Ocak 25, 2014

Gratis Alışverişim - Haftasonu %40 İndirimi




Merhaba :)

Dün Gratis Facebook sayfasında %40 indirimi gördükten sonra, çıktım Beşiktaş Gratis'e gittim ve çok temiz, misler gibi bi alışveriş yaptım, çok mutluyum :)

Neler almışım önce toplu, sonra tek tek bakalım;














Dirty Works Body Scrub almak istemiştim, normal fiyatı 17 lira sanırım, indirimle 10 lira falan olacaktı. Sonra bu seti gördüm, normal fiyatı 24,90, indirimle 15 liraya geldi, mutluyum da mutluyumm :D Duş köpüğüm, Body scrub'ım ve Vücut yağım bi arada gelmiş oldu. Body Scrub'ı hemen kullanmaya başlayacağım ama diğerlerini daha sonra açacağım sanırım..


Burası ihtiyaç molası :) Disk pamuğum, ıslak mendilim ve asetonum bitmişti. Benri'de %40 indirime dahil. Burun bandını da denemek istedim, bakalım. O da indirimde şu an..


Tek kullanımlık maskelerim olmazsa olmaz :) Hepsi indirimdeydi, abartmadan aldım hepsinden birer tane. Şu Pierre F Mask'ı ilk defa deneyeceğim için 2 tane aldım seversem de bi daha bulamazsam diye :) Soyulan maske o pek tatlı.. Maskeler 3,95 normalde, 2.5 liraya falan geldiler sanırım.. Mutluyum da mutluyuum :D


Ve alışverişimin yıldızı; The Balm Eyeliner <3
Sabırsızlıkla bekliyorum denemeyi :)
Balmda da %40 indirim var, kaçırmayın derim.. 23,90 normal fiyatı, ben indirimle 14,5'a aldım sanırım..

Alışverişim normalde 82 lira tutmuşken, 52 lira ödedim. Bence yine çok karlı bi alışveriş yaptım :) Mutluyum :D
İndirim 26 Ocak Pazara kadar sürüyor..

İyi alışverişler dilerim,
Sevgilerimle
<3


12 yorum:

  1. Guzel bi alisveris olmus Benri urunlerini stoklamak mantikli daima kullanilcaklar! The Balm'in eyelinerini hic kullanmadim daha sonra inceleme yazisi yazarsan onun icin cok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Eyelinerın övgüsünü çok duydum, denemek istedim :) 2-3 hafta içinde yazarım yazısını..
      Stoklayamıyorum bişey, kaldıgım yeri değiştireceğim için kalabalık etmek istemiyorum kendime :)) aslında stoklamayı da sevmiyorum, koyacak yer sıkıntısı çekiyorum :D

      Sil
  2. The balmın eyeliner çok dogru bi tercih canım gül güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım:) Aaay ben dün burun bandını almayı unuttuuuum :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Daha vardır, alırsın bugün yarın :) denedim dün akşam, begendim valla, hoşmuş..

      Sil
  4. ohhhhh kıskanım valla, alışveriş canavarı :D

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım hepsini.
    Keşke bende maske alsaymışım,indirim yok sandım. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Beşiktaşta orta rafa yığmışlardı indirimde olan ürünleri, yoksa ben de göremezdim sanırım :\
      çok geç sayılmaz, yarın al bence :)

      Sil
  6. dirty works bende almak istrdim ama baska seylrr almisdim iyi yapmissin almakla deneme yazisi beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazacağım tabi ki 2-3 hafta kullanayım :) body scrubı kullandım dün memnun kaldım aslında :)

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link