, HIMYM, Two and Half Man, Big Bang Theory ve Anger Management..



11. En sevdiğin yerli/yabancı şehir?
Yerli: İstanbul
Yabancı: Gittiğimse Riga, gitmediğimse Moskova :)

12. En sevdiğin gazete/gazeteci?
Eğlenceyse Milliyet, gündemse Radikal.

13. En sevdiğin mevsim/gün/ay?
İlkbahar ya, ne sıcak ne soğuk, dünyamız yeniden canlanıyor gibi, İlkbahar iyidir.
Temmuzu severim Mayısın yanında :)
Pazartesi sanırım, tek dersim vardı, ondan da kaldım yani pazartesi de bana tatil, herkes sabah erkenden uyanıp, pazartesi sendromu çekerken ben yaşamıyorum bunları :) hahhahhaa :D

14. En sevdiğin kıyafet/kıyafet tamamlayıcı/takı?
Şifon midi etek ve bileklikler :)

15. En sevdiğin makyaj malzemesi/bakım ürünü?

Mis teen'di sanırım markanın adı, Kadıköyde bi kozmetik dükkanında ucuza bi eyeliner almıştım, hayatımın eyelinerıydı, bi daha bulamadım ama hep aklımdadır :)


16. En sevdiğin çizgi karakter?
Sünger Bob'a aşıktım :D

17. En sevdiğin anı?
Litvanya'da denge çubuğunda yürümeyi öğrenirken, çaat diye çubuğun sonunda kütüğün üstüne önce oturur vaziyette, sonra takla atarak düşmüştüm. Ağlanacak halime oturup gülmüştük dakikalarca :D

18. En sevdiğin özelliğin?

Beni inciten ya da incitebilecek kapasitedeki insanları anında hayatımdan çıkarmam.. Çok sert :D

19. En sevdiğin his?
Doymak :)

20. En sevdiğin canlı?
Tek hücreli canlılar.
Çoklu olunca işler karmaşıklaşıyor :D



Ben bu mimi çok sevdim, çok da eğlendim :) Nisa'ya beni mimlediği için çok teşekkür ediyorum..


Sen de en sevdiklerini benimle yorum kısmında paylaşırsan sevinirim :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link