Haziran 26, 2014

Makyaj Düzenim :)


Merhaba :)
Geçtiğimiz ay Alice Makyaj Diyarında bloguna misafir olmuştum makyaj düzenim serisine katılarak. Bugün blogumda paylaşmak istedim çünkü buranın demir başı olacak nitelikte bir yazı bence :)

Yaklaşık 3 aydır bu düzeni yani makyaj masamı ve raflarımı kullanıyorum. Yeniler eklendikçe biraz kalabalıklaşıyor, ilerde yeni raflar ekleyebilirim sağına soluna :) ama şimdilik yetiyor ve ben el emeği, göz nuru oldugu için severek kullanıyorum :) Koçtaş ya da Bauhaus gibi mağazalardan alacağınız 4-5 tahta ile siz de 100-150 tl arası bi fiyata kendi makyaj masanızı yaratabilirsiniz ;) Nasıl yapıldıgını merak ediyorsanız, yoruma yazınız, detaylı anlatan bi yazı hazırlayabilirim..


Genel görünümüm böyle, 6 adet rafım ve masam.. ortasına da 1 metrelik bi ayna koyduk, boy aynası niyetine de kullanıyorum :)


Sağ üst rafıma suya, sabuna ihtiyac olmadan kullandıgım cilt bakım yani temizleme ve bazı tonik ürünlerim ile asetonumu koydum. Makyajımı banyoda değil, burda temizliyorum ben :) Arkadan ucu gözüken pembiş, gül suyu. Aklıma geldikçe, 2-3 günde kullanıyorum bunu :) Yeşil ise kuru şampuan.



Sağdaki orta rafım en sevdiğim diyebilirim :) Allıklarım ve diğer yüz ürünlerim burada :) Ten makyajı yapmadığımdan arkada gördükleriniz yetiyor da artıyor bana :) üstüste duran pembeler Pastel'in pudrası ve 2li allığı. Instain allıklara bayılıyorum :) 


Sağ alt rafımda ise far paletlerim var :) Balm Jovi'nin arkasında bir kaç tekli farım da var ama onları hiç kullanmıyorum, makyaj yapmaya yeni başladıgım için de en mantıklısının palet kullanmak olduguna inanıyorum :) Elf Beauty Book'un önünde Maybelline Up In Smoke paleti, onun önünde Avon 6lı far paletim, onun da önünde Avon Little Red Dress 4lü far paleti var :) soldakiler ise NYC farları..


Sol üst rafımda ise günlük kullandığım kremlerim var. Yeşil olan ayak kremimi, Far Away vücut losyonumu ve yuvarlak pembiş kaptaki İxora vücut kremimi 2-3 günde 1, banyodan sonra kullanıyorum. Rosense ve I love el kremimi dönüşümlü kullanıyorum :) Diğerleri ise günlük bakım kremlerim zaten..


Sol orta rafım sevdiğim raflarımdan :) Rengarenk :) Şu an yaklaşık 20-25 ojem var, yetiyor, 3-5 tane daha eklesem yetmeyecek :) üzerine bi kat daha çıkabiliriz :D


Sol alt rafa ise 3 katlı çekmecemi yerleştirdim, cuk oturdu :) 
İlk katta rujlarım, 2. katta dudak balmlarım, dudak kalemlerim ve minik Avon rujlarım var :)
3. katta ise eyelinerlar ve göz kalemlerim bulunmakta..
Rujlarım için bi organizer edinmeyi planlıyorum, belki de kendim yaparım, henüz karar vermedim :)


Masamın üstünde 2 büyük saksı, 1 de minik sulama kabı var :) İlk saksıda uzun fırçalarım, süngerim ve elimin altında dursun dediğim kalemlerim var.
2. saksıda ise rimellerim :) Hepsini de kullanıyorum :) Sulama kabında ise minik fırçalarım var ki geneli göz fırçasıdır. 
Saksıların arkasından gözüken kutu da tırnak makası, cımbız, minik tarak vs. bulunmakta, üzerindeki Benri kabına ise kulak çubukları ve disk pamuklarımı koyuyorum az az, bittikçe ekliyorum :) aslında şu pamuk kavanozlarından edinsem hoş olur :)


Geldik favori 5'e :)
1- Balm Jovi yüz paletine aşığım ve biliyorum ki eline alan bir daha bırakamıyor :) İçinde 12 far, aydınlatıcı, allık ve 2 ruj var, daha ne olsun be ablacım :) 
2- Alix Avien Volumatic maskara en çok kullandığım rimelim. Hacim vermesi, kıvırması, siyahlığı şahane bence.
3- The Balm Schwing eyelinerı aldıgım günden beri severek kullanıyorum, kesinlikle deneyin :)
4- Avon açılı allık fırçasını Real Techniques allık fırçasından daha kullanışlı buluyorum kesinlikle :) Allık sürmek istediğim yere cuk oturuyor, aşırı pigmentli allık bile olsa istediğim miktarda uyguluyabiliyorum. Real tech. fırça büyük geliyor bana biraz ve fırça benden bağımsız hareket ediyor sanki :) bu minnak çok iş görüyor. Pek de uygun, indirimle 5-7 liraya alabilirsiniz.
5- Maybelline jel eyelinera bayılıyorum, bendeki rengi kahverengi, kalıcılıgı durusu rengi, herşeyiyle mükemmel benim için :)

Evet efendim, karınca kararınca makyaj düzenimi ve favorilerimi okudunuz :) Bu yazıyı hazırlarken çok eğlendim, umarım sizlerde beğendiniz.


Sevgilerimle
<3



7 yorum :

  1. Tatlım ben çok beğendim gerçekten masada çok hoş gözüküyor sende çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık :)
    saatler harcayıp düzenlediğim çekmece ve dolaplar 1 hafta sonra karma karışık oluyor :)) yine de düzenlemeyi seviyorum :D

    YanıtlaSil
  3. bayıldım gayet güzel ve düzenli olmuş

    YanıtlaSil
  4. canım çok teşekkürler. Ben de makyaj malzemelerime bir düzen vereyim diyordum çok iyi oldu.yol gösterici oldu.

    YanıtlaSil
  5. Aynı pembe fırçalıktan benim de var çok güzel, güle güle kullan :) Fırçaların daha iyi durması için içine çiçekçilerin de kullandığı silika taşların arıyorum bakalım bulabilecek miyim?

    YanıtlaSil
  6. Çok kullanışlı bir düzene sahipsin bana göre :) her şey el altında. Benim gibi çok maskarası olanlardansın. Çok beğendim her şeyi :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş. Makyaj dolabı gibi pek hoş. Rafları böyle uçuk pembeye boyalı hayal ettim, bayıldım. Belki boyama yapılabilir. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link