Kasım 25, 2014

Gizemin Saksısı 1 Yaşında :) Happy Birthday My Blog! :)



Merhaba :)
Bugün benim için çok özel bir gün, blogumun doğumgünü bugün :)
Geçen sene 25 Kasımda yazmaya başlamıştım bu tatlış blogumu. 
İlk başlarda fotoğraflamakta, yazmakta yani anlam bütünlüğü oluşturarak yazmakta, tanınmakta ve büyümekte sıkıntılar yasıyordum. Herşey birden olsun diyenlerdenim sanırım, hemen çok takipçim olsun, bir sürü yorumum olsun, firmalarla çalışayım istiyordum. Ama kesinlikle sadece istemekle kalmadım. 
İlk 6 ay deli gibi ilgilendim blogla, hiç işim gücüm yokmuş gibi. Gerçekten de yoktu ama olsun :) öğrenciyim sonuçta benim de bazı sorumluluklarım var :p
Sabah 10 gece 12 blogun basında oturuyordum, post hazırlamasam bile okuma listemi ve blogger panelimi sürekli yeniliyordum kaç tık almışım, yorum var mı, yeni takipçim kim falan diye sürekli kontrol ediyordum :) Gözlerim kan çanağı oluyordu gün sonunda :\
Tatlı heyecanlardı ama :)



Ben hayatımda hiçbirşeyle, hiçbirşeyimle bu kadar uzun süre ilgilenmedim, bu kadar emek ve zaman harcamadım. Gerçekten emek verdiğim blogumun 1. yılının muhasebesini çıkarmak istedim.

1 yılda;

97.000 Sayfa Görüntülenmesi
GFC: 584 Takipçi
Facebook: 359 beğeni 
Twitter: 584 takipçi
Instagram: 852 takipçi
252 yayın
2000 Yorum
11 Çekiliş

2 Blogger Buluşması
4 Kutu Etkinliği
8 Firma Ziyareti

Bir çok değerli arkadaş




Yaklaşık 3 ay kadar ara vermiştim bloguma, yaz döneminde ilgilenemedim pek fazla, içimden gelmedi yazmak ben de zorlamadım. Haziran ayından beri bloguma pek birşey katamamış olabilirim. Son 1 aydır, ama, motivasyonum yerinde, bloga güzel bir dönüş yaptım bence. Bundan sonra zengin içeriğiyle farklı bir Gizemin Saksısı sizleri bekliyor :)




Sonuç olarak, iyi ki bu blogu açmışım ve güzel arkadaşlar edinmişim.
3 ay araya rağmen bloguma gösterdiğiniz ilgi için her birinize teşekkür ederim.

Blog yazmadıgım dönemde beni arayan soran, merak eden arkadaşlarım blogun bana kazandırdıgı en güzel şey. Onlar kendini biliyor, hepinizi öperim :)

Bana ve diğer bloggerlara destek olan firmalara da teşekkür ederim, bizler için genelde iyi birer motivasyon kaynagı oluyorsunuz :)

Yorum bırakan her takipçime tek tek teşekkür ediyorum, geri dönüşü ihmal ettiğim zamanlar içinse özür dilerim.

Özel olarak teşekkür etmek istediklerimde var ancak onu buradan yapmayacağım :)


Sizlere teşekkür için düzenlediğim çekilişlere katılırsanız beni çok mutlu edersiniz :) ve görürüm ki yaptıgım çekilişleri beğeniyorsunuz, böylece devamı gelsin diye çabalarım..
Şu an devam eden 3 çekilişim var, Burock sponsorlugunda olan bitmek üzere acele edin :)


Blogumun sosyal medya hesaplarını takip etmek isterseniz;



Bu Facebook hesabımı ekleyerek benimle iletişime geçebilirsiniz; https://www.facebook.com/gizeminsaksisii?fref=ts

gizem.aramizda@gmail.com ise blog için kullandıgım mail adresim..
soru sormak, dertleşmek, birşeyler paylaşmak için istediğiniz zaman yazabilirsiniz :)


Nice senelere

Sevgilerimle<3


13 yorum :

  1. Canım benim bu blog senin kadar benim içinde anlamlı çünkü seni tanıdım. Seninle bir blog arkdaşlığından çok öte arkadaş, kardeş olduk. İnar mısın bu yazıyı okurken gözlerim doldu. Nice nice güzel seneleri olsun. Çok öpüyorum seni sevgiler
    http://esralounge.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlıım :)
      Blog sayesinde tanıdıgım güzelliklerin başındasın, blogun iyi kilerinin zirvesisin :)
      Ben de seni çok çok öper, teşekkür ederim :*

      Sil
  2. Emek verdiğin her şeyin karşılığını alıyor insan değil mi?
    Nice mutlu yıllara canım. Umarım uzun yıllar burada, blog aleminde olur, keyifle okuruz yazılarımızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle alıyor, evet. Ama karşılık beklemeden yapınca daha bir zevkli ve hızlı oluyor sanırım dönütler :)
      Çok teşekkür ederim Mor Rimel, ailecek takip ediyoruz :)
      Sevgiler

      Sil
  3. mutlu yıllar ...Bloguna vakit ayırıp verdiğin emeğin geri dönüşün en tatlı olduğu zamanlar geçirmen dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)
      Sevgiler

      Sil
  4. Nice mutlu yazılara, etkinliklere...

    YanıtlaSil
  5. postu okurken heyecanını mutluluğunu hissettim valla :) nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  6. nice yıllara canım mutlulukla ve bol tıklanmayla dolu:)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link