Mart 06, 2014

Goose Style'nin Project Panı :)

Merhaba :)
Project pan kervanına bir blogger arkadaşımız daha katıldı..
Goose Style blogu sahibi sevgili Esra da ürünlerini seçti, fotograflarını çekip yazısını hazırladı, bloguma konuk oldu ve şu andan itibaren resmi olarak Project Panına başladı :) 
Çok tebrik ediyorum canım :*
Bakalım o bitirmek için hangi ürünleri seçmiş;

" Ben Goose Style bloğu sahibi Esra . Pek çok kadının  başına gelen bir durumla karşı karşıyayım Sorunumun nedeni   alışveriş yapmaya  dur diyememek ve ürün biriktirmek. Elimde öyle çok ürün var ki başladığım ve hatta başlayamadığım dolaplarımı düzenlerken bu gerçeği fark ettiğimde  "kozmetik diyeti" ne girmeye karar verdim. Bu durum asılnda bloggerlar arasında çok yaygınmış."Project Pan" deniliyormuş projenin amacı;  10-20 adet bitirmek istediğimiz ürünü bitirmeden yeni ürün satın almamak. Sevgili Gizem sayesinde detaylarından haberdar olduktan sonra  ben de yapabilirim sanırım diyerek başlamaya karar verdim.  İlk olarak pilot bir çalışma ile başlıyorum eğer başarabilirsem devam ettireceğim :)

İşte ilk örneklem,  kullandığım ve ambalajları eskimiş ya da yarılanmış ürünle...
Bitirmek istediğim, uzun süredir kullanılmayı bekleyen ya da bitirmeden yenisine geçtiğim bir kaç ürünü  topladım ilgili deneyimlerimi de sizlerle paylaşmak istiyorum.
Tek tek bakalım neler varmış;



Bioderma H2O, bu ürünü blogger dünyası arasında ki methine ve 1+1 kampanyasının cazibesine dayanamayam aldım Esasında Bioderma markasını severim ilk olarakta bu marka ile tanışmam  Demoloğumun tavsiyesiydi  Güneş kremini  ve  SebumGel formülünü pompalı şişesini ve yapısını severek uzunca bir süre kullandım  kullanıyorumda Ancak  Maykaj çıkarmak ve tonik ihtiyacını gidermek için aldığım 500ML bu ürün bir türlü bitmedi ve bende  üründen sıkıldım .  Makyaj çıkarma konusunda da yüzümü yıkamadan rahata eremeyen ben için, bir zaman sonra bekletilerine cevap veremedi ve uzun bir süredir kocaman ambalajıyla yer yaplıyor kendisi, ilk amacım bu ürünü bitirmek.
Yves Rocher muhallebi kıvamlı yeşil çay özlü bu toniğini yine makyaj çıkarmak için aldım ancak 1 kutu sonrası istediğim sürekliliği sağlayamadım.



The Body Shop Yeşil Çay özlü Peeling sık kullanım içinde olmasamda haftada birkez peeling yapıyorum. Ancak bu süre ve çeşitli ürünlerin varlığı açıldıktan max 7-8 ay sonra tükenmesi gereke bu peeling bitirmem yeterli olmadı ürünü ise keskin kokusundan dolayı bir türlü sevemedim ancak  bitmesi gerekli...
Yves Rocher kayısı özlü peeling bir ara bu ürüne bayılıyordum bu yüzdende Yves Rocher Doğum günü kampanyasını kullanarak (3+3)6 adet aldım kendilerinden,   minicik olmasından dolayı bitirdim fakat daha sonra, daha iyi verim aldığım bir ürün bulduktan sonra kendisine ihanet ederek kullanım sürekliliğimi azalttım şu sıralar banyoda duş esnasında kullanıyorum  yinede bitmesi gerekli...
Dermalogica maske aldım  güzel bir ürün ama sık kullanmıyorum
Dermalogica microfialant bu ürünü çok seviyorum severek düzenli kullandığım içinde sonucunudu alıyorum ancak bu ürün  bereketli çıktı bitmiyor.





Yves Rocher  Loccataine  el kremleri indirimler ve unutkanlık işte alışveriş yapmamın tek sebebi  7/24 el kremi kullanıyormuş gibi  bunları aldım bitirmeliyim.


Body Mist olarak aldığım sevdiğim kokular İşte bunlar!  aslında kullandığım bir parfüm var Chole Love ama bilmiyorum bunları hangi ara aldım bunları güzel kokular esasında ama sıkmıyorum dolayısıylada bitmiyor.
Yves Rocher inceltici kremleri düzenli kullanmadığım için ne bitirebildim ne de sonuç alabildim.

Şimdilik Project panım bu kadar :) Beni cesaretlendirdiğin için teşekkür ederim  Gizem..

Sevgilerimle "

Ben teşekkür ederim Esracım, bloguma konuk yazar olduğun ve Project pan projesine gönül verdiğin için :)

Sevgilerimle
<3

6 yorum :

  1. çok güzel seçimler olmuş, Project Pan zor iş :) umarım başarırsın, umarım başarırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça fazla da ürün seçmiş :) Cidden kolay gelsin diyorum :) Başaracaksınız canlarım, bitsin eskiler, gelsin yeniler hoop :)

      Sil
  2. Canım öncelikle Bloguna beni, konuk yazar olarak kabul ettiğin için çok teşekkür ederim. İyi ki senin gibi güzel, samimi sıcacık bir insanı tanıdım. Herşey için tekrar teşekkür ederim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni iyi ki tanıdım mi hermana <3
      Teşekkür ederim ben de tekrar, kolay gelsin, bol bol kullan :)
      :*

      Sil
  3. kolay gelsin, iyi oluyor project pan, ben de uyguluyorum, ve bu sayede ne kadar çok gereksiz alışveriş yaptığımı da görmüş oldum:) 2 aydır alışveriş pek yapmıyorum, acil ihtiyaç dışında ve hala ürün dolu ev:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 2 ay yaptım project pan, gerçekten faydalı oldu, ürünleri bitiirdim, bitirmesem bile en çok onları kullandım, hiç bir şey almadım, ama bugün bozdum artık :) istediğim bir kaç şeyi alacağım indirimlerdeyken :)

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link