Ocak 17, 2014

Tek Kullanımlık Yüz Maskeleri

Merhaba :)
Bugün sizlerle en son kullandığım 4 yüz maskesini paylaşmak istedim;
NIVEA Aqua Effect Besleyici Bal Maskesi, Rival de Loop Hydro Nemlendirici Maske, Rival de Loop Peel Off Maske ve Pelomin Peloid Cilt Maskesi..
İlk üçünü yılbaşı alışverişimde almıştım, Pelomin maskeyi ise yakın bi arkadaşım denemem için verdi :)
Sırayla gidelim..

Maskenin paketini atmışım, Nivea'nın sitesinden aldım fotoğrafı..
Nivea Besleyici Bal Maskesi bal özü ve badem yağı içeriyor. Kremsi-losyonumsu bir yapıda, yani sürümü kolay. Kokusu da çok hoş, hiç rahatsız etmiyor.. 

2 kullanımlık, 15 ml bir ürün.
Kullanım önerisi şu şekilde; "Günlük yüz bakımınızın bir parçası olarak haftada bir veya iki kez kullanın. Temizlenmiş yüze sadece göz ve dudak çevresi açıkta kalacak şekilde, saç diplerine getirmeden uygulayın. Yaklaşık 10-15 dakika bekleyin ve daha sonra kalan ürün artıklarını bir parça pamuk yardımıyla temizleyin. 2 kullanım içindir."

Ben de yüzümü yıkadıktan sonra, bir paketi açtım ve yüzüme uyguladım. 15 dakika falan bekledim, bazı kısımlar tamamıyla emilmişti, bazı kısımlarda ise hala ürün vardı, pamuk yardımıyla emilen yerlere yedirdim ürünü, bunu 2 3 kez tekrarladım, anca emildi. Bekliyorsunuz emilmesi için ama hiç rahatsız etmiyor. İsterseniz bir kereden sonra tamamıyla silebilirsiniz de ya da benim diğer maskelerde yaptıgım gibi 2 kere kullanabilirsiniz. Uygulamanın sonunda yüzüm hiç hissetmediğim kadar yumuşaktı, bebek poposu gibiydi ve neme cidden doymuştu :) Çok begendim ben bu maskeyi, kesinlikle tekrar kullanacağım.. 



Rival de Loop Hydro Nemlendirici Maske Rossmann mağazalarında satılıyor ve 1,65 gibi komik bi fiyata. Alırken büyük tereddütler yaşadım ama denemek için aldım yine de. 2 kullanımlık bi paket yine. İçinde badem yağı varmış.
Yüzümü temizledikten sonra bi paketin yarısını uyguladım ve 10-15 dakika bekledim, ürünün tamamını sildim yüzümden. Nemlendirdi doğru, ancak yarım saat sonra yüzümü yıkamak zorunda hissettim kendimi, daha doğrusu kazımak, çünkü yüzüm erimiş mumla kaplanmış gibiydi, tam tarifi bu yani. Sevmedim ben bu maskeyi, bir kullanımlık ürünü 2'ye bölmeme rağmen fazla mı geldi bilemedim. Almayacağım bir daha sanırım..




Rival de Loop Peel-Off Maske ise aloe vera ve papatya özleri içeriyor ve arındırıcı, gözenek temizleyici bir maske. Yine 2 kullanımlık ve fiyatı 1,5-2 tl arası ve Rossmannlarda satılmakta.
Bunu da yüzümü temizledikten sonra göz ve dudaktan uzak şekilde sürüyoruz ve 15 dakika bekliyoruz ve bekledikten sonra maskeyi soyuyoruz.. Evet soyulan maske bu :) <3
Bir paketin tamamını uyguladım ben ama 2 kullanımlıkta olabilir biri. 

Tanıtımı şöyle; "Gözenekleri derinlemesine temizler, nemlendirir ve yeniler.
Maskeyi çıkarırken, makyaj ve ölü deri kalıntılarını giderir.
Cildi temiz ve pürüzsüz bir görünüme kavuşturur."

Evet, cildimi, gözeneklerimi arınmış hissettim. Ölü derilerden arındırarak bu vaadini gerçekleştirdi, ancak biraz kuruttu cildimi ve kızarıklık yarattı alın ve yanak bölgemde, 30 dakika sonra geçti bu kızarıklıklar ve sürerken de birazcık gözlerim yandı, içindeki hangi maddeden kaynaklı bu bilmiyorum. Genel olarak beğendiğimi ve kullanışlı buldugumu söyleyebilirim ve tekrar alacağım büyük ihtimal :)



Son olarak ise Pelomin Peloid Cilt maskesi.
Bu bir cilt maskesi ancak ben şimdilik yüzüme uyguladım. Paketin önünde "Zengin Mineralli Doğal su içerir." yazmakta ve 20 ml bi ürün.






Sadece kil ve mineralli su içeriyor.
Ürünün etkileri Romatizmal hastalıklar, bel ağrısı, yumuşak doku hastalıklarında tamamlayıcı tedavi niteliğindedir yazmakta (daha uzun yazıyor da ben özetledim size). Kan dolaşımını hızlandırdığı için cildin pembeleşebileceğini belirtmiş. Kan dolaşımını duyunca yüzüme uygulayım dedim ve pakette yazan sürede yani 20 dakika beklettim. Yapısı losyon gibi ancak daha katı ve yoğun tabi. Kururken yüzünüzün gerildiğini hissediyorsunuz ve kurudugunda yüzünüz mermer gibi oluyor, gülerseniz çatlıyor falan :) 
Yıkadıktan sonra, dediği gibi yüzüm pembeydi ancak canlılık ve ferahlık hissettim. Bu maskeyi de beğendim, nerede satıldıgını bulursam, alırım gönül rahatlığıyla.


Böyle işte, tek kullanımlık maskeleri pek çok seviyorum.. Daha kullanmadığım çok maske var, denedikçe yazacağım..


Senin en sevdiğin maske hangisi, benimle paylaşırsan çok sevinirim :)

Sevgilerimle
<3

6 yorum :

  1. Niveanın maskesini kullanıyorum bende çok memnunum yumuşacık yapıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar yumuşacık yapıyor ki elimi yüzümden alamıyorum :))

      Sil
  2. rival de loop maskelerini severek kullanıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi nemlendirici olandan memnun kalmadım ancak peel offu bende severek kullanıyorum :)
      nemlendirici için önerin varsa alabilirim, sen nasıl ne kadar kullanıyorsun??

      Sil
  3. nivea maskesini merak ettim bende kullanayım bari :) bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  4. Pelomin maskeyi 1-2 haftadır kullanıyorum, gerçekten çok güzel bir kil masksesi <3

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link