Mart 13, 2014

Sevdiğimiz Blogları Tanıtalım ve Kaynaşalım Mimi - Mimlendim #7

Merhaba :)
Bir Dilim Limon blogu sahibi sevgili Merve dün bir mim başlattı. Severek takip ettiğimiz, en sık iletişime geçtiğimiz blogger arkadaşlarımızı sizlere tanıtıp, en beğendiğimiz yazılarını paylaşacağız.. Merve'nin o güzel, içten mimini okumak için tıklayın..

Bu mimi başlatan ve bizleri bir araya getiren arkadaşım Merveden başlayalım o zaman :)


Sevgili Merve, ben blog yazmaya başladığımdan beri bana yardımcı olan ve samimiyetine güvendiğim nadir insanlardan biri, evet bu kadar net söylüyorum :) Onunla fikir alışverişinde bulunmayı, önerilerini dinlemeyi seviyorum.. Blogunu da severek takip ediyorum, hatta bir kaç gün yazmazsa merak ediyorum.. 
Blogunda güzellik sırları, ilham alabileceğimiz aksesuar ve kombin önerileri, makyaj örnekleri ve şahane kendin yap fikirleri paylaşıyor. Bu aralar onun da blogunda bir misafir blog serisi var ve konukları saç bakım rutinlerini paylaşıyor, begenerek okuyorum :)
Hepinizin Mervenin kendince paylaşımlarını takip ettiğini biliyorum ama şu yazısını okumuş muydunuz? ; Sevgililer Günü İçin DIY Hediye Fikirleri 
(bize her gün sevgililer günü!!)


Closely Fashion blogu sahibi sevgili Gamze Edirne'de yıllardır blog yazan çok sevgili ve değerli bir arkadaşım.. Benden yardımını hiç bir zaman esirgemedi, her zaman destekledi ve bunu her daim içtenlikle yaptı, hissediyorum.. Samimi ve gerçekçi arkadaşım benim <3 Afacanlarından zaman buldukça sorularımı yanıtladı ve yanımda oldu, çok öpüyorum :*

Sevgili Gamze blogunda genelde ürün ve firma tanıtımları paylaşıyor, bizlere çok sık hediyeler dağıtıyor, zaman zaman mutfağını bizlere açıyor ki ben en çok onları okumayı seviyorum. Mesela oğluşunun doğumgünüsü için yaptıgı pastayı hala unutamıyoruuuum :D ; Kokuna Müptelayım.(Oğluşum Doğum Günü)
(Herşey için çok teşekkürler tatlım)



Kitap ve Güzellik blogu sahibi sevgili Hazal da İstanbullu bi blogger arkadaşım. Tanışalı yaklaşık 1 ay oluyor.. 1 aydır birbirimize günaydın demeden bir gün geçirmedik sanırım :) Yanlış mıyım Hazal?! ( Yazarın burada duymak istediği cevap belli) :) Birbirimize yardımcı oluşlarımızı, verdiğimiz önerileri, hunharca gülüşlerimizi seviyorum canım :)

Sevgili Hazal blogunda okuduğu kitapları, izlediği filmleri ve kullandığı kozmetik ürünlerini yorumluyor. Şu sıralar Happy box etkinliğine ev sahipliği yapıyor, gurur duyuyorum seninle tatlım :*
En eğlendiğim postlarından biri şu; Bu Yılda Yurtdışına Çıkamadık Anne !
:) belki bir gün beraber gideriz canım..

Goose Style

Esra, Esra, Esraaa <3
Goose Style blogu sahibi sevgili Esra benim blog sayesinde tanışıp buluştuğum ilk ve tek arkadaşım.. Her konuşmamızda, her mailde "iyi ki tanıdım bebeğim seni" diyorum.. Büyümüş halimi görüyorum sanki, 5-10 sene sonraki ben gibi. Şaşırıyorum :) Yapmak istediğim meslekte sayılır. Benim hoşlandığım şeylerden hoşlanıp, onları kendine hobi ediniyor, hayata geçiriyor. Bu da beni gaza getirip, harekete geçiriyor.. Oldukça yoğun çalışıyor ama boş zamanlarını oldukça iyi değerlendiriyor. İspanyolca öğreniyor, keçeyle uğraşıyor, tiyatrodan baleden geri kalmıyor, fena bi kitap kurdu ayrıca :) 
Oldukça da duyarlı ve duygusal.. (Ben bu kadar olmam büyüyünce) :D

Aslında eski bi bloggermış o, benim bildiğim 2 blogu var şimdi, birinde finans üzerine yazıyor.. Benim sık sık okudugum Goose Style blogunda da günlük hayatımızdan kesitlere, kitap- film- tiyatro yorumlarına ve zaman zaman da kozmetik ürünleri incelemelerine yer veriyor.. Benim son zamanlar en etkilendiğim yazısı; Bir deneme Kitabı olarak "Aret Vartayan Gerçekten Yaşıyor musun?"
Hayatıma girdiğin ve değer kattığın için teşekkür ederim kuzucum :*


Daha, daha, daha yazacağım ama diğer blogger arkadaşlarıma kalmayacak korkumdan yazamıyorum :) belki biri daha mimlerse, bi daha yaparım, çok sevdim ben bu mimi :)

Sevgili Merve,
Bu mimi başlattığın, benim ve blogum hakkında yazdıkların, bu güzel insanlara seslenmeme vesile oldugun için çok teşekkür ederim :)

Yukarıda bahsettiğim güzel insanlar; Hazal, Esra, Gamze,
Yukarıda bahsetmediğim güzel insan Nisa, Melis, Begüm ve daha niceleri,
Sizlere de çok teşekkür ederim :)
Hepinizi öpüyorum..

Sevgilerimle
<3





17 yorum :

  1. çok güzel bir fikir çok samimi bir yazı olmuş :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, Merve çok iyi düşünmüş :)
      Teşekkür ederim Aylin :)

      Sil
  2. Bebeğim bebeğimm seviyorum seni yaa :)) Konuştuğum çok nadir kişiler arasındasın ve doğru kişileri bulduğumda daha çok seviniyorum <3 İyi ki tanıştık ( yazar burada "olamam olamam ben sensiz olamam" diyor) Ve teşekkür ederim yanaklarımı kızarttığın ve bu güzel düşüncelerini burada paylaştığın için (ukala olmak istemem ama beni tanımayanlar çok şey kaçırıyor ) :p :* :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (Ukalalaşmayaydın iyiydi bebeğim!) :D
      Bence de iyi ki tanıştık :*
      (Yazar burada "yanlış zaman, yanlış insanların kızı değiliz neyse ki hacıı" diyor.) :p :D

      Sil
  3. çok samimi olmuş canım severek okudum yazındaki blogların bir kısmını takip ediyorum.Esra muhteşem samimi ve doğal Hazalın etkinliği sayesinde tanıştım çok da mutlu oldum.Diğer blogları da hemen takibe alacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elifcim :)
      Esra ile tanışmana da çok sevindim, güzel bi eş olmuştur sana :)
      Hmen takip et, onları da seversin :)

      Sil
  4. Canım benim iyiki varsın iyiki tanıdım .Görüyorum ki blog bize çok degerli insanlar kazandırmış ne mutlu bize .Seninle sohbet etmekten konusmaktan bende cok mutluyum umarım bigün yüzyüze olur bu sohbet :) Çok teşekkür ederim bu nazik samimi ümlelerin için ne zaman yardıma ihtiyacın olursa ben burdayım :) Çok öpüyorum seni temiz kalpli Gizemim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım benim :) umuyorum ki buluşuruz canım :) denk geliriz elbet bir gün :)
      Çok teşekkür ederim, kocaman öptüm :*

      Sil
  5. Bende bu mimi yazarken çok eğlendim :)

    YanıtlaSil
  6. Cansın sen can...Bebeğim iyi ki varsın iyi ki tanıdım dediğim nadir insanlardansın.Umarım bir gün yüzyüze de tanışmak nasip olur.Kendi güzel,aklı güzel temiz kalpli arkadaşım.Çok güzel bir mim olmuş.Öpüyorum seni çok çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok çok öpüyorum canım, çok teşekkür ederim :)
      Mimde yazdıgımız bloggerlar mimleniyor, eğer yapmak istersen, çok sevinirim Gamzecim..
      Biliyorum ki, elbet bir gün kavuşacağıııııııııız! :))
      Sevgilerimle

      Sil
  7. Tabiki cnm seve seve yaparım akşam müsait olunca inşallah öpüyorum çok.

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Siz de yapsanıza Nihal hanım, blogunuzu severek takip ediyorum, siz kimleri begeniyorsunuz merak ettim :)
      sevgilerimle

      Sil
  9. Canım şimdi gördüm çoook teşekkür ederim ne desem bilemedim. Çok çok teşekkür ederim Hayatın İçinden sanada Gizemcim sanada çok öperim:)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link