Mart 25, 2014

Gliss Total Repair Şampuan - Kuru ve Yıpranmış Saçlar için


Merhaba :)
Saç boyasıydı, düzleştirdi, yok maşaydı derken saçlarımız yıpranıyor.
Kim yıpranık saçlarla dolaşmak ister ki?

Ben istemedim ve yaklaşık 2 senedir bu serinin şampuanını ve sıvı saç kremini bi fiil kullanıyorum. Arada saç kremini de alıyorum ama pek ihtiyaç kalmıyor ikisinden sonra :)

Gerçi 2-3 aydır yetmiyor bu seri bana, hep benim akılsızlığım yüzünden ama, farklı ürünler de kullanıyorum bu ara..

Keratin saçımızın ana maddelerinden biridir ve keratin sayesinde saçlarımız  hareket eder,şekil alır ve kolay bir şekilde kopmaz. Schwarzkopf - Gliss ürünlerinde de sıvılaştırılmış keratin bulunmakta.


Şampuanı ceviz büyüklüğünde avucuma alıp, saçımı köpürte köpürte yıkıyorum ve 2-3 dakika bekletmeye özen gösteriyorum.. Durularken bile yumuşacık oldugunu hissediyorum zaten :)

Benim alnım iyice açılmaya başlamış, kel olmaya yüz tutmuşken, bu şampuanı kullandım, artık şakaklarımdaki bebek saçlarım bile uzuyor, tüm o boşluklar doldu. Bildiğiniz saçlarımı çıkardı yani. İncecik saçlarımı güçlendirdi. Saçlarım az az kırılmaya başladı.. Mucizevi bir ürün benim için ya :) 

Buyrun içerik meraklıları;


Saçlarınızı kurtaracak, güçlendirecek belki yeniden doğacak saçlarınız için bu ürünü kullanmalısın kardeşim :)
Market ve mağazalarda 7-10 tl arası bi fiyata sahip olabilirsin.

Sevgilerimle
<3

22 yorum :

  1. ne güzel ya :) benim de saç derim hassas artık saça değil de derime iyi gelenlere bakar oldum :( saçlarım gariban kaldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napcan canım, sağlık bu.
      Her ikisine de iyi gelen bi ürün bulursun umarım :)
      He bunun bir de sıvı saç kremi var, onu da yazcam 1-2 güne, onu saç dibine uygulaman gerekmiyor. İstersen onu denersin.

      Sil
  2. Oy Gizemim ben bu şampuanı hiç begenmedim .Hiç bi fark olmadı normal bi şampuan bence kepek yapıyor bende gliss ürünleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kııııız, 2 sene önceki saçlarımla şimdiki arasındaki farkı en iyi anneannem görür :D kadın pek korkuyodu kel kalcam diye, öyle böyle açılmamıştı alnımın üstü yani, şimdi görsen ohoo "buralar tarlaydı hep" dersin yani :D
      Değişiyor işte kişiden kişiye, napcan :\

      Sil
    2. Saç yapısına göre farklı etkiler bırakan bir şampuandır. Zararını saçlarınızda hissettiğiniz an kullanmayı bırakmanızı öneririm.

      Sil
  3. Ben de daha önce gliss kullanmıştım ama benimki farklıydı. Az önce daha diyordum kendi kendime geri mi dönsem diye çünkü saclarim gerçekten yiprandi ve hazır uzamisken kestirmek istemiyorum sanırım sampuanim bitince geri döneceğim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kaldıysan önceden, sende de işe yaradıysa dön bence de :)
      ben uzun süre değiştirmeden kullanınca etki etmiyordu artık, baska bi şampuan aldım onu da begenmedim, şimdi ilk önce yenisiyle ikinci olarak bununla yıkıyorum :D

      Sil
  4. Bende de siyah serisi var hala denemek için sıra gelmedi. Bunu da merak ediyordum eğer siyahtan memnun kalırsam bi deneyim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onu merak ediyorum aslında :D siyah paketiyle çok çekici geliyor bana, saçlarım biraz adam olunca deneyebilirim belki ben de siyahı :) o zamana kadar yorumlamış olursun belki :)

      Sil
  5. gizemciğim hücre yenilemesi konusunda çok haklısın içinde panax ginseng de var sen prospektüs (kozmetik etiketi) koyana kadar içeriği fark etmemiştim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben okumadım bile içeriğini canım, hiç birini bilmediğimden :)
      panax ginseng varsa alırım artk herhangi bi ürünü :D
      teşekkürler

      Sil
  6. bende memnun kaldım bu şampuandan severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir ürün. Yaklaşık 4 yıldır gliss kullanıyorum. Vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil
  8. Bugün bende aldım

    YanıtlaSil
  9. Ya bende bu şampuanı kullanıyorum ama saç kremim siyah seriden. Ve benim saçımda garip bi etki yaptı. Yumuşak fakat şekili zor alıyo. Sizce daha yeni kullandığımdan mı? Yardım edin :(

    YanıtlaSil
  10. Siyah kullanıyorum fakat bu sizin kullandıgınız seriyi merak ettim. Sizce değiştirip sizin seriyemi geçsem

    YanıtlaSil
  11. Bende siyah kullanıyorum fakat sizin kullandıgınız seriye geçsemmi diye düsünüyorum

    YanıtlaSil
  12. Bende aldım ancak ilk kullanmadan mı bilmiyorum sanki biraz sertleşti.

    YanıtlaSil
  13. Yaklaşık 2 hafta kullandım ve pişman oldum... Benim cildim hassas ve alerjik bir cilt (duş jeli ve sıvı sabun gibi ürünleri bile kullanamıyorum) bu yüzden kimyasal içermeyen lesoleil şampuan kullanıyordum ve çok memnundum sadece saçımın daha yumuşak olması için gliss denedim içerdiği o zararlı kimyasallar aşırı derecede kaşınma yaptı bugün eski şampuanıma (lesoleil) döndüm birkaç yıkama sonrasında saçlarımın eski sağlığına kavuşacağına inanıyorum... Kısacası bu yorumu yazmamın nedeni eğer hassas ve alerjik bir cilde sahipseniz gliss ve diğer zararlı kimyasal madde içeren hiçbir markayı kesinlikle kullanmayın...

    YanıtlaSil
  14. saçlarım düzleştirmekten çok yıprandı ne yapmalıyım bunu almalı mıyım

    YanıtlaSil
  15. Glissi kullanalı bi iki hafta oldu ancak saçlarımın dalgasını bozdu gibi eskisi kadar bukleli değil bırakmalı mıyım sizce ya da hangi serisini önerirsiniz ?

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link