Mayıs 08, 2014

Anneler Günü İndirimi Gratis ve Rossmann Alışverişim #1


Merhaba :)
Hepimizin şimdiden Anneler Günü kutlu olsun :) Tamam öncelikle annelerimizin ve anne olan arkadaşlarımızın, ama biz de birer anne adayıyız, şimdiden kıymetimizi bilelim, bildirelim.! :D Anneler Günü indirimleri başladı her yerde malum, bazılarımız hemen koştuk mağazalara ki ben de dahil :)  bazılarımızsa hala neler alsam diye düşünüyor olabilir diye vakit kaybetmeden yazayım dedim ama minik minik alışverişler yaptım o yüzden Gratis ile Rossmannı birleştirdim ama aşağıya önceki alışveriş yazılarımı da ekleyeceğim ki o büyük alışverişlere de göz atın, daha çok fikriniz olsun :)

Buyrun Gratis alışverişim;



Benri pamuklardan eser yoktu :)
Benri kulak temizleme çubugu aldım ki ben bunu makyajımı ve ya ojelerimi düzeltmek için kullanıyorum, 1,40 lira :)
Benri 3lü ıslak mendil severek kullanırım, 1,15 lira.
The Balm Bahama Mama :) Günlerdir bunu almayı bekliyordum ki %50 indirimle 16,75 liraya aldım :)
Instain Toile allık ise yine ne zamandır aklımdaydı, %50 varken kaçırmayım alayım da rahatlayım dedim :) %50 indirimle yine 16,75 liraya aldım :) Mutluyum da mutluyum :) Instain serisinden 3 allıgım var, daha da almam, sanırım Balm ile işim bitmiş olabilir, maybeeee :D

Ben size neler öneririm; Balm Jovi ve Balm Schwing eyelinerı kesin almalısınız :) Allıklardan begendiğinizi kesinlikle edinmelisiniz.!! 
Önceki indirimlerde yaptıgım Gratis alışverişlerine göz atabilirsiniz daha neler alınabilir diyee;



Geldik Rossmann alışverişime :)
Geçen hafta Rossmann açılışına gitmiştim ya, herşeyi o zaman almışım sanırım :) Rival de Loop kapatıcı aradım yine bulamadıığğm.! :( 
Ben de gözüme çarpanları aldım artık :)
Topuk rendesini n'apcam bilmiyorum ama lazım olur dedim :D 2,95 lira :)
For Your Beauty Açılı Allık Fırçasını elimin altında temiz bi tane dursun diye 4,2 liraya aldım, iyi gibi şimdilik..
Flormar oje ve Rival de Loop 57 nolu ruju da aldıktan sonra Şımarık Saksım için alışveriş yaptıım :) 
Çok da güzel oldu :D






Bu indirim alışverişleri burada noktalanmayacak biliyorum ben :) Daha Watsons'a uğramadım :) ama şu var, sanırım doyuyorum artık drugstore ürünlere :D yani artık sadece ruj ve allık alırım keyfime gibi geliyor bana, hayırlısı :)

Sizlere bol karlı, indirimli alışverişler diliyorum :)
Sevgilerimle
<3

26 yorum :

  1. Evet topuk rendesini ne yapacağını bende çok merak ediyorum doğrusu :D
    Güzel alışveriş olmuş bende Gratis ve Watsons mağazalarına baktım, sanırım sırada Rossmann var gitmezsem ayıp olur. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkladım sana :D
      Bence de sen Rossmanna ben de watsonsa gitmezsem, çok ayıp olur tatlım :)

      Sil
  2. The Balmları görünce tekrar Gratis'e gitme isteğim uyandı :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kaç kere girdim çıktım bugün Gratise :D o Balm standı kaç kere talan edildi :D

      Sil
  3. gule gule kullan canım fiyat ultra super kalır mı ki acaba yarına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :*
      Umarım kalır canım, sen sabah erkenden git ki garanti olsun :)

      Sil
  4. Benri pamuklar zaten indirime dahil değildi. Rossmann'da indirime yarın başlıyor.Her zaman ki gibi gratis ve watsonsu sollayacak .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten Rossmann alışverişlerimi %50 indirimle yaptım İstanbul Forumdan :)
      Hepsinin yeri ayrı tabi :)

      Sil
  5. Güle güle kullan canım :) Benri pamukları naapıo bunnar yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de merak ediyorum nelerde saklıyorlar :D
      teşekkür ederim canım :*

      Sil
  6. Bebeğim iyi günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  7. Balm jovi nin fiyatı indirimle ne kadara düşmüş biliyor musunuz acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, yanlış olmasın ama ya 37 lira idi ya da 45 civarında, tam emin olamadım şimdi..
      Büyük ihtimal 37 lira ama :) Orda bi kadına ben satmaya çalıştım da öyle söylemiştim sanırım :)

      Sil
  8. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  9. Bence the balm far bazlarını da saklıyorlar, bugün sorduğumda yüzüme bakmadan kalmadı dediler :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize de ilk gittiğimizde Schwing kalmadı dediler, arkadasım alacaktı, 2. gittiğimizde onlarca schwing raftaydı, nerden çıktı bi anda anlamadım :) kesin yapıyolar böyle saklamalar, baska açıklaması yok yani

      Sil
  10. Hayırlı olsun tatlım , allığı her gördüğümde içim gidiyor çok birikti allık kullanan aşığı insanda değilim hani ama ne biliyim almak istiyorum zor tutuyorum kendimi :( herhalde 12, ye falan gelseydi o allıklar düşünmeden alırdım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) ben allık aşığı bi insan olarak hepsi benim olsun istiyorum :D ama aynı tonda 2 allık almamaya dikkat ediyorum :) 12ye gelseydi ben de down boy falan bakardım ama bunlarla idare etcem artık :)

      Sil
  11. Topuk rendesini görünce ben de hayırdır dedim :) onun dışında geri kalanı güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      alacak bişey bulmaadıysam demek ki öyle elim gitmiş D:

      Sil
  12. Bahama Mama ya her indirimde elim gidiyor sonra vazgeçiyorum. Elimde Nars Laguna varken gereksiz geliyor bana :)

    YanıtlaSil
  13. Evet, biraz gereksiz kalabilirmiş :) gerçi tonlarını bilemiyorum ama :)

    YanıtlaSil
  14. anım mutlu günlerde kullan çok faydalı şeyler amışsın iyiki almışsın her zaman böyle indirimler olmaz ki çok öpüyorum http://esralounge.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link