Haziran 19, 2014

Uygun Fiyatlı Far Bazı Rival de Loop Eyeshadow Base


Merhaba :)
Günlük hayatımda pek far kullanmıyorum ama arada kullandıgımda da farım daha canlı ve kalıcı olsun istediğimde elimin gittiği ürün; buyrunuz Rival de Loop far bazı :) Hem uygun fiyatlı hem de gayet iş görür.


Plastik bir tüpte bulunan ürün, fırçasıyla kolayca uygulanıyor. Kıvamı koyu ama rahat dağıtılıyor parmaklarımla :) göz pınarlarıma doğru biraz toz toz görüntü oluşuyor ama temiz parmağımla pıt pıt yapınca geçiyor. 


Rengi benim cilt rengime uygun. Renk eşitsizliklerini ve damarlı görünümü gideriyor, iyi bir zemin oluşturuyor :)


Bu makyajda krem rengini tüm göz kapagıma, gri rengi gözün dış köşesine uyguladım ve kahverengi farı crease bölgeme sürdüm.
sonra baktım bu fotografta çok belli olmadı, bi de koyu makyaj yaptım.


Bu makyajda da koyu gri farı göz kapağıma, siyah-gri farı ise gözün dış köşelerine uyguladım, fark ortada :)

Genel olarak tavsiye edeceğim bir ürün, fiyatı uygun, farın rengini ve kalıcılıgını kat kat artırıyor :)

Rival de Loop markasına ait ürünleri sadece Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatları oldukça uygun, 8-10 lira bi fiyatı var ama indirimde çok daha uyguna alabilirsiniz :)

Sevgilerimle
<3



1 yorum :

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link