Mayıs 07, 2014

TAG: Sadece Bir Kelime - çok eğlenceli, kesin yapın.! :)


Merhaba :)
Hayatın İçinden blogu sahibi sevgili Elif beni taglemiş. Teşekkür ederim canım, eğlenceli bir tage benziyor :)
"But first let me explain what tag is.!!"
Aşağıda tagle mimin farkını açıklarsanız çok müteşekkir olurum :)


1- Telefonun Nerede?

Yatağın yanında.





2- Partnerin?

Supermanim :)


3-Saçların?
Yıpranmış


4-Annen?
En değerlim <3


5-Baban?
severim.


6- En sevdiğim eşya?
Bilgisayarım :)


7-Son gece gördüğün Rüya?
Hatırlamıyorum ama kesin Viking döneminde geçiyodur :)


8- Hayalindeki araba?
Kararsızım :) Nissan Juke olma ihtimali yüksek :D


9- İçinde bulunduğun oda?
Ferah :)


10- Korkun?
Arkamdan vurulmak


11- 10 Sene içinde ne olmak istiyorsun?
Dış ticaret müdürü :) 


12- Sen ne değilsin?
Romantik


13- En son yaptığın şey?
Cem Adrian Konserine gitmek :)


14- Üzerinde ne var?
Pijama


15- Senin hayatın?
Monoton :)


16- Moralim?
Manik depresif kıvamında


17- Şu an ne düşünüyorsun?
Okula gitsem mi gitmesem mi :D


18- Senin bilgisayarın?
HP


19- Bira?
hmm


20- Aşk?
Yanıbaşımda :)



Kız çok eğlendim mimi yaparken :) pardon tagi :D

Ben de yapmak isterlerse diye;




tagliyorum arkadaş.! :)

Sevgilerimle
<3


16 yorum :

  1. ben de yapcam :)) çok eğlendim okurken beni de tagle :ppppp

    YanıtlaSil
  2. Ay çok tatlışko olmuş ki:) Yerim seni

    YanıtlaSil
  3. ben de seni yerim beybim :)
    seni de tagledim, sen de yap kız bakalım neler çıkacak :D

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler kuzum, hemen yapacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. seni de tagliyorum canım :) :*

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım. Bende hemencecik yanıtlıyorum o zamaan :)

      Sil
  6. Cevaplar harika en çok da ne düşünüyrsun cevabın nambır van :)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link