Haziran 30, 2014

Birgün'ün Cilt Bakım Rutini #21 (Karma ve Gözenekli Cilt)

Merhaba :)
Serinin 21. haftası hanımlaaaar :D inanabiliyor musunuz :)
ben düşündükçe yerimde duramıyorum valla :)
hepinize tekrar tekrar teşekkür ederim :*

Bugünkü konugum Acemiden blogu sahibi Birgün ve blogu ile bu seri sayesinde tanıstım. Blogunu ziyaret edin ve birkaç postunu inceleyin, seveceksiniz :)

     Selamlar

     Ben Birgün'de blogunun yazarı Birgün. İlk kez Konuk yazar olarak gizem'in blogundayım ve çok heyecanlı ve mutluyum. Ona tekrar teşekkür ediyorum.

     Benim cildim karma ve gözenekli. Sivilce olaylarına da çok müsait. Gelelim kullandığım ürünlere;


Çok kalabalık görünüyorlar :D




Yüz temizleyicileri ve maskeler. Loreal Pure Zone' u günlük temizleyici olarak kullanıyorum. Etkisi fena değil ama ben gözenekleri süper temizlediğine inanmıyorum. Garnier'i ise haftada bir iki kez maske yapmak için kullanıyorum. Tertemiz ve ferah bir his bırakıyor.
Oriflame'nin Essentials renk açıcı sabununu ise arada bir kullanıyorum. Düzenli kullanıldığında cilt tonunu acıyormuş kullanan arkadaşlar dedi ama çok kurutuyor.
Bu şirin maskeleri ise eğlencesine kullanıyorum. Parlaklık veriyor ama ikisi de. O hissi seviyorum.


Tonik olarak da bu iki arkadaş uzun zamandır favorim.
Avon'un siyah nokta görünümünü azaltmak için toniği çok az kaldı. Ama siparişim hala gelmediği için maalesef bunu koymak zorunda kaldım fotoğrafa. Yüzü yakan toniklerden bu. Etkisini seviyorum. Bence işe yarıyor.
Nivea Tonik de hafif yapısı hoş kokusuyla sabahlarımın vazgeçilmezi.


Bütün nemlendiricilerim bunlar. En baştaki Oriflame'nin göz kremi. Nemlendirmesi iyi. Benim gözlerimde kırışıklık, morluk vs yok çok şükür. Gelecekte de olmasın diye nem şart.
Nivea Cellular Gece kremi sıkılaştırıcı bir krem.  Yakın zamana kadar bunu kullanıyordum. Ancak havalar ısınınca hele de Adana'da yaşıyorsanız Her krem ağır geliyor. Yerini sudokrem aldı çünkü sivilceler coştu sıcaktan. Tüm yüzüme sürüp yatıyorum. Kesinlikle mucize.
Nivea Aqua da gündüz kullandığım kremdi. Malum sebepten o da artık ağır geliyor. Yerine Nuxe Yorgun Ciltler için olan kremini kullanıyorum. Bu bir seyahat setinin 15 ml'lik küçük boyu. Ama uzun süre gitti hala bitmedi. Bitmeden de yanisini almayı planlıyorum. Hem nemlendirip hem de yağlandırmayan, Kadife hissi veren ve harika kokan bir krem.


Güneş kremi olarak da Roc'un bu ürününü kullanıyorum. Leke giderici özelliği de varmış Ama ben eve kapanıp KPSS çalıştığım için pek tecrübe edemedim. 

Kullandığım ürünler böyle. Ayrıca haftada iki kere yulaf ezmesi maskesi yapıyorum. Yulaf ezmesini haşlayıp, soğutup yüzüme sürüyorum. Bu da gözeneklerin küçülmesini sağlıyor. 

Benim cilt bakım rutinim böyle. Beni konuk ettiği için Gizem'e tekrar teşekkür ediyorum.

Hoşçakalın.



2 yorum :

  1. yulaf ezmesini gözeneklerim için deniycem yulaf unuyla da olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezmesi daha etkili diye biliyorum çünkü kağundaki maddeler işe yarıyormuş canım :D

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link