Kasım 27, 2014

Yves Rocher Pure System Tonik (Gözenek Arındıran Matlaştırıcı)



Merhaba :)
9-10 ay önce Yves Rocher'in güzel bir indiriminde almıştım bu toniği ama elimde başka tonikler oldugu için kullanamamıştım hemen. Temmuz- Ağustos aylarında  düzenli olarak bu toniği kullandım. Bitirmeden başka bir toniğe geçtim, ancak çenemde sivilce problemi yaşadıgım şu dönemde yeniden kullanmaya başladım ve artık yazmalıyım diye düşündüm :)

Yves Rocher'in Gördüğü;


" Salisilik Asit ve Aloe Vera Özü içeren güçlü formülü ile bu arındırıcı tonik, tıkanmış gözenekleri açar, derinlemesine temizler ve cilt dokusunu matlaştırır. Sebum fazlasından arınan gözenekler daralır, cilt dokusu pürüzsüzleşir. Formülündeki onarıcı özelliği akne kızarıklıklarını hafifletir. 

...Ve dahası: Formülündeki cilt yenileyici antibakteriyel Salisilik Asit ve yoğun onarıcı Aloe Vera Özü sayesinde sivilce oluşumunu engeller ve sivilce izlerini yok eder.
Dermatolojik uzmanlık altında geliştirilmiş ve test edilmiştir.
Paraben içermez.
Dermatologlar tarafından tavsiye edilir."




Benim gördüğüm;


Tıkanmış gözenekleri açtığı ve temizlediği doğru sanırım
, çünkü bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra burun çevremde içi boş geniş gözenekler oluştu. 
Geniş gözeneklerimi küçülttüğünü söyleyemeyeceğim. Belki ürünün yetersizliğinden, belki de benim çok uzun süre düzenli kullanmamamdan ötürü bilmiyorum.
Akne kızarıklıklarını kesinlikle hafifletiyor. Çenemde aktif bir çok sivilce var şu anda, yüzümü yıkayıp tonikledikten sonra, sivilcelerim daha sakinleşiyor, kırmızı kırmızı gözükmüyor çok fazla.
Düzenli kullandıgım süreçte, yine çok iyi beslenmeme ve düzenli yaşamama rağmen, sivilce problemi yaşamadım. Sivilce oluşumunu da engelliyor sanırım.

Paraben içermiyor ancak alkol içeriyor.
150 ml ürünün güncel fiyatı 24,9 tl. İndirimde aldıgınızda tadından yenmiyor :)
Mavi şişenin tasarımını seviyorum ben, yarı saydam olması çok iyi çünkü ne kadar ürün kaldıgını görebiliyorum.
Rengi yeşilimsi ve kıvamı diğer tonikler gibi değil. Jel yapıda ki ben bunu çok sevdim. Sıvı yapıdaki tonikleri cildimin emip emmediğini kontrol edemiyorum ama jel yapısı sayesinde ilk başta krem gibi yani kalıp gibi kalsa da sonradan emildiğini görebiliyorum.


Toniği pamukla uyguluyorum ben, fındık büyüklüğünde sıkıp yüzümün belli noktalarına değdiriyorum ve sonra yayıyorum. Tampon yaparak uygulamıyorum ben bu toniği, daha çok yuvarlak hareketlerle yediriyorum yüzüme.
Uyguladıktan sonra hafif bir gerilme hissediyorum ama kuruluktan değil bu sanki :) Kokusu da rahatsız etmiyor beni.



İçerik meraklısı olmamama rağmen gönlüm pek rahat kullanmıyorum bu ürünü, ancak vaatlerinin çoğunu gerçekleştirdiği ve benim sivilce problemime az da olsa yardımcı oldugu için kullanıyorum. 
Fiyat performans açısından şahane yani :)

Tıkalı gözenek problemi yaşayan, normal-karma ciltli arkadaşlara önerebileceğim bir ürün.


Sen kullandın mı hiç Pure System serisinden bir ürün? Memnun kaldın mı?
Ben bu serinin maskesini denemek istiyorum bir de.


Sevgilerimle
<3



11 yorum :

  1. O mumlar ne kadar tatlı öyleeee :)

    YanıtlaSil
  2. Cildini tahriş etmiyorsa alkole çok takılmamak lazım bence. Akneye beyilli veya yağlı ciltler için bazen gerekli bile olabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildimi tahriş etmiyor, kurutuyor sivilceleri sanırım iyi oluyor ama, her zaman kullanmak zararlı olur diye düşünüyorum Bebecim.

      Sil
  3. bu tarz tonikleri be de çok severim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jel olanları değil mi? Kesinlikle sıvılardan daha iyi bence :)

      Sil
  4. çoookk uzun bir süre pure system serisini kullandım ve çok memnun kaldım şimdi ise hassas ciltler için olan sersine geçtim tavsiye edlir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim pek hassas değil ama bir gün olamaz mı? olabilir :)
      aklımda bulunsun, teşekkürler Ayşe :)

      Sil
  5. ben bu serinin maskesinide kullanmıstım ve memnun kaldım özelikle cildi yatıstırma ve kızarıklık giderme konusunda cok basarılı bi ürün oldugunu düsünüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Ben de biraz daha etkili bir tonik arıyordum sanırım bu yazı benim için etkili oldu.
    Bu arada takipteyim, bana da beklerim :))
    http://dafinyapragi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. ne kadar yüzde bekletiliyor peki :)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link