Mart 31, 2014

Prensesin Fısıltıları'nın Cilt Bakım Rutini #9 (Hassas-Karma Cilt)

Merhaba :)
Cilt bakımı serimizin 9. haftasına geldik, çok mutluyum :)
Bu hafta Prensesin Fısıltıları blogu sahibi sevgili Eylül İkranın düzenini okuyacağız. 
İkra benim sınıf arkadaşım, tam bir Balm aşığı :) Blogunu takip etmiyorsanız, bi bakın, seversiniz. 


  " Merhaba 3 senelik sınıf arkadaşım aynı zaman da blogger arkadaşım Gizemcigimin  blogunun bu haftaki cilt bakım rutini paylaşımı sırası bende.Adım Eylül ve Prensesin Fısıltıları blogunun sahibesiyim.Blogumu takip etmek isterseniz buraya tık lamanız yeterli.



    Evet simdi yazımıza gecelim .Öncelikle söylemeliyim ki cildim çok hassas ve karmaya dönük. Dokunsan kızarır o derece.Kullandıgım hemen her ten ürünü farklı farklı reaksiyonlar gösterir.Bu yüzden cilt bakımıma çok özen gösteriyorum.Yüzümü temizlediğim ürün bazen farklılık gösterse de genelde Bioderma Sebium Foaming Gel i kullanıyorum.Bu ürün karma ve yağlı ciltler için derinlemesine temizleyen bir ürün ve cildime herhangi bir reaksiyon yapmadı ben bunu Bioderma markasının dermatolojik olmasına bağlıyorum.


Daha sonra cildimi nemlendirmek için Loreal Skin Perfection Serum u kullanıyorum.Cildimi yumuşacık yapıyor ve makyaja güzel bir zemin oluşturuyor.Bıraktıgı kadifemsi his sayesınde ten makyajım daha pürüzsüz duruyor.Gece gündüz kullandığım göz kremi de Dirty Works markasının göz kremi.Yasım gereği daha önce hiç göz kremi kullanmadım ama artık 20 li yaslarda başlamalıyım diye düşündüm.Kokusu dışında yapısını beğendim.Kolay emiliyor ağırlık hissi bırakmıyor.Ama kokusu çok agır bir gül kokusu hiç beğenmedim.


Her banyoda yani 2 günde 1 ise Yves Rocher in muhteşem kokulu kayısılı peelingini kullanıyorum.Cildimi kocaman ve sert peeling tanelerine rağmen irite etmedi.Yuzumu duruladıktan sonra o kadar yumuşacık bit his bırakıyor ki bayılıyorum.


Termal sular ise benim vazgeçilmezim.Avene termal suyu çok severek her banyo sonrası kızaran cildimi yatıştırmak için kullanıyorum.Yves Rocher Yüz ferahlatıcı spreyi ise çantamda sıcak yaz günlerinde ya da gün içinde bunaldığımda sıkmak üzere çantamdan ayırmıyorum.Fotografını tekli olarak eklemedim genel fotoda var ama Bioderma Sensibio H2O da benim vazgeçilmezimdir.Hem tonik olarak hem cilt makyajımı temizlemek için kullanıyorum.

   Benim cilt bakım rutinim böyleydi.Sevgili sınıf ve blogger arkadaşım Gizem e beni konuk ettiği için cok teşekkür ediyorum çok keyifli oldu benim için.Umarım yazımı keyifle okumuşsunuzdur.
Sevgiyle kalın"

Beni yalnız bırakmayıp, seriye katıldığın için ben teşekkür ederim tatlım :)
Çok sade ve oturmuş bi düzenin varmış, çok beğendim gerçekten.
Bioderma Sebium jelin deneme boyunu kullanmama rağmen aşık olmuştum, hala aklımda, elimdeki temizleme ürünleri biter bitmez alacağım bi ürün :)
Loreal Skin Perfection serumu da 2 haftadır kullanıyorum, memnunum genel olarak. Kayısılı peelingimi kullanmak için de sabırsızlandım şu anda :) Benzer bi rutinimiz varmış :*

Geçen haftaların yazılarını okumak için buraya tıklayınız..
Sen de seride yer almak istersen, bana mail atman yeterli :)
gizem.aramizda@gmail.com

Sevgilerimle
<3


3 yorum :

  1. her hafta keyifle okuyorum sevgili Eylül'ün yazısı da çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Sıra bana ne zaman gelecek Gizem ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seriyi takip etmene çok sevindim :)
      4 hafta var senin sırana canım, 2-3 hafta kala bildiriyorum ama istersen şimdiden hazırlayıp gönderebilirsin.
      Sevgiler

      Sil
  2. Yine keyifli bir yazı olmuş canım emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link