Mayıs 27, 2014

Hayat Kozmetik Lansmanı


Merhaba :)
10 mayıs 2014 Cumartesi günü Livale Dair blogu sahibi sevgili Yasemin'in daveti ile Hayat Kozmetik firmasının lansmanına gittim. Bu lansman benim bir blogger olarak katıldıgım ilk etkinlik olduğu için baya değerli :) Lansman firmanın Mecidiyeköyde bulunan binasında gerçekleşti, saat 17:00 civarında ordaydık. Ben ve Kader biraz geç kaldık hatta :)


Firma sahibi Kemal Bey ve ünlü güzellik uzmanımız Şevval Özçelik ile blogger arkadaşlarım ordaydı biz gittiğimizde. Sıcacık bir karşılama ve tanışmanın ardından, başladık Kemal Bey ve Şevval Hanımı dinlemeye. Sorularımızı sorduk, hepsi cevaplarını buldu. Sohbet devam ederken masamız gördüğünüz leziz güzelliklerle doldu :) Tabiri caizse gün havasında geçti günümüz :)

Artık firmamızı anlatmaya başlayayım :D

Hayat Kozmetik 2006 yılında kurulan bi aile şirketidir. Kozmetik ve sağlık alanında hizmet veren yerlere ekipman sağlamaktadır. Örneğin sen güzellik salonu mu açmak istiyorsun, gidiyorsun Hayat Kozmetik'e, ne ihtiyacın varsa en 1. kalitesini alıyorsun ve bununla bitmiyor. Hayat Kozmetik sana danışmanlık hizmeti vererek seni ve uzmanlarını eğitiyor, aletleri nasıl daha verimli kullanacağını öğretiyor. Böylelikle müşteriye ve ekipmanlara hakim oluyorsun.. 
Dünya çapında, alanlarındaki gelişmeleri ve yenilikleri takip edip ülkemize birinci sıradan getirdiklerini gördüm. 


Mesela Mei-Cha Kalıcı Makyaj ekipmanı.. 

Hayat Kozmetik diyor ki; "Kalıcı makyaj veya daha doğru ismiyle ‘Mikro Pigmentasyon’ uygulaması steril ve tek kullanımlık bir iğne ile doğal ve mineral renklerin deri yüzeyinin hemen altına aşılanması işlemidir. Kozmetik ve paramedikal uygulamalarda kullanım için tasarlanan Mei-Cha İ Star 3000 güçlü teknik özellikleri, göz alıcı şık dizaynı ve hijyen kurallarına uygunluk sağlayan çok özel tasarıma sahiptir. Cihaz hızı kullanıcılara ve müşteriye konforlu uygulama rahatlığı sunar. 13,000 rpm/dakika çıkışı ile her vuruşta eşit güç verir, maksimum veya minimum hız seçiminde değişmeyen tutarlı iğne derinliğine sahiptir. Bu yüksek hız sayesinde uygulama süresini aşağı çekerek müşterinin acı hisside fark edilir derecede azalır. 

...
Cihaz el probu tek kullanımlık kişiye özel hazırlanmış bir tasarıma sahiptir. Bu da her müşteriye özel son derece hijyenik bir uygulama konforu sağlar. Her uygulamada iğne ve değişebilen komple kalem ucu ile hastalıklara ve enfeksiyon kapma riskine karşı %100 güvenlidir.
Türkiye’de eşi benzeri olmayan yeni teknoloji ile harikası Flat iğnelerle tanışmaya hazır mısınız? Çoklu flat iğne ile kaşı kıl şeklinde tarayarak çok hızlı ve mükemmel doğallıkta sonuç elde etmenizi sağlar. Vücut desen çalışmalarında işlem hızınızı artırırken gölgelendirme efektlerini yapmak hiç bu kadar kolay ve keyifli olmamıştı."



Hayat Kozmetik epilasyon cihazları, cilt bakım cihazları, sterilizasyon ve el-ayak bakım cihazlarının yanı sıra dünyada kendini ispatlamış Histomer ve Thuya ürünlerinin de satışını yapmaktadır.

Belki buraya kadar çok da ilginizi çekmedi, ama şimdi duyacaklarınıza şaşıracaksınız.! :)

Hayat Kozmetik cihaz satışı ve danışmanlığının yanında, M.E.B Özel Şevval Özçelik Güzellik Uzmanı Yetiştirme Kursu adı altında eğitimler de veriyor. Kalıcı makyaj eğitimi, cilt bakım eğitimi, profesyonel makyaj eğitimi, vücut bakımları eğitimi, el ve ayak bakımları eğitimi ve daha fazlası.. :)
Bizler gidip burdan kurs alabileceğimiz gibi, gönüllü model olarak da kendimize uygulama yaptırabiliriz. Ve sadece yapılacak uygulamanın iğne masrafını ödeyerek.! :) Evet, doğru duydunuz :D 
Kalıcı makyaj mı yaptırmak istiyorsun, tam zamanı.!


Eğer güzellik merkezi açmak ya da dediğim gibi kalıcı makyaj yaptırmak ya da diğer uygulamalar hakkında bilgi almak istersen kesinlikle Hayat Kozmetik ile görüşmelisin :)

Sana en yakın olan, Hayat Kozmetik ürünlerini kullanan güzellik salonlarını öğrenmek,
Kalıcı makyaj modelliği hakkında bilgi almak,
firma ya da diğer ürünler hakkında daha detaylı bilgi almak için arayınız :)

+90 (212) 274 7077


0530 433 76 46



Lansmana katılan blogger arkadaşlarım;

Gizemin Saksısı

Malesef sevgili Yasemin aramızda değildi. Başka bahara kısmetmiş tanışmak :)

İlk başta beni etkinliğe davet eden Livale Dair blogu sahibi Yasemin'e,
bizimle ilgilenen ve her sorumuzu yanıtlayan sayın Kemal Bey ve sevgili Şevval Hanım'a çok teşekkür ederim.. 
Orda bulunan sevgili blogger arkadaşlarım, herbirinizle tanıstıgıma çok çok memnun oldum :)
Bir çok şey öğrendim ve çok güzel bir gün geçirdim.

Başka etkinliklerde görüşmek üzere,
Sevgilerimle
<3




7 yorum :

  1. Çok güzel geçmişe benziyor canım :) Ama kalıcı makyaj hep bana çok zor gibi gelmiştir dövme gibi yani :D

    YanıtlaSil
  2. Canım benim ben teşekkür ederim gittiğin için ve ilk olması da ayrıca güzel oldu:) gelemedim maalesef ama en kısa zamanda tanışmak nasip olur inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. kalıcı makyaj konusunu hep merak etmişimdir

    YanıtlaSil
  4. Kalıcı makyajı merak ediyorum sanırım tam benlik üşeniyorummm :)

    YanıtlaSil
  5. Canlarım ben de merak ediyorum sürekli ama korkuyorum da
    ben ki canım çok tatlıdır, bilemezsiniz :) :D
    ama acımıyor dediler, sinek ısırıgı dediler, bilemedim :D
    bi yaptırın bence görelim :D

    YanıtlaSil
  6. güzel paylaşımınız ve bilgilendirmeniz için teşekkür ederim kaılıcı makyaj artık bir gereklilik hanımlar için bunu da belirtmek isterim. :)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link