Haziran 10, 2014

Garden Event Sponsorları 2 :)


Merhaba :)
Garden Event blogger buluşmasının son yazısını okumaktasınız :) 
İlk postta o gün neler yaptıgımızdan, 2. yazımda ise sponsorların bi kısmından bahsetmiştim.. 
Bakalım diğer şahane hediyelerimiz nelermiş;


İxora bizlere Fantasy setlerinden göndermiş, önceden İxora Dream seti deneyip beğenmiştim, Passion setini de denemek için sabırsızlanıyorum :)


Raen gül suyu ve yüz peeling lifinden hediye etti, piyasada %100 gülsuyu bulmak zor bilirsiniz ki, Raen'in gülsuyunun orjinal oldugunu kokladıgınızda anlayacaksınız. Yüz peeling lifini de severek kullanacağımı düşünüyorum. Çift taraflı kullanılabiliyor, arkasını çekmemişim ama arkası da havlu formunda :)



Magic Splash firmasının sahibi o gün bizi ziyaret eden sponsorlarımızdandı ve bizlere yüz temizleme jeli ve anti akne jel ürünlerinden hediye etti. Magic Splash genel olarak bitkisel ekstratlar ve vitaminler içeriyor ve problemli ve akneli ciltlerle savaşıyor. Elimdeki temizleme jeli biter bitmez bu ürüne başlayacağım :) 


Dove bize seyahat çantasından göndermiş :) Kısa süreli yolculuklarda kesinlikle iş görüyor, ben 10 günlüğüne Litvanyaya giderken almıştım, şampuan ve saç kremi takviyesi yaptım ve bununla idare ettim, tavsiye ederim :)


Ahh, Ovex aşkım :) 
Hc Hair Care bize Ovex Hızlı Saç Kurtarma Canlandırma Terapisinden hediye etti, tam da diğer kavanozum bitmek üzereydi, harika oldu :)
Saçlarınız benimki gibi aşırı yıpranmışsa ve adam edemiyorsanız bi tane Ovex edinin :)


Ulric de Varens bizlere parfümlerinden hediye etti, benim şansıma Mini Sexy geldi ve çok beğendim, biraz daha kullanayım, yorumlarım gelecek :)


Seltek de o gün buluşmamızı ziyaret eden sponsorlarımızdandı, ürünlerini tanıttılar ve bizlere dolu dolu bi paket hediye ettiler :)
OC 8 sebum dengesi sağlayan sivilce, akne ve yağlanmayı önleyen bi jel, denemek için sabırsızlanıyorum :)
Teoxane 3'lü kiti biraz daha anti-aging bi ürün oldugu için ben deneyemeceğim, anneme kullandırıp öyle paylaşacağım yorumlarımı :)
Teoxane Gece Bakım Kürünü kullanabilirim sanıyorum ki :) gözeneklerde azalma vaadi var, göreceğiz :)

Gelelim Eyeko ürünlerine :)
Eyeko rimele aşık oldum, buluşmadan beri başka rimel kullanamıyorum :) kıvırıyor, tek tek ayırıyor, hiç ama hiç yapıştırmıyor, gerçi ben tek kat uyguladım hep ama neyse, bayıldık tek kelimeyle, detaylı yorumları gelecek yakın zamanda :)
Kalem eyeliner da paketin içinden çıkan ürünlerdendi, onu da beğendim :)


Doa Kozmetik bizlere papatya sabunu ve %100 saf jojoba ve argan yağı hediye etti. Biliyorsunuz ki %100 doğal argan yagı bulmak zor ve aşırı pahalı. Şimdi gelsin bu yağlarla bakım kürleri :)


Cyrene bizlere şampuanlarından göndermiş. Herkese aynı şampuan mı gitti bilmiyorum ama benimki tam benim saçıma göre kuru ve yıpranmış saçlar için :) süper nemlendiricidir umarım..


Cosmed de o gün bizi yalnız bırakmayan firmalardandı. Gelip ürünlerini tanıttılar, nasıl kullanmamız gerektiğini anlattılar ve hediyelerimi dağıttılar.
Selülit serumunu ve losyonunu 3 gündür kullanıyorum, şimdilik güzel bi nemlendirme sağladılar, bakalım ne kadar işe yarayacak :) ilerleyen zamanlarda sizinle paylaşacağım.. 
Ayak kremini de kullandım 2-3 kere, nemlendirmesi güzel şimdilik :)


Esstanbul Güzellik Merkezinden Pervin Hanım da bizimle beraberdi o gün. Herkese 1 seans cilt bakımı hediye ettiler :) ve çekilişle belirlenen 2 kişiye de özel hediyeleri oldu..


NaraMax herkese birbirinden şık üstler ve fularlar hediye etti. Gerçekten çok kaliteliler, hele fular, bayıldım :)


Sabuncakiss Çiçeklik masalarımızı şenlendirdi ve hepimize minik orkideler hediye etti.
Her kadın çiçektir :)


Pink Black Beauty Care ürünleri çekilişle verilenlerdendi, günün ilk ve tek şansı :) ojenin rengini çok beğendim..


Etkinlik pastamız ise Pasta Evindendi, çok lezizdi :)


Kliksa ekibinden Kübra Hanımda bizimleydi o gün ve çekilişle 3 kişiye tablet hediye edildi :) herkese de ajandalar verildi.. Kliksa.com'da sadece elektronik değil, anne&bebekten kozmetiğe, züccaciyeden spor&outdoor’a kadar 20 farklı ana kategoride ürünler bulunmakta. Göz atınız :)

Bütün sponsorlarımızın listesini aşağıya ekleyeceğim, hepsini ziyaret edin, kendinizden birşeyler bulacaksınız elbet :)

Garden Event yazılarının sonuna geldik efendim :)
Öncelikle Pınar'a ve Nihal'e, bütün sponsorlarımıza ve etkinlikte emeği geçen herkese tekrar çok teşekkür ediyorum. 
Ben çok eğlendim, şeker insanlar tanıdım, güzel hediyeler aldım ve yeni ürünlerle tanışmanın heyecanını yaşıyorum :)
Başka etkinliklerde görüşmek üzere,

Sevgilerimle
<3


Etkinliğimize katkıda bulunan sponsorlarımız:

Anne Karınca(Organizasyon sponsorumuz)
Dermorenda


Katılan bloggerlar:

Organizasyon By Esmer Güzeli & Hüzün Sarısı

Anne Karınca
Bademle Buduk
Beautybysyln
Berry Dew
Emel'in Mutfağı
Gizem'in Saksısı
Hayat Reçeli 
Hayatı Makyajla
Kendinin Ruh Doktoru
Kırık Şemsiye

Küçük Şirin Mutluluklar
La Perm Style
Makyajlı Kareler
Mor Hastası
Serap Tan
Vanilins
Yasemin Kokulu Bir Hayat
Yemek Sohbetleri



2 yorum :

  1. NE GÜZEL BİR ETKİNLİK OLMUŞ. KEŞKE BURADA DA BÖYLE ORGANİZASYONLAR OLSA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavas yavas basladınız bakalım Nihalcim :) devamı gelir umarım diyorum

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link