Haziran 18, 2014

Gizemin Saksısı Esteworld Ziyaretinde :)


Merhaba :)
13 Haziran Cuma günü Hayat Reçeli Nesrin ve Kızılcık Şerbetim Şeyma ile Esteworld'un Altunizade'de yeni açılan hastanesini ziyaret ettik :) Basından ne kadar takip ettiniz bilmiyorum, geçtiğimiz günlerde Hülya Avşarında katılımıyla gerçekleşti Altunizade Hastanenin açılışı. 



Esteworld Türkiye sağlık sektöründe öncü, tercih edilen ve saygın bir sağlık kuruluşu. Hizmet modellerini çok güzel anlatmışlar; "Picasso ruhunu, Michalengelo sabrını, Mozart’ın duygularını, İbn-i Sina’nın tıp aşkını birlikte yoğurup, daha iyisi için çalışmaktayız."

Esteworld, Plastik Cerrahi, Zayıflama Tedavileri, Yaşlanma Tedavileri, Lazer Tedavileri, Saç Ekimi ve Saç Tedavileri alanlarında hizmet vermekte ve hepsinde oldukça kaliteli ve son teknoloji ürünleri kullanmakta.

Ayrıntılı bilgi için sitelerini inceleyiniz, ben artık ziyaretimizden bahsetmek istiyorum :)



Biz gittiğimizde Esteworld Halkla İlişkiler Müdürü Banu Hanım karşıladı bizi ve halka açık olan Este Cafe'de çayımızı kahvemizi içtik, keyifli sohbetimiz başladı. Ardından Esteworld Altunizade Hastanesinin restoranında öğle yemeklerimizi yedik, lezizdi :) Cafe ve yemekhane menüleri Sayın Dr. Ender Saraç tarafından hazırlanıyormuş, tebrik ettim yani ne diyeyim :)


Yemekten sonra cilt bakımı ve makyajın yapıldıgı odaya geçtik, burası hemen girişte sağda kalıyor, ziyaret ederseniz kesinlikle uğrayın :)
Raflarda her cilt tipine göre bakım ürünleri yer alıyor ve cilt bakımında bunlardan kullanılıyor, markası Ericson Laboratorie.


Makyaj uygulamasında da mineral ürünlerinden tanıdıgımız Jane Iredale makyaj malzemeleri kullanılıyor. İlk kez inceleme fırsatı buldum, cilt tipine göre ayrılan ürünlere bayıldım, hele kapatıcısı bir mucize resmen :) 


Her birimize mini cilt bakımı yapıldı ve Ericson Laboratorie ürünleri kullanıldı.


Bizler cilt bakımı yaptırınca makyaj uygulaması Jane Iredale ürünleri ile sevgili Banu Hanıma yapıldı. Makyözümüz her adımını bize anlattı, hangi ürünü nerede nicin nasıl kullandıgını tek tek açıkladı :) allık ve eyeliner uygulaması en ilgimi çeken kısmıydı her zamanki gibi :)


Cilt bakımı ve makyaj uygulamasından sonra hastanenin her katını gezdik, odaları inceledik. Otel konforundalar, bastan söyleyeyim :)


Cilt bakım odası..




Esteworld'de sadece alkali su kullanıldıgını söylemiş miydim? :)
her katta böyle alkali su sebilleri bulunmakta. 
Alkali suyun önemi ne derseniz; sizin için araştırdım, kısaca alkali su bedenimizi temizler, toksinleri nötrleştirir ve ve onların dışa atılımını kolaylaştırır. bunları bünyesindeki ph ile yaparmış :)








 



Esteworld'un beyaz köşkünü ziyaret etmeyi de unutmadık tabi.


Bu tarihi köşke bayıldım, dışı gibi içi de bembeyaz, acayip huzurlu ve tertemiz. Yukarıda bahsetmeyi unuttum, her iki mekanda da çalışanlar çok yardımsever, pek güleryüzlü :) 
Paranızla gidip de rezil olacağınız yerlerden değil gördüğüm kadarıyla..

Eğer lazer epilasyon, saç ekimi, cilt bakımı gibi gibi işlemler yaptırmayı düşünüyorsanız, gidin Esteworld ile bir görüşün derim :)

Takipte kalınız efendim, sürprizimiz yakındır :)
Sevgilerimle
<3


2 yorum :

  1. Profilinizi bugün gezme şansım oldu, süper size bayıldım. Çok başarılısınız ve devamını dilerim.
    Bende yeni blog yazmaya başladm daha 1 hafta oldu çok yeniyim. Sizin yolunuzda ilerlemek istiyorum. Tavsiyeleriniz varsa dinlerim. Teşekkür ederim.
    http://nildanindunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Güzel yorumun için teşekkürler, ben de blogunu inceledim ve içeriklerini çok beğendim. Bana her zaman mail adresimden ya da diğer hesaplarımdan ulaşabilirsin.
      Sevgiler

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link