Ocak 20, 2014

Avon Top Allık - Illuminating Face Pearls

Merhaba :)
Bugün blog için ne hazırlasam diye düşünürken bu allığı seçtim, 24 ocakta bitecek katalogta da indirimde oldugu aklıma geldi ancak "Hep sonradan gelir aklım başıma hep sonradan" :) Beğenirseniz, kaçırmayın ve hemen siparişini verin bence ;)



Gördüğünüz gibi siyah plastik bi kutuya sahip ve içinde süngeriyle geliyor. Süngeriyle de fırçayla da kullandım, fırçayı tavsiye ederim :)


İçinde pembe ve şeftali renginin farklı tonları mevcut. Simli değil ancak biraz fazla ışıltılı benim için :) Kış aylarında çok kullanmadım ama bahar ve yaz aylarında kullanmayı çok seviyorum, cildimi sağlıklı ve canlı gösteriyor ışıltılarıyla..


İlk sürüşte rengini pek vermiyor, biraz ışıltı katıyor sadece. 2 3 kat sürmek gerekiyor. Ben 2 kat sürünce çok doğal ve sağlıklı bi görüntü elde ediyorum, ama size göstermek için 4 kat uyguladım şimdi :) Bu fotoğraf doğal ışıkta çekildi..


Bu fotoğraf flaşla çekildi, ışıltıları fark edebiliyoruz.. Güneş ışıgında o kadar tatlı duruyor ki :))



Eğer hafif renk veren ışıltılı bir allık istiyorsan bence şimdi edinmelisin bundan bi tane :) Dediğim gibi şu an indirimde ve 17,90 tl.
Normal fiyatı 40.00 tl.

Sevgilerimle
<3



12 yorum :

  1. merhaba ben de kullandım ama hıc begenmedım çekilişinin sonucu bellı oldumu hedıyelerıne bayılmıstım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Olabilir tabi..
      20 şubat son gün, daha bitmedi çekiliş yani
      sevgilerimle :)

      Sil
  2. selam canım ben de hiç beğenmemiştim pigmentasyonu sıfırdı aynen çekiliş ne oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pigmentasyonu az, 3 4 kere de anca veriyor rengi ama ben severek kullandım kullanıyorum da tatlım :)
      40 lira verilmez, üzülürüm 40 lira versem ama, 17 lira için gayet hoş hafif bi allık bence :))
      çekilişin sonucuna da daha var, çok var :D

      Sil
  3. Rengi itibariyle çok seviyorum bu allığı bende ayrıca çok bereketli bir allık sür sür bitmiyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyada bir ben mi sevdim ne diye düşünürken, yorumuna sevindim şahsen :)
      aynen çok bereketli, 1-1,5 sene oldu, bi o kadar daha gider sanırım bozulmazsa :)

      Sil
  4. Ben bugun arkadasımda baktım buna süngeri çok işe yaramıor gibi ama rengi çok tatlı gecrekten o ısıltısı hafifş pembeliği hoş durdu elimde ,gercekten saglıklı gosteriyor bu tonlar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, süngeri hiç işe yaramıyor canım ya uzun süre öyle kullandım sonradan fark ettim :D
      senin de begenmiş olmana sevindim :)

      Sil
  5. aaa tesadüfe bakın, ben de tam az önce avonun top allık/bronzer ürününe ilişkin yazı yazdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, blog deposunda gördüm, ordan takibe aldım zaten :)
      şimdiden 2 şeyimiz ortak çıktı, bilemiyrm :D

      Sil
  6. Ben de de var bu allıktan,güzel diyebilirim. ama direk tene uyguladığından fotografta tam belli olmamıs tabi :))

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar bu bir allık değil aydınlatıcı. Allık kullandıktan sonra elmacık kemiklerinizin en üst kısmına ışıltı vermesi için kullanmanız gerekiyor. Bu yüzden pigmenti iyi değil, allık olarak kullanırsanız etki yapmayacaktır.

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link