Nisan 21, 2014

Kalem Ruj- Hazalın Cilt Bakım Rutini #12 (Karmadan Yağlıya Dönük Cilt)

Merhaba :)
Cilt bakımı rutini serimiz, 12. haftasında Kalem Ruj blogu sahiplerinden Hazal ile devam ediyor.. 2 yakın arkadaş ürün deneyimlerini paylaşıyor bu blogda ve kendilerini şöyle tanıtıyor, çok beğendim;
" Her kullandığını bir an önce yazmak isteyen 
fakat çoğu zaman üşenen; 
2 çocukluk arkadaşı 
2 grafik tasarımcı 
1 blog "

Takip edin, seveceksiniz :)


Herkese Selamlar ;
Ben kalemruj blogunun sahibelerinden biri Hazal. 22 yaşında grafiker taptaze bir bloggerım :)
Cildim Karmadan yağlıya dönük bir cilt. Hassas bir cildim olduğu için her ürünü alıp kullanamıyorum malesef. Kozmetik ürünlerimi sürekli değiştiririm ama cilt bakım ürünlerim standattır ve kullandığımdan daha iyisi olmadıkça değiştirmem.
Gelelim günlük cilt bakım rutinime ;
Genel olarak kullandığım ürünlerin toplu görünümünü üstte görebilirsiniz.
Gördünüz mü ? Şimdi gelelim tek tek incelemeye :)

Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli: Makyaj yaptığım zamanlar dışında da kullanıyorum ama bu aralar sadece makyaj temizlemek için kullanıyorum ve makyajı çıkarması harikaa. Vazgeçilmez ürünüm.

Garnier Yağlı Ciltler için Saf & Temiz Kırmızı Meyve Gücü Arındırıcı Jel: Makyajımı çıkardıktan sonra kalıntılardan iyice arınmak için Garnier Arındırıcı Jelimi uyguluyorum. Kokusu muhteşem. Sürmeden önce kokusunu belli etmiyor ama ne zaman yüzünüzde köpürtmeye başlıyorsunuz işte o zaman bir koku yayılıyor kiii ben şahsen aşk yaşıyorum bu jelle :)
Ve sıra geldi toniğe ;

YvesRocher Yağlı Ciltler Sebo Vegetal Tonik : Bu  serinin şimdilik toniğini kullanıyorum.  Salatamsı birşey kokuyor ama koku konusunda bana güvenmeyin derim :)
Akşam yüzümü temizlesem sabahına yine yağlanıyor ama garnierle bu toniği kullandıktan sonra yağlanma oranım baya azaldı.
Ve son olarak nemlendirme.

Loreal Skin Perfection Kusursuzlaştırıcı Bakım Kremi : Krem uçuk pembe rengiyle kalbimi çaldı tabi :) Gözenekleri sıkılaştırma vaadini yerine getirmemiş olsada nemlendirmesi beni tatmin ettiği için tüm bakımımdan sonra nemlendirme amaçlı kullanıyorum. Ayrıca makyaj öncesi zemini hazırlamak içinde iyi bir krem olduğunu düşünüyorum.

Günlük bakımım bu şekilde ekstradan haftada 2 kere Neutrogene 2'si bir arada Maske & Temizleme Jelini kullanıyorum. Ürün 2 şekilde kullanılıyor.
1. Günlük temizleme jeli olarak
2. Maske olarak
Maske olarak kullanıyorum tahmin edersiniz. Maskeyi uyguladığımda gözeneklerimin yerlerini hissedercesine temizliyor. İçeriğinde sanırım nane var ferahlatıyor.
Blogumuza kalemruj.blogspot.com'dan ulaşabilirsiniz.

Gizeme bana blogunda yer verdiği için, size de güzel gözlerinizle beni okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sevgiler :) "

Blog çiçeklerime katılıp, renk kattığın için ben teşekkür ederim Hazalcım, yine beklerim :)

Belki şurada geçen haftaların yazıları vardır, şuraya da seriye katılmak isteyen birisini çizelim :) 
gizem.aramizda@gmail.com ;)

Sevgilerimle
<3

1 yorum :

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link