Mart 27, 2014

Yves Rocher Alışverişim (%30 İndirim + Peeling ya da Maske Hediye)

Merhaba :)
Yves Rocher temiz içeriğiyle gönüllerimizde taht kurmuş, sevdiğimiz bir marka.. 14 Mart 2014 tarihinde bir mesaj geldi telefonuma, diyor ki " .... size özel NET %30 İNDİRİM! Üstelik herhangi bir alışverişinize orijinal boy PEELİNG ve ya MASKE HEDİYE!" 
Çok ilgimi çekse de Kadınlar Günü indirimlerini ağır hasarla atlatınca ilgilenememiştim o an :\
Dün Beşiktaşta gezinirken bir girelim dedik Yves Rocher'a, böyle bi mesaj gelmişti bana der demez hala geçerli cevabını aldım :) 


Fotoğrafın kusuruna bakma, nolur. İnstagram hesabımdan aldım :)

Pure System serisinin toniğini aldım, gözeneklerimin tıkalı oldugunu 2 gün önce cilt analizinde öğrenince bir de bunu deneyeyim dedim.. Normal fiyatı 24,9 tl. %30 indirimle 17,4 liraya aldım :) 
Hediye olarak da kayısılı peelingi seçtim, çok karlı muhteşem bir alışveriş yaptım, 38 lira ödemem gerekirken sadece 17,4 lira ödedim :D
Mutluyum da mutluyum :)

Bu kampanyanın ne kadar geçerli oldugunu sormayı unutmuşum, öğrenirsem eklerim hemen. Ama size de mesaj geldiyse kaçırmayın derim :)
He bir de bugün mağazadayken ünlülere +%30 indirim oldugunu da öğrendim :D Ünlüyseniz sakın ha sakın kaçırmayın :D İndirime sizin daha çok ihtiyacınız vardır ;)

Sevgilerimle
<3

10 yorum :

  1. tonik süper yakında yazacağım :))) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sedacım :) hakkında çok bişey okumadan almıştım, içim rahatladı :)

      Sil
  2. Ben de severek kullanıyorum bu toniği, verdiği hissiyattan rahatsız olmassan beğeneceğini düşünüyorum canım.. Ben de bu indirim hakkımı aynı şekilde kullanmıştım, tonik ve kayısılı peeling :) Bakalım beğenecek misin ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen deneyemeyeceğim sanırım ya, şimdi kullandıgım toniği de yeni açmıştım, onu biraz kullanıp buna öyle geçerim herhalde Sosyopericiğim :)
      Beğenirim diye düşünüyorum ama bakalm

      Sil
  3. Ünlülere indirim vereceklerine gariban halkı görseler ya :D Şaka bir yana Yves Rocher ın indirimlerini seviyorum :))) Neredeyse haftada 2 defa bir kampanya oluyor. Pure System yüz temizleme jelini kullanıyorum, içinde tanecikleri olduğu için peeling olarak haftada bir tercih ediyorum. Sende iyi günlerde kullan, özellikle tonik yorumunu bekliyorum :?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya :) Oyuncu bi kız vardı da orda ona söylerlerken duydum, şok oldum :D
      En az 2 ay var bu ürünü yorumlamama ya :\
      Hemen kullanamayacagım malesef

      Sil
  4. Kayısılı Peelingi seveceğinden eminim bi kere kokusu muhteşem banyoda kullanırsan süper faydalı oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözeneklerim tıklaı çıktııııı.! banyo öncesi sonrası hepsinde kullanırım :D
      bu gözenekler açılacak! :D

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ouyy çok teşekkür ederim canım :)
      Hmen bakıyorum

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link