Nisan 29, 2014

Aubrey Organics Güneş Kremi Çekiliş Sonucu :) #3


Merhaba :)
1 Nisan tarihinde, Aubrey Organics sponsorluğunda bir çekiliş başlattım ve 25 Nisan tarihinde sonlandırdım.. 
Çekilişe katılan, paylaşan, destek olan herkese çok, çok teşekkür ederim..
Geçerli sayılan oylarla toplam 275 katılım oldu..
Birçok yorumu geçerli sayamadım, çoğunda ya GFC ve Bloglovin ismi ya da linki yoktu, linki geçtim hadi, bari ismini yazaydın be ablacım :\
Bazı hesaplar silinmişti sanırım ve ya paylaşımlar.. Boşa zahmet etmişler yani :) Ama benim güzel takipçilerim var :* Hepinize tekrar teşekkürler ve öpücükler :)


Hediyelerimizi hatırlayalım;
1 izleyicime de GÜNEŞ KORUMA KREMI KOKUSUZ SPF 26 (118 ml.)
ve


Kremlerin genel ve ortak özellikleri şöyle;
Çinko Oksit içerir ve güneş ışınlarını yansıtır, zararlı UVA /UVB ışınlarına karşı korur.
Organik Jojoba Yağı ve Shea Yağı içerir ve cildi pürüzsüz yapar, nemlendirir.
KULLANIMI: (En iyi neticeyi almak için)
• Güneşe çıkmadan 15 dakika önce cildinize uygulayın.
• 2 saat geçtikten sonra
• Havlu ile kurulandıktan sonra tekrar uygulyın
• 40 Dakika yüzdükten sonra veya terlemeden sonra.

Ve hediyeleri sırayla kazananlar :)








Sevgili Melis Çakır ise GÜNEŞ KORUMA KREMI AKTIF YAŞAM TROPİKAL KOKULU SPF 30 kazandı, tebrik ederim her ikinizi de :)
İyi günlerde kullanmanız dileğiyle..

Akşam size iletişim bilgilerinizle ilgili mail atacağım, ancak siz mailimi beklemeden atarsanız da sevinirim :)

2 Mayıs Cuma akşamına kadar dönüş alamazsam sizden, çekiliş yinelenecektir..
Kargo bana aittir, en kısa sürede hediyeler kargoya verilecektir..

Kazanamayan izleyicimlerim, üzülmeyin :)
Yakın zamanda bir çekiliş ile tekrar karşınızda olacağım ;)

Sevgilerimle
<3



9 yorum :

  1. Şanslıları tebrik ederim harika hediyeler kazandılar.:)

    YanıtlaSil
  2. Şanslıları tebrik ederim. O kadarda kazanıcam dedim gördün mü fos oldum :D

    YanıtlaSil
  3. Öylesine bakmıştım hiç bana çıkacağını düşünmeden çok sevindim:)
    Zaten güneş kremi alacaktım çok güzel oldu bu çok teşekkür ediyorum, mail atıyorum hemen:D

    YanıtlaSil
  4. Tam yaz öncesi süper oldu :) teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım çok iyi olmuş. Tebrik ederim, güle güle kullan :)

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link