Mart 16, 2014

Pazar Smoothiesi :)

Merhaba :)
Dedim ki "En tatlı pazarlar smoothie ile başlar, muzlu smoothieeee!" :)
Yanlış anlaşılmasın, annemin karnından smoothie ile doğmadım tabi :o
Kullanmadığım blender çürümesin, kullanayım diye düşündüm, bi enerjiyle de uyanınca, dedim yaparım ben bunu! :)

Smoothie nedir, nedir?? 
Taze meyve ya da meyve suyundan yapılmış, tatlı ve dondurulmuş bir karışımdır. Milk shake ve ice slush'a benzeyen aynı türden içecek. (Vikipedia'dan aldım.)

Ben dondurmadım, sabah sabah ne dondurması. Zaten yapıldıktan sonra buzluğa koymuyorlar benim bildiğim. İçine buz ya da dondurma ekliyorlar, ben onu da yapmadım, süt zaten soğuktu :)



Evde bulunan her türlü meyve ve yeşil sebzeyle yapılabilir..
Ben 2 bardak soğuk süt, bir muz, bir armut, 2 kaşık bal, bir kaşık da nesquik kullandım (2 porsiyon için).


Muzları 4-5 parça kesip, armudun kabuklarını soyup, doğrayıp, 2 bardak da sütü ekleyip, blenderdan geçirdim. Sonra bal ve nesquik ekleyip, biraz daha karıştırdım,


ve hazır!! :) Çok kolay ve çok sağlıklı.. 
Sıkıldıkça, yoruldukça, halsiz kaldıkça ve ya serinlemek istediğimde, tek adresimsin Smoothiee! <3 :D


Sunumum şık olamadı ama tadı mükemmeldi :)
Afiyet olsun!

Sevgilerimle
<3


10 yorum :

  1. eline sağlık kuzum:)hemen markete gidiyorum muz almaya:)

    YanıtlaSil
  2. Allah'ımm çok lezzetli görünüyor!! Yurtta blender yok ama eve gidince ilk fırsatta deneyeceğim bu smoothie'yi~^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ouuy kuzucuum :\
      Burda olaydın yapardım sana :)

      Sil
  3. Canım, Afiyet bal şeker olsun Musmutlu pazarlar sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. tarif çok lezzetli gibi duruyor :) bugün mutlaka denemeliyim bunu.. ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim :)
      Afiyet olsun şimdiden :*
      Kesinlikle çok leziz :D

      Sil
  5. Eline sağlık :) Tadı hoştur eminim. İçine kattığın herşeyi seviyorum. En kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel, çook :) hafif muz, biraz armut kırıntılarıyla tatlı, muz tadında bi içecek :)
      Enerji ve sağlık deposu :D
      Şimdiden afiyet olsun şahsına münhasır 4. tekil şahıs :)

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link