Haziran 06, 2014

Garden Event Sponsorları 1 :)

 
Merhaba :)
Garden Event Blogger Buluşmasının 2. ve 3. yazısında bizi o gün yalnız bırakmayan sponsorlarımıza yer vereceğimi söylemiştim, bu ilk partta genel olarak mutfak ürünleri var, 2. partta ağırlıklı olarak kozmetik ürünleri yer alacak :)

Gurme 212 bizim için şahane bi paket hazırlamış. Hatay Kırma zeytine bayıldım, alışık olmadıgım bir zeytin tadı :)
Kurutulmuş domates ile de salata ve köfte yaptım, güzel tat verdi. Gurme 212 sitesinde kahvaltılıklardan soslara, kurutulmuşlardan makarnaya kadar bir çok ürünü uygun fiyata bulabilirsiniz ve 50 tl üzerine ücretsiz kargo :) 


Panda bize yeni çıkan dondurmalarından göndermiş, vanilyalısı çok güzel :)
Dondurmayı seviyorum ;) 


Beşler Sucuk sucuktan sosise herşeyi koymuş kutuya :)
salamdan soğudugumuz şu günlerde Beşler  Etli Salamla "tamam ya buymuş salam" dedik ve yeniden sevdik :)




Kılıç Deniz bu tatlı mavi kutu ile balık ürünlerini sundu bize. Füme alabalık muhteşemdi, kesinlikle tatmalısınız :) Sağlıklı beslenmede balık önemli.!


Ooo, mutfağımızın yıldızı Pakmaya :)
Çikolatalı pudingten hemen bi mozaik pasta yaptım, tavsiye ederim :) 


Şalgam sever misiniz?
Ben çok severim ve Ali Göde acılı şalgama bayıldım :)


Tarhana Baba  bize bir paket acılı tarhana hediye etti ve sitesinde tarhananın nasıl yapılacağını anlatıyor, denemek için sabırsızlanıyorum :) Pek severim anneannemin yaptıgı tarhanayı bakalım ben de becerebilecek miyim..


Nudano Suko reklamlarıyla tanıdıgımız Nudoların her çeşitinden boy boy hediye edildi bizlere :) bardaktaki soğanlı ve köriliyi denedim şimdiye kadar, soganlıya bayıldım :) ama ben su seviyesini görmeden doldurdum ağzına kadar, aman siz dikkat edin :)


Asia Chai Art bize çeşit çeşit çay ve bir de 3 dakikalık kum saati göndermiş :)
Dünyanın her yerinden çay var, Çinden Afrikaya, Almanyadan Taylanda.. Denemek için sabırsızlanıyorum :) bir de bizleri çay seremonisine davet etti, gitmek için fırsat kolluyorum :)


Calypso Gıda bizlere Dübör tava yağı hediye etti :) tam da diyete girdiğim ve fazla yag kullanamadıgım su günlerde hızır gibi yetişti, tavaya bir fıs sıkıyorum, yanma yapışma derdi yok, ne rahat :)


Doğuş Çay bu şık sunumuyla bizlere bitki çaylarından ve bardağından hediye etti :) Bergamot aromalı yeşil çayı şahane, kesinlikle deneyin :)


Kahve Dünyası bize yeni çıkan Frutibonlardan hediye etti, yaban mersinli olana bayıldım :) vişneli olan da güzel tabi :)
Ve bu kadarla kalmadılar, bizleri Çikolata Atölyesine davet ettiler, gelecek hafta içinde gitmeyi planlıyorum..


Plus Canvas hepimize tablo hediye etti ve 100 lira alışverişimize 20 tl hediye çeki verdi :) Tablom duvarda yerini aldı..


Ciğeristan bizlere tek kişilik yemek çeki hediye etti :)
Hafta arası müsait oldugum bi zamanda gideriz :)


CakeLab ve muhteşem sunumu :)
Tazelerdi ve tatları çok güzeldi, ellerinize sağlık :)


Dur Buldum bizlere dosya ve takı organizeri hediye etti. Dosya organizerini beğendim :) ancak takı organizeri ertesi gün düştü ki iki üç yüzük koymuştum sadece. Baska bir yapıştırıcı ile yapıştırıp kullanın canlarım.


Otribebe sümküremeyen bebeklerimizi düşünmüş ve bize bunları göndermiş :)
Kullanacak birini buldum bile..


Kadırga Müzik bizlere Müslüm Gürses'in Veda albümünü ve Ay Işığı'nı hediye etti :)


Sevo's Magic beni çok mutlu ettin :) hepimizin blogunu tek tek incelemişler ve özel tasarımlar yapmışlar, ben çok beğendim tişörtümü severek giyeceğim :)
sizler de sevdiklerinize özel tişörtler tasarlatmak isterseniz Sevo's Magic bu iş için bir numara :)



Bugünün Garden Event sponsorları bu kadardı :)
Hepsine teker teker teşekkür ediyorum, muhteşem sunumlarla şahane hediyeler göndermişler bize :)
Firma isimlerinin üstüne tıklayarak hepsini inceleyip takip ediniz :) güzel paylaşımlarda bulunuyorlar..

Bizi bu firmalar ve hediyelerle buluşturan Pınar ve Nihale de bir kez daha teşekkür ederim :*

Diğer partta görüşmek üzere :)
sevgilerimle
<3

4 yorum :

  1. Rica ederiz :) Tüm hediyelerini güzel günlerde kullan canım.
    Deneyimlerini bekliyoruz heyecanla.

    YanıtlaSil
  2. ya ne güzel! güle güle kullan hepsini ^^

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan hepsi çok güzeller kuzum

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link