Ocak 12, 2014

BALM JOVI - the Balm - Aşk yaşıyorum bu paletle :)

Merhaba :)
Başlıkta belirttiğim gibi, aldığım günden beri aşk yaşadığım paletle beraberiz bugün.. Balm Jovi - Rockstar Face Palette!" Jeeejjjjj!! <3
Best palette this century!!

Toplam 21 fotoğrafla, en çok uğraştığım, ilgilendiğim, zaman harcadığım postum bu olacak. Hak etti bence bu palet, baktıkça kullandıkça mutlu oluyorum ya :)


Gratis mağazalarında satılan, Balm reyonundan alacağınız bu paleti, böyle bi pakette alacaksınız..

Her Balm ürünü gibi, tasarımı çok özgün, ilgi çekici ve ilham verici <3
Öpücük atan, kanatlı gitar nedir ya, yerim :))









Aldık paketi ve açtık, dış paketle aynı kaplanmış bu palet, mıknatıslı bi sisteme sahip..

Açılır mı yolculukta falan?
Açılmaz ya.!
Gönül rahatlığıyla, dış paketi olmasa bile çantama atar binerim otobüse :))










Paletin arka yüzü böyle;
İç kısmındaki farların ve diğer ürünlerin renkleri ve isimleri var. 

Renkler burdaki gibi değil, bunu söyleyim. 
Buna aldanmayın, numune ürünü inceleyin ;)









Paleti açtığımızda böyle uzuyor gidiyooor :)
Genel bi izlenim edinelim; Ayna, 12 adet birbirinden farklı,güzel far, aydınlatıcı, allık, 2 ruj..!!

Ayy, daha ne olsun yaaa :D
Bi palette ne olsun istersin, hepsi var!
Bi makyaja ne lazım, hepsi bu palette!!
<3









Kanatlı, kalpli ayna!!
Ölürüm <3
Çok net :)


I <3 Rock'n'Roll :D







Farlar 3 bölüme ayrılmış; Heavy Metal, Classical ve Alternative..!

Heavy Metal farlar parlaklar, ışıl ışıllar, ama günlük makyajda da kullanılabiliyorlar, ben sevdim..

Classical farlar tamamıyla mat.. Bunları göz içine, diğerlerini göz dışına doğru sürmeyi çok seviyorum..

Alternative farlar ise hafif ışıltılı.. 
Birazdan hepsini swatchlarıyla göreceğiz zaten :)



Emin olmamakla beraber, burdaki aydınlatıcı Mary Lou sanırım, sordum görevliye kesin bi bilgi vermedi bana :s 
Kullandığım ilk ve tek aydınlatıcı bu ve bu paleti bana aldıran büyük etmenlerden biri :) Çünkü sadece aydınlatıcı 40 lira gibi bi fiyata sahip.. DiscO Disco- Solid Gold <3

Allık ise Frat Boy - Pop Pop! Don't you want me? yerim bile ben seni, nasıl istemem ya :)


Hmm, bunlarda rujlarımız işte. Palette en az ilgilendiğim kısım :D Biri Milly, diğeri ise Vanilly.. Dudak ve yanak için kullanıma uygun sanırım, ancak ben henüz kullanmadım, sevmiyorum pek böyle ruj. Bunun yerine başka bir allık olabilirmiş aslında, ama hiç yoktan iyidir deyip, geçiyorum :)




Paletin en sonundaki kapakta ise "Top 4 Smoking Hot Looks" yani dumanlı makyajın en iyi dördü burda arkadaş! :) Buradan feyzalabilirsiniz ;)

Palete genel bakışı bitirdik,özele geçelim artık, ben çok eğlendim, ilk örneklememdi (swatch), umarım beğenirsiniz :) 

HEAVY METAL





CLASSICAL





ALTERNATIVE





Fotoğrafların hepsini kendim çektim, fotoşopladım ve kolaj yaptım <3

The stroke biraz daha ışıltılı, bu fotoğrafta biraz sönük kalmış, bunun dışında hepsi oldugu gibi..

Ben en çok Adagio, Iron Maid-in, Lead Zeppelin ve Alice Cooper'ı, aydınlatıcıyı her zaman, allığı da sıklıkla kullanıyorum. 2 hafta sonra falan eve gideceğim ve yanıma sadece bu paleti alacağım büyük ihtimal :) 

Yılbaşı indiriminde 39 TL'ye aldım ben, normal fiyatı yanlış olmasın 60-65 TL..
İndirim bekleyin yani ;)

Uzuun bi yazı oldu ama böyle detaylı yazmak istedim, güzellik detaylarda gizlidir bazen :)

Ayy, çok mutluyum şu an :D Blogta ilk defa istediğim gibi bi yazı yazdım, çok seviyorum sizleri :*

<3



17 yorum :

  1. İndirimdeyken görüp uzun uzun düşünüp almaktan vazgeçmiştim. Ahhh şu an çok pişmanım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgililer gününde girer belki indirime,
      o zaman kaçırma :)

      Sil
  2. ben de alcam ki çok kıskandım. ayrıca bi dahakine haber ver canım indirimleri :* Bana da beklerim.
    http://blogdeposu.blogspot.com/2014/01/blog-deposu-blog-yarsmas-2014-baslyor.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veririm tatlım,
      Kesin alınmalı, bunu al başka bişey alma :)

      Sil
  3. İndirim zamanına denk gelmez lazım bu ürünün :) The balmın paketleri gerçekten çok şeker oluyor Alice Copper'da bir o kadar öyle :D
    Bana da beklerim eyelinerolmazsaolmaz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ah ilk yorumum hata verdi nedense :/ Çok güzel aşk yaşanılası bir palet canım kesinlikle bence çok beğenerek alıp kız kardeşime kaptırdım :) En yakın zamanda indirimde yakalayınca alıcam bir tane :)
    Bende bloğuma bekliyorum, sevgilerimle...

    beautybooop.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. netten kaynaklı olsa gerek hata :s
      :) güle güle kullan şimdiden..
      sevgiler..

      Sil
  5. Guzel ve acıklayıcı bir yazı olmus. Fakat blogunuza girildiginde muzik calması pek hos degil , hatta bence rahatsız edici. Dikkat dagıtıcı oluyor bence ve muzik caldıgında ben sahsen okumadan kapatıyorum blog yazılarını.

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel detayli tanitmissiniz, ben de frat boy ve mary lou var diye almamistim ama farlar icin bile alinabilirmis:)
    Ben de bloguma beklerim;
    http://bayanbakimli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. selam canım detaylı güzel post olmuş
    bana da beklerim sevgiler..
    http://waffletadinda.blogspot.com/2014/01/yilbasi-gecesi-sofrasi.html

    YanıtlaSil
  8. Aa kaçırdığım posta bak sen gezinirken buldum. Çok iyi anlatılmış bir balm jovi olmuş :))

    YanıtlaSil
  9. Ben de kullanacağım önümüzdeki günlerde alıp. Ayrıntılı bilgi iyi oldu. Eminim ben de beğeneceğim. Sevgiler canım. 😊❤️

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ,
    Bu ürün ne kadar kullanılabiliyor merak ediyorum ??
    Bu arada bloğunuzu takibe aldım. Benim bloğuma da beklerim sizi , sevgiler...
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link