Şubat 21, 2014

Süslü Kutum Gitmeye Hazır.! :)

Merhaba :)
Geride bıraktığımız Ocak ayında Buse in Wonderland Süslü Kutum etkinliğine katılmıştım.. Eşleşmeler sonucunda Kozmetik & Kitap ile eşleştim.. 
Dün artık kutum için hazırlıklarımı bitirdim, paketledim, sevgili eşime yollamaya hazır hale getirdim. Yollamadan da sizlerle paylaşmak istedim :)

İşte gidecek kutum ve içindeki paketler;




İlk katıldığım kutu etkinliği Alice'nin Karakutu etkinliğiydi. Ondan da çok eğlenmiştim, bunda da çok eğlendim :)

Hediyeleşme etkinliklerinin artması dileğiyle,
Hoşçakalın
<3


2 yorum :

  1. Your mode of telling the whole thing in this piece of writing is genuinely nice, every one be capable of easily know it, Thanks
    a lot.

    Here is my web-site gamestop hours champaign

    YanıtlaSil
  2. Thanks a lot for your kind comment Sir :)
    You're the first person who comments in English, thank you :)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link