Haziran 13, 2014

Kahve Dünyası Çikolata Atölyesi


Merhaba :)
Gerçek bir çikolata sever çikolata yapmayı da bilmeli, değil mi? :)

Garden Event blogger buluşması sponsorlarından Kahve Dünyası leziz Frutibonların yanında bizlere Çikolata Atölyesi de hediye etmişti :) İtiraf etmeliyim beni en çok heyecanlandıran hediyelerden biriydi çünkü istiyordum böyle bir atölyeye katılmak :) 
La Perm Style blogu sahipleri Aslıhan ve Neslihan ile birlikte gitmeye karar verdik, tarihi belirledik ve sevgili Begüm Hanıma haber verdik. Atölye şu anda sadece Forum İstanbul Kahve Dünyasında yapılmakta ve
salı günü hariç her gün saat 11:00 ve 18:30 olmak üzere 2 seansı var, istediğinizi seçiyorsunuz. 



Biz çarşamba günü 18:30'da ordaydık :) Fatma Hanım karşıladı bizi ve atölyenin yapılacağı odaya aldı. Gördüğüm en büyük Kahve Dünyası bu arada Forumdaki, yanılmıyorsam 1300 m2 dedi :D 
Odada bizi bunlar karşıladı "Allahım nereye geldim ben" oldum :D Cennet :)
Fatma Hanım bizlere şapkalarımızı ve önlüklerimizi verdi, hemen giydik ve havaya girdik :) 
Fatma Hanım bize önce kakaodan bahsetti, sonra çikolatanın nasıl yapıldıgını anlattı. Tek tek bitter, sütlü ve beyaz çikolatayı inceledik :) Ardından çalışmaya başladık..








Bunlar meyveli, karamelli ve limonlu spesiyal çikolatalar :)
Çilekli favorim <3
Kalıpları hazır tabi ki ama iç dolgusunu biz yaptık. Önce karamel yaptık şekeri eritip :)
Sonra çilekleri ve kremayı rondodan geçirip pişirdik, reçel gibi kokuyordu :) içim içime sığmadı :D
Daha sonra da limonluyu yaptık :) içlerine istediğimiz gibi fındık fıstık koyduk, sıkma torbalarına doldurup kalıplarımıza sıktık :)
Fatma Hanım her aşamasında yanımızdaydı :)



Bu çikolata kaplı çilekler benim için nirvanaydı :) yaparken de yerken de büyük zevk aldım :) evde kesin kesin kesin yapacağım bundan sonra :) büyük püf noktaları var bu arada :p :D
Çilekleri tek tek kuruladık, çikolatalara batırdık ve dizdik tepsiye :)
Ben böyle anlatıyorum ama hepsinin çok özel noktaları var, bi yeri kaçırdıgınızda olmuyor, çikolatanın ısısına kadar dikkat etmeniz gerekli ;)
Yanımda Fatma Hanımı görüyorsunuz :)


Roche çikolatalar da favorimdir :)
bir bardak çikolatanın içine istege göre fındık, fıstık, üzüm vs ekleyip karıştırıyoruz ve döküyoruz :) en basiti bu gibiydi ama bunun da püf noktaları yok değil. Bilmezseniz kıtır kıtır çikolatanız değil, eriyen ya da sünen rocheleriniz olur :)




Trüf Çikolatalar çok lezzetli, çok şıklar ama çok uğraştırıcılar da :)
Önce hamurunu hazırladık, baya kol kuvveti istiyor bitter çikolatayı dökünce :) sonra tepsiye döküp incecik yaydık ve donmasını bekledik, sonra küçükçe dilimleyip yuvarladık ve toz fıstıga ve hindistan cevizine buladık :) Fatma Hanım sağolsun çok yardımcı oldu bana :) benimkini bitirdikten sonra kızların tepsisine geçtik ve imece usulü bitirdik :) bu tepsi Aslıhan ve Neslihan'ın :)
benimki pek düzenliydi :p :D


Bunlar da gün sonunda ortaya çıkan şahaneler :)
Burası sadece benim yaptıgım ve benimle eve gelenler, yanlış anlaşılmasın, kızların da bi bu kadar çikolatası var :) gün sonunda ellerinizle yaptıgınız çikolataları evinize götürüp sevdiklerinizle paylaşabileceksiniz, muhteşem değil mi :D ayrıca trüfler, rocheler ve spesiyaller 15 gün saklanabiliyor :)
Tarif kitapçığı, şapka ve önlük de bizimle eve gelenlerdendi :)




3 saatin sonunda Fatma Hanımın elinden sertifikamızı da aldık tabi :)
Ben hiç anlamadım 3 saat nasıl geçti. Dolu dolu ve çok eğlenceli vakit geçirdim :) Ben ki hayatta 3 saat ayakta durabilecek bi insan değilim, bilen bilir :D gıkım çıkmadı valla :)

La Perm Style blogu sahipleri Aslıhan Ve Neslihan ile çok güzel bir ekip olduk :) 
Fatma Hanım çok şeker, çok yardımsever ve sıcak bir bayan, her zaman yanımızda oldu, güldük eğlendik ve 6 çeşit çikolatalı tarif öğrendik :D

Kesinlikle tavsiye ediyorum size de, verdiğiniz her kurusa değer hatta fazlasını elde edeceksiniz :) o hazzı başka bi yerde bulamazsınız yani :)

Fotoğrafların hepsini La Perm Style'den aldım, çünkü ben makinamı götürmemiştim. Bunun için çok teşekkür ederim kızlar :)












Öncelikle Pınar'a ve Nihal'e çok teşekkür ederim etkinliğe davet ettikleri için :) 

Kahve Dünyası'na çok teşekkür ederim böyle güzel bir atölyeyi hediye ettikleri için:)

Fatma Hanım şahane bir insansınız, enerjiniz muhteşem her şey için çok teşekkürler :)

Aslıhan ve Neslihan, çok öperim canlarım, muhteşem bir gün geçirdim sizlerle, süperdik :)

0530 555 6791 nolu telefondan atölye hakkında daha detaylı bilgi alabilirsiniz ve rezervasyon yaptırabilirsiniz :)

Daha başka etkinliklerde görüşmek üzere,
Sevgilerimle
<3

6 yorum :

  1. çok lezzetliler çok görünce anladım :) canım da istedi sabah sabah, bizim kızda neler varmış maşallah :D

    YanıtlaSil
  2. yaaaa çok güzelmiş, biz de en kısa zamanda gideceğiz. ellerinize sağlık=)

    YanıtlaSil
  3. yaa ben de gitmek istiyorum ama dünyanın en gezenti insani olduğum için ne zaman fırsat bulacağım bilmiyorum =)

    YanıtlaSil
  4. ayyy bak heveslendim şimdi:)))en kısa zamanda bizde toplanıp gideceğiz:)

    YanıtlaSil
  5. çok eğlenceli ve çook lezzetli görünüyorlar, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel birgundu gerçekten harika geçti. Seninle çikolata yapmak çok eglenceliydi. :)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link