Haziran 11, 2014

Günün Ojesi #Pembe-Mor Ombre


Merhaba :)
Ombre oje denemelerim devam ediyordu bir süredir, bazen başarıyorum bazen yapamıyorum :) Bu seferkini beğendim biraz daha sizinle de paylaşayım istedim. Ayrıca gece sıkılmamın ve fotoğraf çekimi yapmamın da etkisi büyük bu postta, çekmiş ve fotoşoklamışken yazayım da dedim :) Benim izleyicim bazı fotoğrafların net olmayısına aldırış etmez, onlar beni bilir dedim, umarım yanılmam :)

Böyle şey, afilli fotoğraflar çekeyim istedim, sanatsal olsun dedim. Onu da beceremedim gece gece :D mum mu yakmadım, takı toka mı dizmedim :) beceremedim ama onu da öğreneceğim, onun da zamanı var.! Artistik fotoğraf çekmeyi sizden öğrenecek değiliz! En iyi biz biliriz! :)


Böyle oldu sol elim :) ben beğendim :) sağ elimdekiler biraz ebru çalışmasını andırıyor ama olsun, buna da şükür :)



Ombrede kullandığım ojelerim;

Flormar 047 light vanillia
Kalyon 223
Essence 174 purple sugar
ve top coat olarak NK Express :)



Sanatsal süprüntülerim :)
ama ben eğlendim, umarım sen de beğendin :)
Devamı gelsin mi bu ve benzerlerinin?

Sevgilerimle
<3



7 yorum :

  1. bu fotoğraf çekme konusunda ben de aynıyım. bloga içerik giremememşn en büyük nedeni fotoğraflardan hoşnut olmamam :( öğreniriz yeaa napalm :dc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gündüz fotografladıgımda hiç sıkıntım olmuyor da işte gece çekimleri sıkıntı :)
      blogunu yeni keşfettim, ne kadar tatlı :) seni daha çok okumak isterim..
      Sevgiler

      Sil
  2. Çok güzel olmuş :) Özellikle yanan mum yanındaki ojeler temalı fotoğrafı çok beğendim ✿✿✿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Resim Defterim :)
      Begenmene sevindim :)

      Sil
  3. Çok şeker olmuuş :)
    Renk de pembe olunca ayrı bir şeker tabi ki :)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuş cnm ben hiç yapamıyorum böyle:)

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim çok hoş durmuş :)
    Öyleyse hemen bende denemeliyimm :))

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link