Kasım 24, 2014

Mimlendim # Me Time ( Kendime Ayırdıgım Zaman)



Merhaba :)
Çok taze blogger arkadaşım, Pembe Makyaj Çantam blogu sahibi Tuğba tarafından mimlendim. Çok tatlı bir blogu var, pembe pembe :) ziyaret ediniz, seversiniz :)




1.Yalnızken ne izler veya okursun?

Bu ara film izlemeye çalışıyorum yalnızken. Romantik dram tarzında filmler izliyorum genelde. Film izlemiyorsam Friends izliyorum, bu dönem başladım izlemeye, henüz 2. sezonu bitirmedim bile :) 
Birşeyler izlemiyorsam eğer, şiir okuyorum internetten, türk şairleri bitirmeye çalışıyorum. Okuyup beğendiğim şiirleri de arşivlemeyi ihmal etmiyorum :) masaüstümde şiir klasörüm var, o kadar :)


2. Kendine ayirdigin zamanlarda ne giyersin?

:) Pijama ve ya eşofman tabi ki :) hiç bir zaman evde kendi kendine süslenen kadınlardan olamadım, olamayacağım sanırım :) ha bakımımı yaparım o ayrı..


3. Me-time güzellik ürünlerin nelerdir?


Genellikle kremlerimdir. Selülit, vücut, ayak, el ve yüz kremlerimin hepsini aynı zamanda kullanıyorsam bu me time'dır kardeşim :) bi de lip balmım tabi ki.


4. Aktüel en sevdigin ojen hangisidir?

Kışın yaklaşmasıyla beraber bordo ve koyu yeşil ojelerim ön sıradalar :) genellikle Flormar kullanıyorum zaten.


5. Kendine ayirdigin vakitte ne icer veya ne yersin?

Meyve yerim genellikle ve bergamotlu yeşil çay içerim :)


6. Aktüel en sevdigin mum hangisidir?

Mum yakmayı seviyorum aslında ama öyle özel bir mumum yok. Bir muma 20 30 lira vermek biraz saçma geliyor bana :)


7. Yalnizken disarida da vakit gecirir misin?

Yalnızken dışardaysam ya alışveriş yapıyorumdur ya da yemek yiyorumdur :)

8. Tek basina sinemaya film izlemeye gider misin?

Ben genel olarak sinemaya gitmiyorum. Çok çok nadir yani senede 1-2 kere ki onda da yalnız olmayı tercih etmiyorum ama tiyatroya gitmeyi seviyorum tek basıma.


9. En sevdigin online-shop?

Kredi kartı kullanmadıgım için online alışveriş yapmıyorum pek fazla ama Trendyol ve Hepsiburada gibi köklü sitelere güveniyorum ve yaparsam ordan yapıyorum.


10. Eklemek istedigin bir seyler var mi? Kendine ayirdigin vakitte daha neler yaparsin?

Benim çok fazla boş vaktim oluyor. Dışarı çıkmıyorum, evcimen bir insanım sanırım, aslında değilim de üşengeçliğim beni evcimen yapıyor, neyse :)
Yalnızken genelde kucagımda bilgisayar, elimde telefon oluyor. Bu zamana kadar ölü geçirdiğim vaktimi, son zamanlarda internette kültürel ya da bilimsel siteleri okumakla geçiriyorum ya da videoları izliyorum. Onedio'nun şu listesini size tavsiye edebilirim; 

Ve eğer ingilizceniz yeterliyse http://www.ted.com/ daki konusmaları dinleyebilirsiniz internetteki boş vaktinizi değerlendirmek isterseniz.

http://www.evrimagaci.org/ makalelerini okumanızı şiddetle öneririm :)


Evet, günün her anı benim kendime ayırdıgım vakit aslında :)
ben de böyle bir insanım, n'apcan :)


Ben de mimliyorum arkadaşlarımı;



Sevgilerimle
<3

6 yorum :

  1. Teşekkürler bebeğim ilk fırsatta yapacağım :*

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım ilk fırsatta bende cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Keyifle okudum cevaplarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Mor Rimel, senin de cevaplarını okumak isterim :)

      Sil
  4. Merakla bekliyorum kızlar kendinize ayırdıgınız zamanda neler yapıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir yazı olmuş (: ayrıca blogunuza bayıldım banada gelirseniz sevinirim :*

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link