Kasım 30, 2014

Ne Aramıştınız? & En Çok Okunanlar #Kasım'14 :)

Merhaba :)
Kasım ayının en çok aranan anahtar kelimeleri ve en çok okunan postları ile birlikteyiz. Ekim ayı için tıklayın :)
Yazısını yazmış olduğum anahtar kelimeleri bağlayacağım, okumak isterseniz tıklamanız yeterli.

Geçen ay ile ortak kelimeler var.


Repair Şampuan; Gliss'in Total Repair serisinin şampuanı 3 senedir düzenli kullanıyorum, ama 3-4 ayda 1 farklı şampuan kullandıgımda oluyor.

Gratis Facebook; Hayır, niye? :)

Flormar Dipliner; Balm Schwing'ten sonra en sevdiğim siyah eyeliner ki Balm'ı kaybettim bu ara bunu kullanıyorum sık sık..

Instagram Melis.7927 ve Melis Ocak Instagram ne alaka? Hayır bir kere olsa anlayacağım :)

Gratis haftasonu indirimleri; 1 senede olacak nerdeyse bu yazıyı yazalı

Mizu çanta; Ünlülerin kullandığı çantalarla ilgili bir yazı yazmış olabilirim :)

Scrub Gratis Maske; Googleladım alışveriş yazım çıktı :\

11 kasım 2014 bir kelime bir işlem

Alix mascara; Alix Avien volumatic maskara favorilerimden.




Kasımın en çok okunan postları da bunlar.

Balm Jovi palet postum sadece bu ayın değil açık ara 1 yılın en çok okunanı, şaşırıyorum :)

Burock çekilişim kapandı.
Gliss Total Repair şampuan  her listemde olacak sanırım.

Balm Schwing yukarda da bahsettiğim gibi en sevdiğim eyelinerdı, kesinlikle denemelisiniz.

Saç bakım rutinim değişti benim, yeniden yazsam iyi olacak aslında :)
Tek kullanımlık yüz maskeleri yazımı seviyorum ben, 4 farklı maskeden bahsediyorum, okumadıysanız okuyunuz.

Loreal Triple Active göz kremi elimde göz kremi bulunsun diye zamanında aldıgım şimdilerde hiç kullanmadıgım, bu yazı sayesinde hatırladıgım ve tekrar deneyeceğim bir ürün :)

Balm Instain Swiss Dot allık şeftali tonunda baya pigmentli bir ürün, okuyunuz, seversiniz :)


Rival de Loop eyeliner ve rimel yazım ise içime en çok sinen yazılarımdan, okumazsanız darılırım :)



Birinci yılımı kutladığım Kasım ayını gözden geçirmiş olduk, iyi oldu :)
Bunu her ay yapmamı ister misiniz, hoşunuza gidiyor mu böyle yazılar? Yorumda belirtirseniz sevinirim :)

Okudugunuz için teşekkürler,
Sevgiler
<3




2 yorum :

  1. Bu yazıları çok seviyorum. :D Melis'i ben de merak ettim :D Ben de mi başlasam bu yazılara?

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link