Haziran 03, 2014

Mutlu Dikim'in Cilt Bakım Rutini #17 ve Yeni Çağrı :)

Merhaba :)
Cilt bakımı rutini serimizin 17. haftasında Mutlu Dikim blogu sahibi sevgili Ayşe konugum oldu. Bildiğiniz üzere bu seriyi pazartesi günleri yayınlıyordum ancak bu hafta yazacak arkadas yazısını bir türlü teslim etmediği icin yayınlayamadım dün.!! 
Ayşe aslında haftaya konuk olacaktı ama baktım ki henüz geç değil, pazartesi günü de emir değil bana, yayınlayım dedim :)

Ayşe blogunda genel olarak çeyize ve dikişe yer veriyor ama cilt bakım ürünlerini de paylaşıyor arada. Bloguna bi göz atınız ve mümkünse Ayşe ile tanışın. Bizim de pek fazla konusma fırsatımız olmadı ama uzun zamandır böylesine sözünde duran biriyle karşılaşmamıştım burada ;) ve o kadar tatlı ki kendi bloguna bir tane bile link vermemiş yazısında :* alnından öpesim var Ayşe :)
Çok konuşasım var da daha fazla uzatmayım :) 
Buyrun Ayşe'nin rutinine;

Merhabalarrrr :) uzun zamandır istediğim bişeyi yapıyorum şu an :) evett bende konuk yazar oldumm bunun içinde gizemin saksısına çookk teşekkür ederimm :) bu yazımda  günlük cilt bakım rutinimden bahsediceğim inşallah :) bol fotolu bir yazı bizi bekliyor her ne kadar cilt bakımıda olsa genel tüm bakıma değindim belki fikir almak isteyenler vardı diye. ilk olarak size bakımımı yaptığım ve postlarımı yazdğım çalışma masamı tanıtarak başlıyorum.özel bi yurtta kaldığım için imkanlar bunlar buna da bin şükürdiyelim ve başlayalım :)




burası benim minik dolabım saç koku takı ne ararsan burda :) burayı düzenli tutmakta çok zorlanıyorum hemen dağılıyor malesef :)yüz temizliğimde kullanğım ürünlerimin bi kısmı bunlar şimdi sırayla başlayalım anltmaya BABE SIKLAŞTIRICI LOSYON:


babe nin sıkılaştırıcı toniği benim gözeneklrimi neredeyse yok etti diyebilirm piyasaya göre biraz pahalı ancak aldığı parayı sonuna kadar hak eden bi ürün bence kokusu ferahlık veriyor bu zaman kadar gözenek konusunda bu kadar iyi bir sonuç almamıştım :) pure beauty nin toniği ise ise babe den sonra pek tercih etmiyceğim bi ürün ancak yinede iş görüyor ama benim cildimde çok yağlı bi his bıraktığı için memnun kalmadım.


la roche posay krem bu ürün ise aşırı memnun olduğum bir krem makyaj bazı olarakta kullanılabilir yazsada pek sanmyorum yeterli oldğunu ama kıl köklerini temizleyip cildimi bebeksi yaptğı kesinn biraz çabık bitecek gibi duruyor henüz bir aydır kullanıyorum ama yarısı biitti gibi sanırım bu çok beğendiğimden kaynaklanıyor.Yapısı çok güzel hiç yağlı hissi vermiyor ve parlama yapmadı sivilce oluşumuda görmedimm kısaca favorim diyebilirim karma ciltlere sahip arkadaşlar tavsiyemdir :)
 bionike acnet crem: bu da zor durum kurtırıcım :) yüzümdeki sivilcelerin çoğaldığı dönemde yada hemen gitmesini istediğimde yatmadan önce tonik ve temizleme işleminden sonra sorunlu bölgelere sürüp uyuyyorum biraz yanma hissi ve kuruluk yapıyor ama bence bu işe yaradğını gösteriyo
sabah yine aynı şekilde temizleyip nemlendirici ve güneş kremimide sürdüm müü miss gbi olyorumm :) 


 la roche posay ın diğer bir ürünü ise ciltteki yanmalar için bazen güneşten bazende kuruluktan dolayı yanma hissettiğimdde bi iki fıs la bu sorundan kurtuluyorum termal suyu olarak geçiyor ve allerji yapmıyor diye biliyorum zaten hassas ciltler için üretilmiş bi ürün                                             seba med 45 faktör güneş koruyucusu:Yaklaşık 3 senedir kullanıyorum seba medi dr tavsiyesi üzerine almştım ama artık değiştrme vakti geldi çünkü uzun süreli kullanımlarda artık cilt alıştğından dolayı etki etmiyormuş son kutum da bitsin başka markaları denemeyi düşünüyorum.Yoğun ve katı bi kıvamı var uygulamada bazıları zorlanabillir ama ben seviyorum birazda cilt kusurlarını kapatıyor gibime geliyor ondan sevdim galiba :)yanındaki ürün ise doğal roll on diye söylendi diye almıştım doreden son derece memnunum dileyenler deneyebilir


 EAU THERMALE AVENE:günlük yüz temizliğinde kullandğım yıkama jeli.Yine hassas ciltler için uygun ayrıca mercimek tanesi kadar yüzümü temizlemeye yetiyor bu yüzden uzun süreli bi kullanım sağlıyacak gibi :)çok memnunum yaklaşık 45 tl falan dı ama bi çok markadan iyi güvenerek alıp kullanabilirsiniz.SENSODYN ise yine çokk beğendiğim bi diş macunu olduğu için paylaşmak istedim :)




 saç bakımımda çok karmaşık bi durum yaşadğım açık sanırım bi tek ben böyle değilim çok kafaya takıyorumm :) ELSEVE nin içine çam terebentin yağı dökerek kullandım bi süre fena değildi ancak kimyasal ve paraben içeriğinden dolayı bıraktım arada kullanıyorum sadece.İPEK ise hep pahalı olcak değil ya bu seferde ucuzunu deneyeceğim deyip aldım ama sonuç hüsrann :( DOWN UNDER NATURALS ise fena değildi diyebilirim ama o yağ kokusu biraz rahatsız etmedi desem yalan olur argan mucizesi falan da olmadı yani :) son olarak şu an SALİ CADE ve DERMO ZİNC dönüşümlü olarak kullanıyorum.saç derimde kaşıntı pullanma sönük ve cansız bi görünüm hakimdi son çare bunlara başladım ve pullanma bitti kaşıntı çok az ve saçım eski canlılığını kazandı gibi :) 25 tl idi her biri denemeye değer bence.     

 Bu yazımın da sonuna gelmiş bulunuyorum umarım faydalı olmuştur beni konuk ettiği için GİZEMİN SAKSISINA tekrar tekrar teşekkür ediyorumm sevgiylee kalınnn :)

Aysecim çok çok teşekkür ederim seriye katıldıgın için, ayrı bi renk kattın :) 
Her zaman beklerim..

Sevgili Ayşenin yazısı ile serimiz sona ermiş gözüküyor, listede kimse kalmadı. Eğer cilt bakım rutinini paylaşmak isteyen varsa, zamanında yetiştirebilecek ve beni zor duruma düşürmeyecekse benimle iletişime geçsin lütfen; 
gizem.aramizda@gmail.com

Sevgilerimle
<3

3 yorum :

  1. ayyy şu an o kadar mahcup oldum ki yzdıklarını okuyunca :) yanaklarım bişle kızarıverdi :)) çookk teşekkür ederim birbirinden güzel sözlerin için allah razı olsun :) inşşallah renk katabilmişimdir birazcık seviliyosun gizzemcimm görüşmek üzeree :)

    YanıtlaSil
  2. İkiniz de çok tatlısınız ^^ Ayşecim düzenin ve blogun da çok güzel :))

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link