Nisan 13, 2014

China Glaze Oje - High Hopes




Merhaba :)
Tırnak bakımı ve oje denilince dünya çapında tanınmış, akla ilk gelen markaların başında yer alıyor China Glaze. Dünya coğrafyasından esinlenerek üretilen koleksiyonlarda her stile uygun renk bulmak mümkün. Aldığım günden beri severek kullandıgım, bahar ve yaz aylarında da elimin sık sık gideceği High Hopes güzel ama değişken bir mercan rengi :) Işığa göre bazen turuncu mercan, bazen de bildiğiniz pembe oluyor, çok şaşırtıyor beni, ama seviyorum :)


Fırçası orta incelikte, sürümü kolaylaştırıyor ve sağa sola bulaştırmayı engelliyor, son zamanlarda sağ elime badana yapar gibi oje sürdüğümden pek sevdim bunu.

Ojenin yapısı oldukça ince ki benim alışık oldugum ojelere göre çok çok ince. En kalın, yogun ojeler bile ilk katta benim tırnaklarımın beyazını kapatamadıgı için bu yavruya bir şey diyemem :) ama normal bir tırnagı kapatır diye düşünüyorum, fotograflarda 2 kat sürülmüş hali var ki ben memnunum bu halinden.


Ellerimi kullanmama göre, 1-2 gün kalıcılığı var, zaten en fazla 3 gün dayanabildiğimizden bir ojeye, sıkıntı yok kalıcılıkta :)
Benim genel olarak sevdiğim ojeli Kozmetiksite'den 18 liraya alabilirsiniz..


China Glaze'den alacağım diğer oje ise Tongue&Chic, çok güzel bir mavi-yeşil, tarz bir oje bence, tavsiye ederim :)

Sevgilerimle
<3

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link