Mart 10, 2014

The Balm Schwing Siyah Eyeliner - Black Liquid Eyeliner






Merhaba :)
Gratis, 2014 Ocak ayının son haftasında yine güzel bir indirim yapmıştı, o zaman almıştım bu aşık olunası eyelinerı..

Her The Balm ürünü gibi paketi çok eğlenceli :) Beyzbol oynayan adamı kesen 3 bayan var pakette ;
"Bat those eyes!" ;)

Açıldıktan sonra 9 ay ömrü var ve 1.7 ml bir ürün..

Eyelinerı sürerken tutacağımız kısım gayet uzun ve kalın, böylelikle rahatça kavrayabiliyorum ve kolay bir sürüş elde ediyorum..

Elimde bir çok eyeliner varken deneyeyim diye aldım, vazgeçilmezim oldu :) 1,5 aydır diğerlerinin yüzüne bakmıyorum..








Fırça kısmı da uzun yeteri kadar. Fırçası oldukça ince, çok yumuşak ya da çok sert değil, halbuki ben sert severim ama buna da gayet alıştım :) 
İstediğim kalınlıkta eyeliner çekebiliyorum..

Rengi oldukça koyu siyah. 
Sürdükten bi süre sonra kuruyor ve ıslak görünümünden eser kalmıyor, oldukça mat bir siyah.
Gün içinde dağılma, yok olma gibi şeyler yapmıyor.
Göz makyaj temizleyicilerimle rahatça çıkarıyorum..
Sevmediğim tek özelliği, göz pınarlarımda toplanması..


Günlük hayatımda "yalnızca eyeliner çeken kız çekiciliği"ne inananlardanım ;)
Eyelinerımı çeker, rimelimi sürer, bir de hafif ruj sürer evden çıkarım :)
Gözler benim bu arada :)


Gratis mağazalarında bulabileceğimiz bu Balm eyelinerın fiyatı sanırım, 23-25 tl arası bi fiyata sahip, benim gibi %40-50 indirimde yakalarsanız, şahane olur :)

Sevgilerimle
<3




17 yorum :

  1. Eveet şahane bir indirimde bana önerdiğin için teşekkür ederim. 13 TL bir fiyatla bu tatlı eyelinera sahip oldum. Sürmesini henüz tam beceremesimde yapıcam inanıyorum :) Ayrıca güzel duruyomuş pek beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım :)
      Ben de inanıyorum başaracaksın :)

      Sil
  2. Aldığımdan beri sadece bende bu ürünü kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerlerini kullanayım diye elime alıyorum, "pehh" diyip geri bırakıyorum :D

      Sil
  3. Ben sıvı eyeliner çekemiyen bir insanım bloglarda bunu gördüm bir deneyim diye aldım daha iki gün oldu alalı ama muhteşemliğini anlamama yettii bileee hemen kuruyor, sürünce bulaşmıyor harikaa bi ürün indirime girdiğinde stok yapmak lazım bol bol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum :) stokcu bi insan değilim ama bitmeye yakın kesin alırım :)
      Sevgilerimle

      Sil
  4. eyeliner çekmeyi öğrenebilsem çok iyi olacak ama bir türlü yapamıyorum malasef :) göz makyajında çok başarısızım sadece rimelle idare ediyorum artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru fırça tipini bulunca ve elini alıştırınca her sey çok kolay oluyo canım :)
      Pes etme, denemeye devam! :)
      Sevgiler

      Sil
  5. Yavrum gözlerinde güzelmiş hee :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakan gözlerin güzelliğinden :)
      öpücükler, sevgiler :*

      Sil
  6. Harika bir ürün üstelik hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka the balm.
    Hayvan zulmüne ortak olmak istemeyenler tercih edebilir.

    http://siyahdalgadukkan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bunu duydugumdan beri daha çok seviyorum balmı :)

      Sil
  7. Bitirebildiniz mi? :p Bitirebildiyseniz ne kadar sürede?? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy hayır biitiremediim, çünkü yanında birçok eyeliner da kullanıyorum

      Sil
  8. Gerçekten çok kaliteli bir ürün tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir ürün bende kullanıyorum ama 41 liraydı fiyatı alamadım baskaa üründe almadım indirime girince direk hücum 😅

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir ürün bende kullanıyorum ama 41 liraydı fiyatı alamadım baskaa üründe almadım indirime girince direk hücum 😅

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link