Haziran 19, 2014

Mimlendim #13

Merhaba :)
Su Perisi blogu sahibi sevgili Duygu mimledi beni geçen gün :) Hep diyorum mim yapmayı çok seviyorum, ben de bir tane başlatsam mı n'apsam :)



1.En çok sevdiğin yönün nedir?
Çabuk unutmam :) hiçbirşeyi aklımda tutamıyorum, bazen benim açımdan zararları olmuyor değil ama çoğu zaman faydasını görüyorum :) 

2. Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Hmm, sanırım hayır :) hatırlayamadım.

3.Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
Önce özel mülkiyeti ortaya çıkaranı, sonra da barutu bulanı değiştirirdim, mümkünse yok ederdim :) en son da kendimden birkaç şeyi değiştirebilirdim :)

4. Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Hayır, hiç girmedim :\ :)

5. Yaşadığın en gülünç durum nedir?
ayy, çok düşündüm ama hiç bilemedim şimdi ya :D

6.Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçseydin kimi seçerdin?
Notebook filmindeki John'u seçerdim :) ama o rolüyle :)




7.Hayatın bir film olsa hangi aktör ya da aktrist olmak isterdin?

Notebook'daki Allie rolundeki Rachel McAdams olmak isterdim :)


8. Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Hayır hiç ağlamadım böyle bi yerde, ağlayanlara da sinir olurum. Yani tamam ölüm olur kalım olur da, yok "sevgilimden ayrıldım dur ben bir höyküreyim şu caddede" demenin bi alemi yok arkadaşım, git evinde ağla.!! 

9.Superman mi Batman mi?
Superman..

10. Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik. Mesela Eyfel Kulesi'ni elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?

Ben direk hayatı başka birşey sanıyordum, ben bebeklerimle oynarken, onları giydirip dolaştırırken mesela "acaba ben de oyuncagım, başka bi yerde baska biri de benle mi oynuyor, beni hareket ettiriyor" falan diye düşünürdüm ve inanırdım da buna yani :) bebeklerime çok iyi bakardım o yüzden :)

11. Hayatın anlamı nedir?
Mutlu olmak :)


Ayy, 5. ve 6. sorularda kitlendim resmen, hiçbirşey gelmedi aklıma :) ama genel olarak eğlendim, teşekkürler Duygucum :*

Hmm, ben de mimliyorum azcık :)

Sevgilerimle
<3

2 yorum :

  1. Küçükken kendini de oyuncak sanman çok tatlıymıışş :)

    YanıtlaSil
  2. 10. soruya verdiğin cevaba bayıldım :) Ben de küçükken öyle zannederdim. En kısa sürede cevaplayacağım tatlım. :) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link