Haziran 03, 2014

Mimlendim #11 :)

Merhaba :)
Sargita Der ki blogunun sahibi beni mimledi 2 gün önce, ancak şimdi yapabiliyorum ne yazık ki.. Teşekkürler sempatiğim :)


1- En sevdiğin şarkı?
İlk aklıma gelen "Ah bir zengin olsam" :)



2- En sevdiğin roman?
Empati favorimdir, favorim kalacaktır :)

3- En sevdiğin çizgi film karakteri?
Sünger Booob :)




4- Çocukluğunda en sevdiğin oyuncak?
Hmm, legolarımı çok severdim. Neler neler yapardım, evler robotlar :D

5- Şimdiye kadar aldığım en güzel hediye?
Fotoğraf makinam ve panduflarım <3 


6- Odada sana ait olan en sevdiğin şey?
Makyaj masam :)



7- En sevdiğin yemek?
Hmm, yaprak sarması :) 

8- En sevdiğin hayvan?
Ayy, ben hiç hayvan sevmem ya..

9- Ailen dışında onsuz yapamam dediğin, en sevdiğin kişi?
A aa :) onsuz da yapabilirim de onla daha güzel yaparım :)


Ben de mimleyim, ne zamandır mimlemiyorum kimseyi :)

Sevgilerimle
<3

11 yorum :

  1. 9. sorudaki yanıt hhihi! :)
    Makyaj masan çok tatlı ve sade kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne diyim ay 9. soruya :D
      teşekkür ederim canım, senin de makyaj masanı ve koleksiyonunu merak etmiyor değilim :)

      Sil
  2. zengin olcaz panpa umudu kesme

    bu arada bloguna katildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Panpa mı :D
      memnun oldum Ferhat Bey :D
      Ben de takip ettim blogunuzu, iyi günler.

      Sil
  3. Çocukların en sevdiği oyuncaklar genelde araba ve ya bebekleridir. Logolar ilginç bir tercih olmuş Demek ki oluşturmayı seven birisiniz.

    YanıtlaSil
  4. Merhabaa :)
    Makyaj masanı çok beğendim. çok şeker :)

    YanıtlaSil
  5. Makyaj masan ne güzel öyle =)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link