Haziran 03, 2014

Garden Event'te Neler Yaptık? :)


Merhaba :)
Diğer hesaplarımda takip ediyorsanız beni, bilirsiniz 31 mayısta sevgili Pınar ve sevgili Nihal'in düzenlediği Garden Event blogger buluşmasındaydım :) 
Buluşma yazısını 3 post halinde yayınlayacağım. Bu ilk postumda size programdan ve neler yaptıgımızdan bahsedeceğim :) Bu benim katıldıgım ilk blogger buluşması bu arada farkındasınızdır :)
Buluşmamız Gayrettepe'de bulunan Şef Restorantta gerçekleşti. Sürmeli Otelinin karşısında bulunan mekanı kolayca buldum, tatlı bir bahçesi ve lezzetli lahmacunları var, yolunuz düşerse uğrayın :)





Buluşma mekanına gittim ve yerime oturdum :) hepimizin önünde yeşil servislerden ve bu tatlı kafeslerden vardı.
Bu kafesleri ve şemsiyelerde gördüğünüz rengarenk ponponlar sevgili Anne Karıncanın el emeği göz nuru ürünleri :) 

Nihal ve Pınar açılış konuşmasını yaptılar, hemen ardından birer birer sponsorlarımız geldi, firmalarını ve ürünlerini tanıttılar :) Etkinlik sahibelerimiz bizler için birçok sürpriz hazırlamışlar, her biri şaşırttı ve mutlu etti :)




Etkinliğimizin bi bölümünde Yeşilçam'ın ünlü jönlerinden Engin Çağlar geldi ve Türk Sineması'nın 100. yılını geride bıraktıgını bizlere hatırlattı :) 


Etkinlik boyunca bol bol çekiliş yapıldı ve eğlenceli dakikalar yaşandı :) sponsorları şimdi söylemeyeceğim :) tahmin ediniz ya da bekleyin :)


Hediyelerin dağıtımı ve çekilişler bittiğinde ise etkinlik pastamızı kesti sevgili Pınar ve Nihal, afiyetle yedik :)


Sonra gelsin fotoğraf çekimleri :D



Ay bu fotoğraftaki Garden Event logosu parlamış, kendim yazmak zorunda kaldım :\ Anne Karıncam kusura bakma n'olur :*

Etkinlik sahibelerimizle hatıra fotografı çektirmezsem ayıp olurdu :)
Onlar başka objektife baksa da :p 



Şahtım şahbaz oldum :D


Bu da eve dönüş fotoğrafımız :) etkinlik sonunda elim kolum o kadar doluydu ki Yasemin ve eşi sağolsun, beni ve Yağmur'u metrobüse bıraktı :) son zamanlarda bu kadar eğlenceli bi yolculuk yapmamıştım. Tekrar teşekkür ederim Yasemincim :*

Benim ilk blogger buluşmam çok eğlenceli geçti, çok güzel bir gün geçirdim, güzel insanlar tanıdım, hepsiyle sohbet edemedim ama benim suçum değildi ;) :)
2. ve 3. yazılarımda bizi yalnız bırakmayan sponsorlarımıza yer vereceğim, takipte kalın :)

Herşey için teşekkürler Pınar ve Nihal, emeğinize sağlık :)

Katılan blogger arkadaşlarım;

Etkinlik sahipleri;

Anne Karınca
Bademle Buduk
Beautybysyln
Berry Dew
Emel'in Mutfağı
Gizem'in Saksısı
Hayat Reçeli 
Hayatı Makyajla
Kendinin Ruh Doktoru
Kırık Şemsiye


Küçük Şirin Mutluluklar
La Perm Style
Makyajlı Kareler
Mor Hastası
Serap Tan
şafak Karadeniz kilimcigoldelioglu
Tombul Sokak
Vanilins
Yasemin Kokulu Bir Hayat
Yemek Sohbetleri

Sevgilerimle
<3


15 yorum :

  1. Gerçekten çok güzel bir gündü. Seni tanıdığım için de çok mutlu oldum. Başka bir etkinlikte yine görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim ne demek bir faydam olduysa rahat gelmen konusunda ne mutlu bana :))

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlenceli bir event olmuş gerçekten, süpersiniz :)

    YanıtlaSil
  4. çok fazla sohbet imkanımız olmadı malum bayağı yoğun geçti ama bir dahakine inşallah :)
    sevgiler
    Ebrashca
    http://kucuksirinmutluluklar.com

    YanıtlaSil
  5. tanıştığımıza sevindim, tekrar görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  6. Seni tanımak güzeldi tekrar görüşürüz inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir etkinlik olmuş çokta eğlenmişsiniz tebrikler :))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir etkinlik olmuş yapanların emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten güzel bir gündü. Ben de seni tanıdığım için çok mutlu oldum. İnşaallah arkadaşlığımız daim olur. Geri dönüşteki Yasemin'in aracıyla gitmek harika bir deneyimdi. İyi ki öyle gitmişiz. Çünkü unutmayacağım bir durumdu. :)

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni iyi ki tanıdım tatlım :)
      Görüşmek üzere :*

      Sil
  10. kuzucuum çok eğlenmişsiniz belli ki :) Bursa'da düzenleyeceğimiz buluşmalara da bekleriiim şekeriiim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağırırsanız koşarak gelirim canım :) davetinize icabet etmemek olur mu a aaa :)
      sevgiler

      Sil
  11. Umarım hepinizle bir gün karşılaşırız tatlışlarım benim :)
    güzel yorumlarınız için teşekkürler :*
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Canım güzel yorumların için teşekkürler.. Aldığımız bu güzel tepkiler bizi daha da çok mutlu etti :)
    Tekrar görüşmek dileğiyle..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Seni asla unutmayacağım Gizem iyice kazındın aklıma "Gizem kimdi" diye bi milyon kez sorar mı bi insan :)))

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link