Kasım 20, 2014

OTA Poliklinik Ziyaretinde :)


Merhaba :)
Geçen hafta Ota Güzellik Estetik Polikliniğini ziyaret ettim. Odaları tek tek inceledim, işlemler hakkında bilgi edindim, güleryüzlü çalışanlar ile tanıştım, Ota'yı yakından tanıdım yani :) ve şimdi sizlerle de tanıştırmak istiyorum. 

Ziyaretimden bahsetmeden önce sizlere minik bir sürpriz haberi vermek isterim :)
1. yıl çekilişleri kapsamında Ota ile sizler için çekiliş planladık, yakın zamanda başlayacak, takipte kalın :)



Ota Poliklinik Beşiktaş Merkez'de hizmet vermekte, hemen Kabalcı'nın yanında, ulaşım çok rahat yani. 
Ota Poliklinik güzellik ve estetik adına nerdeyse bütün uygulamaları bünyesinde bulunduruyor. Diyet programları, selülit tedavileri, lazer uygulamaları, cilt bakımı, botoks ve dolgu uygulamaları gibi biz kadınların ilgisini çeken her türlü hizmeti vermekteler. Benim ilk defa duydugum MORA bağımlılık tedavisi de yapıyorlar, aşağıda bahsedeceğim.



Ahşap merdiven görünce dayanamayanlardan mısınız? :)

Beşiktaşta bulunan güzellik ve estetik merkezi gerçekten çok temiz. Doktor ve uygulama odaları yeterince ferah ve steril durumda.
 
Aslında her yeri fotoğraflamıştım ancak makinamın azizliğine uğradım, kurtarabildiklerimi paylaşıyorum sizlerle.




"Mora Terapi, tek seansta bağımlılık yapan madenin çevresine yaydığı frekansların vücuttan silinmesi işlemidir. İçilen sigaradan alınan frekans, elektronik olarak ters çevrilerek elektromanyetik dalgalar şeklinde vücuda verilir. Amaç bağımlılık yapan maddeye karşı vücutta bir temizlenme hali yaratabilmektir. Mora Terapide vücuda herhangi bir madde verilmez."

Burada sadece sigaradan bahsedilmiş ama ziyaretim esnasında Tuğçe Hanım bana karbonhidrat, çikolata, alkol, kafein gibi bağımlılık yaratan maddeler için de kullanıldıgını belirtmişti. Kendisi de denemiş çikolata için, gerçekten işe yaradıgını, artık canının çikolata yemek istemediğini söyledi. 
İnanabiliyor musunuz :)




Bu oda cilt bakımının yapıldığı yer.
Estetisyenlerin gerçekleştirdiği cilt bakımında Dermalogica ürünleri kullanılmakta ve yaklaşık 1-1,5 saat arası sürmekteymiş. 

Alexandrite ve ND-Yag lazer epilasyon aletleri ile istenmeyen tüylerinizden kurtulabilirsiniz Ota Güzellik ve Estetik merkezinde.

İşinde deneyimli bir diyetisyen kontrolünde kilo alma ve verme programlarına başlayabilirsiniz. Vücut analizi yaptırarak vücudunuzdaki yağ ve kas dokusu, su oranı, şimdiki kilomuz, ideal kilomuz, kilonuzun vücudunuzdaki dağılımı ve bazal metabolizma hızınızı belirleyerek uygun bir diyet programı düzenletebilirsiniz. 

Dövme sildirme işlemi için pek çok hastaları oldugunu belirtmişti Tuğçe Hanım. Q-Switch lazer ile her tür ve renkten dövmeyi iz bırakmadan silebilirlermiş.

Selülit tedavisinde LPG, mezoterapi ve ya selülit masajı gibi uygulamaları bulunmakta. Dediğim gibi yok yok yani.

İşlemler hakkında daha fazla bilgi ve randevu almak için ;

0212 236 47 12
0530 264 83 23




Ben henüz Ota'da bir işlem yaptırmadım. Ama yakın zamanda vücut analizi ve cilt bakımı yaptırmayı planlıyorum. Eğer deneyimlersem, bunları da sizlerle paylaşacağım. Sizin de denemenizi istediğimiz için çekiliş planladıgımızı söylemiştim :)



Ota'yı sosyal medya hesaplarından takip edebilirsiniz.




Sevgilerimle
<3


2 yorum :

  1. Çok güzel bir yere benziyor. Resimde yanlış görmediysem dermalogica vs ile cilt bakımı yapıyorlar? İyi bir cilt bakımı yapan yere gitmem lazım . Ocak ayında İstanbullu olacağıma göre Kabalcı tarafına bir göz atabilirim :))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, Dermalogica ürünleri kullanıyorlar sadece, önermiyor musun, neden öyle dedin ki?
      Neee, istanbullu mu oluyorsuuun :) Yaşasıın! :)

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link