Mart 21, 2014

I Love Raspberry & Blackberry El Kremi :)


Merhaba :)

Watsons mağazalarında satılan I Love.. ürünlerini duymayanınız kaldı mı bilmiyorum.. Bilmeyeni, bunları denememiş olanı dövüyorlar bilesin, o derece yani :))


Bu ürünler şekerli ve meyveli muhteşem kokuları ile dikkat çekiyor. Bendeki bu el kremi ahududu ve böğürtlen kokulu.. 


"Ah yavrucuum, ne güzel kokuyosun seeen! Yerim, Yeriim.!!" <3



Okudunuz mu?
Çok tatlı değil mi? :)
"Beni gözüne kaçırma, kaçırırsan hemen bol suyla yıka." ;)

İtiraf edeyim, bu ürünü sadece kokusu için kullanıyorum. Ellerim kuru değil, 2-3 günde 1 el kremi kullansam yetiyor, öyle söyleyeyim.. Ama kokusu için günde 3 kere kullandıgım oluyor bunu :) Emilimi kolay, az biraz yaglı his bırakıyor ama olsun.
Elleri kuru olanlara kış aylarında yetmeyebilir..



Kıvamı koyu losyon gibi.
Bendekinin rengi uçuk pembe.. Aynı çilekli puding gibi, cupcake kreması gibi.. Yerim :)

Açıldıktan sonra 12 ay ömrü olan, 75 ml'lik bu kremi, Watsonslardan 7 tl gibi bi fiyata alabilirsiniz ;)

Sevgilerimle
<3

6 yorum :

  1. Çok tatlı duruyor, raflarda çok gördümde hiç denememiştim :) http://goosestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok tatlı canım :) meyveli, şekerli kokuları seversen, bayılırsın buna :)
      :**

      Sil
  2. ne güzel bir ayrıntıya dikkat etmişsin canım. o arada seni mimledim : )

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Nihal :) Hemen yapıcam mimi :D

    YanıtlaSil
  4. ben dus jelini bayılarak kullanıyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdekileri bitirr bitirmez ben de kullanmak istiyorum canım :)

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link