Haziran 10, 2014

Mimlendim :) Seni Sen Yapan..??

Merhaba :)
Mimin sahibi, Hayatın İçinden blogu sahibi Elifim beni günler öncesinde mimlemişti, yapamadım. N'olur kusura bakma canım benim, çok özür dilerim. Gece gece n'apayım sıkıldım derken aklıma düştü, koştum hemen yapayım diye :) 
Bakalım beni ben yapan şeyler nelermiş;

1)Seni Sen Yapan renk/renkler nedir?
Mavidir :) mavi huydur ben de..

2)Seni Sen Yapan düşünce nedir?
Hiçlik :)
Ben bir hiçken ama herşeyken de, kim benden öte bir hiç olabilir ki :D
en birinci hiç ben olacağım :)

3)Seni Sen Yapan giyim tarzı nedir?
Uhh, retro ve vintage :)
Klasik giyimi de beğeniyorum ama biraz fazla kilom var, onları vereyim, gelsin kalem etekler, şifon gömlekler :)

4)Seni Sen Yapan saç stilin nedir?
Yok öyle bi stilim :) cesaretim ve kafamın bozukluğu ile doğru orantılı benim saçım :D ama 3 senedir uzun ve katlı kesimledir :) rengi değişkendir..

5)Seni Sen Yapan koku/parfüm nedir?
Parfüm kullanmayı pek sevmiyorum ben ya, ama kullanacaksam da çiçeksi kokular tercih ediyorum.

6)Seni Sen Yapan makyaj malzemesi/malzemeleri nedir?
Beni ben yapan makyaj malzemem eyelinerımdır :)
ama son zamanlarda eyelinersız dışarı çıktıgım oluyo da allık ve bronzersız çıktıgım hiç olmuyor :\
yavas yavas yer değiştiriyor olabilirler :)

7)Seni Sen Yapan mevsim/ay nedir?
Mevsimler yer değiştirdiğinden net birşey söyleyemem :) beni ne üşüten ne de yakan havayı severim. Ortası olsun, bahar olsun :)

8)Seni Sen Yapan müzik türü/şarkı nedir?
70ler 80ler türkçe- yabancı pop ve rock'n'roll benim dinlemekten zevk aldıgım tür :)

9)Seni Sen Yapan kitap türü /yazar nedir?
Beni ben yapan yazar Nietzsche'dir. :)

Cevapları düşünmeden verdim ve gecenin getirdiği saçmalama potansiyelini de düşünürsek umarım ki iyi bir iş çıkardım :D

Benim de mimleyeceklerim var, umarım yapmadınız bu tatlış mimi :)

2 yorum :

  1. Nietzsche okunması zor bir yazardır. Seni sen yapan yazarsa valla bravo :)

    YanıtlaSil
  2. Tatlım Hiçlik ve Nietzche istikrarlısınn :D Cevaplar 10 numara :*

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link