Haziran 09, 2014

Oje Canavarı Seda'nın Cilt Bakım Rutini #18 (Karma Cilt)

Merhaba :)
Cilt bakımı rutini serimizin 18. haftasına geldik :) Geçen haftaki yazıdan sonra sevgili Seda konuk olmak istediğini söyledi ve 2 gün içinde gönderdi yazısını. Çok teşekkür ederim özenin ve emeğin için canım :*
Blogunun ismi Oje Canavarı ama ojeyle sınırlı kalmıyor Seda, genelde kozmetik ürünlerine yer veriyor blogunda, takip ediniz :)
Hatta şu anda devam eden bi Dove çekilişi var, ona da katılmayı unutmayın :)
Bakalım Seda cilt bakımını nasıl yapıyormuş;

Herkese merhaba :)  

Ben Oje Canavarı blogunun sahibesi Seda :) Beğeniyle takip ettiğim bloggerlardan Gizem'e konuk olmak çok güzel :)
Sizlere cilt bakım rutinim hakkında bazı bilgiler sunacağım..

Benim cilt tipim karma.. T bölgesi yağlı olan cildime nasıl bakıyorum hep birlikte görelim =)

Bence en önemli nokta cildi temizleme..
Bunun için kullandığım bazı temizleyici ve arındırıcı ürünler şöyle..



Loreal Pure Zone hem maske hem peeling olarak kullanılan bir ürün.Gözenekleri ve siyah noktaları temizlemede ilk kullanımda hissedilir derecede farkı  görebiliyorsunuz..


Peeling olarak nemli cilde her gün,maske olarak haftada 1-3 kere kuru cilde uyguluyorsunuz..Kesinlikle çok seviyorum kendisini..

Yves Rocher Kayısı Özlü Peeling : Kesinlikle favori peelinglerim arasında 1 numara.. Ayrıntılarına buradan bakabilirsiniz =)

Oriflame Pure Skin Scrub Face Wash :Yine ciltteki ölü hücreleri yenileyip siyah noktalara karşı savaş açan bir ürün..uygulamadan sonra yüze verdiği o ferahlık hissi harika !
 Garnier Saf ve Temiz 3 ü Bir Arada : Lorealle dönüşümlü kullanıyorum etkileri neredeyse aynı..



  Yves Rocher Pure System serisi çok beğeniyle kullandığım bir seri..  Kendi blogumda cilt bakım rutini yazılarımda yazmıştım..Ürün ayrıntılarına buradan 1 ve 2 olarak bakabilirsiniz =)

Yves Rocher Sebum Fazlasını Emen Soyulabilen Maske : Kesinlikle ciltteki fazla yağı emiyor..T bölgemdeki aşırı yağlanmadan kendisi sayesinde kurtuldum diyebilirim..

İkinci aşama olarak  cildi arındırma..



Öncesinde bir çok markanın farklı toniklerini kullandım.Ama son zamanlardaki gözdem Nivea aqua Effect Canlandırıcı Tonik..
Temizlenmiş cildinizi sabah ve akşam tonikle temizlemeyi unutmayın..Böylelikle daha ferah daha canlı kalacaktır cildiniz..

Ve hemen yanındaki Oriflame Pure Natural  Yüz Yıkama Jeli: Makyajımı makyaj temizleme sularıyla temizledikten sonra bazen kalıntılar kalabilir makyajın ağırlığına göre..O zaman devreye o giriyor yüzümü onunla yıkıyorum ve acayip rahatlatıyor cildimi :)))



Üçüncü aşama nem desteği..
Özellikle sonbahar-kış aylarında cildi nemsiz bırakmamız gerekiyor.. Cilt tipinize uygun türde bir nemlendirici krem ile cildinize nem desteği sağlayın..Yaz aylarında daha hafif yapılı ürünler tercih edin ki sıcaktan bunalmayın =)

Güneş Koruması Olmadan Olmaz !


Güneş kremini sakın ha ihmal etmeyin :)
Benim bu aralar tercihim Roc Soleil Protexion+ spf 50+..Çok yakın zamanda yazısını yazmıştım buradan okuyabilirsiniz :)



Makyaj Temizliği...
Son olarak  makyajınızı silmeden uyumayın sakın :)) Son zamanlarda farklı firmalar birbirinden iddialı makyaj temizleme suları sundular piyasaya..
Biz bu aralar Nivea  Micellar ile takılıyoruz :) Yazısı için tıktık =)



Benden bu kadar =) Gizeme beni konuk ettiği için bir kez daha teşekkürlerimi sunuyor ve öpüyorum :* :) Yolunuz düşerse benim bloguma da beklerim..
Hepinize sevgiler..
Seda


Ben tekrar teşekkür ederim canım katıldıgın ve seriyi devam ettirdiğin için :)
Karma ciltlerin kendilerini pay çıkarabileceği bi düzenin var, markalar farklı olsa da benimkine de benziyor :)

Eğer siz de seriye katılmak, misafirim olup cilt bakım rutininizi paylaşmak isterseniz;
gizem.aramizda@gmail.com

Sevgilerimle
<3

6 yorum :

  1. gizemcim acaba bu tür bi yazı hazırlamak için illaki blog sahibi olmamız gerekili midir??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili adsız :)
      Evet şimdilik sadece bloggerları misafir ediyorum ama ilerleyen haftalarda bir tane instablogger ağırlayacağım. Eğer senin de böyle bi hesabın varsa şimdi konusabiliriz, eğer yoksa seri sonunda seni de misafir edebilirim :)
      İstersen detayları maille konusalım ve tanışalım :)
      gizem.aramizda@gmail.com
      sevgilerimle

      Sil
    2. ilgiyle alakayla ve beni kırmadan cevap verdiğin için çok teşekkür ederim şu an tatildeyim ve kendi hesabımdan bile yazamıyorum bunları ama en kısa zamanda internete kavuşur kavuşmaz sana ilgili bir mail atmak istiyorum teşekkürler canım :))

      Sil
    3. Çok naziksiniz :) İlginize ben teşekkür ederim.
      Mailinizi bekliyorum
      Sevgilerimle :)

      Sil
  2. Sana konuk olmak çok güzeldi Gizemcim :* Bir gün sen de bana konuk olursun ne güzel olurr =))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir yazı olmuş oje canavarının ve senin eline sağlık

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link