Nisan 11, 2014

Anew Clinical İkili Göz Çevresi Bakım Sistemi - Göz Üstü Jeli / Göz Altı Kremi


Merhaba :)
Bu hafta post yayınlayamadım, vizelerim vardı. Bittiği an koştum geldim, seninleyim :)
Avon'un yılbaşı katalogundan yaptıgım alışverişte almıştım bu kremi parfüm ve rimel ile birlikte..
Ocak ve şubat aylarında nadiren kullandım, geçtiğimiz mart ayında ise düzenli olarak bu kremi kullandım, yorumlayabilirim.


20 mllik küçük bi kavanozda, birisi göz üstü bölgesine sürülen jel, birisi de  göz altına sürülen bir krem. Göz üstü jelinin vaadi sıkılık kaybının azalması ve cildin sıkılaşması. Göz altı kreminin vaadi ise göz altı torbaları ve koyu renk halkalar ile mücadele etmesi.

 Göz üstü jelinin bir etkisini gözlemleyemedim, üstelik gece sürüp yatıyorum sabah yüzümü yıkadıgımda gözümün üstünde hala jeli hissediyorum ve vıcık vıcık, kaygan bir hal alıyor, bunu kullanmayı bıraktım bu yüzden, emilmiyor.
Göz altı kreminin ise nemlendirmesi çok iyi, ama göz altı morlukları ve ya halkalarına bir etkisini göremedim, zaten sadece nemlendirsin diye göz kremi kullanıyorum, göz altı kremini kullanmaya devam edeceğim ama göz üstü jelini dediğim gibi kullanmayı bıraktım.

İçerik meraklılarına;


İçeriğinden bir şey anlamamama rağmen, bu kadar kalabalık içeriklerden korkmusumdur, kesin kullanılmaması gereken birşeyler içeriyordur. Petrol ürünleri ve alkollü birşeyler içerdiğini görüyorum en azından :\

Fiyatını bilmemekle beraber, 10 lira da olsa, 50 lira da olsa, para verilip alınacak bir ürün değil bence..

Sevgilerimle
<3


10 yorum :

  1. ben de var bu üründen hiç kullanmadım aldım evde yatıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullan da senin de yorumlarını alalım canım :)
      Umarım memnun kalırsın.

      Sil
  2. Bende bu kremi suan kullaniyorum ama hic faydasini görmedim yazik verdigim paraya

    YanıtlaSil
  3. ben dibini görecek kadar kullandım herhangi bir faydasını görmedim ha yan etkisi de olmadı. bir daha alır mıyım??? malesefe:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kullanmıyorum da duruyor öyle, n'apsam bilemedim :)

      Sil
  4. Bende kullanıyorum şuan bu kremi, evet farkı görüyorum ama göz kapaklarımı çok agirlastiriyor

    YanıtlaSil
  5. Kızlar bende yeni başladım göz üstü jelini sürdükten 5dakika sonra göz kapaklarım geriliyor ve ağırlaşıyor söyledikleri gibi vıcık vıcık kalmıyor galiba işe yarıyor çünkü geriliyor buda sıkılaştığının belirtildi,göz altı birazdaha nemli

    YanıtlaSil
  6. Kızlar bende yeni başladım göz üstü jelini sürdükten 5dakika sonra göz kapaklarım geriliyor ve ağırlaşıyor söyledikleri gibi vıcık vıcık kalmıyor galiba işe yarıyor çünkü geriliyor buda sıkılaştığının belirtildi,göz altı birazdaha nemli

    YanıtlaSil
  7. Bende yeni aldım .bakalım yorumlara bakıp alıp almamakta ka.rarsizdim epeydir arasririyorym ama set olarak aldım .bskalim

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link